Nommern

Eetgelegenheden 7.1
Staat v/h sanitair 7.6

19-10-2020
Ralf op t broek
Mooie camping veel te hoge prijs met ACSI kaart
Goede camping maar 90 euro met ACSI kaart (anders€110) voor 2 nachten met 2 volwass en 2 kids is echt erover Prijzen lagen eerdere jaren veel lager (nieuwe nederlandse uitbaters ??)
  • Reis vertrek datumOkt. 2020
25-8-2020
Marian
Preise
De camping is op zich oke. Maar als je gaat afrekenen schrik je van de elektriciteit rekening. De vraag is of je niet in de douche gebouwen je haar fohnt of je scheert. Ivm Corona Dus dat verbruik doe j e op je standplaats. Wij hebben normaal elektriciteit verbruikt, geen airco of wat dan ook. 1x mijn haar gefohnt.en dan nog kort. De afrekening was voor 3 dagen 22,00 euro elektriciteit. Da's 60 cent per kw Da's echt niet normaal toch. Als je hier twee weken staat ben je een enorme berg geld kwijt aan elektriciteit. Wij hebben hier over wel geklaagd, maar er kwam kort antwoord. Zij zeggen dat we dat verbruikt hebben. Niet normaal. Voel me opgelicht h i erdoor. En dan doen ze echt nog zeer onaardig. Wij zijn er ff klaar mee.
Staat v/h sanitair 7.0
13-8-2020
Nils
Veel vertier, wel wat druk
Voor gezinnen met jonge kinderen een prima keuze. Ze sorteren de bezoekers op leeftijd van de kinderen bij het uitzoeken van een plaat waardoor contactleggen eenvoudiger is. Plekken zelf zijn klein en je zit dicht op elkaar Qua faciliteiten is het aanbod enorm, het lijkt de efteling wel. Heel groot (50m) zwembad, deels overdekt, buiten zwembad met stroomversnelling en peuterbadjes voor de kleinste. Sanitair wordt netjes bijgehouden maar niet super modern. Ook kunnen er geen ramen open, in Corona tijd wel belangrijk. Qua Corona maatregelen zijn er veel regels maar er zijn altijd mensen die zich er niet aan houden en daar wordt niet tegen op getreden.
Staat v/h sanitair 7.0
10-8-2020
Joost Nijland
Ga hier niet naar toe
Op de camping stikt het van de wespen. Aan de voorkant van onze caravan zit een wespennest. Op de plek eten buiten is onmogelijk. Binnen eten is een must en met 32 graden buiten niet te doen. Verrichtingen van de camping om dit te verhelpen zijn werkelijk onvoldoende en schandalig. Men hangt geen wespenvangers neer en nesten "bestrijdt" men uiteindelijk zelf, wat dus niet werkt. Maar wel een dikke rekening straks presenteren natuurlijk. Prijzen zijn hier ook absurd, gaan drie keer over de kop. Sleetjes voor de glijbaan kosten bijvoorbeeld 5 euro (bij een budget winkel 1,50). We gaan hier nooit meer heen.
Eetgelegenheden 5.0
Staat v/h sanitair 6.0
9-8-2020
Helga van Gessel
Het was weer geweldig!
Leuke tijd gehad. Geweldige camping voor de jeugd, vooral ook voor de oudere jeugd. Fijne plaats onderaan de camping in 12+-rij. Goed geregeld dat camping op leeftijd wordt ingedeeld. Ook de Corona-maatregelen waren goed geregeld.
8-8-2020
Leonardo
Fantastisch!
Wat een prachtige camping! De ligging maar ook faciliteiten. Iedereen loopt hier met mondkapjes op heel fijn, zeer goede hygiëne bij sanitair. Ondanks deze gekke tijd is het fijn om hier te zijn! Personeel is vriendelijk en werkt hard en doen hun uiterste best om het iedereen naar de zin te maken! Aantal keer lekker gegeten in het restaurant! Wij komen zeker weer terug!
Eetgelegenheden 9.0
Staat v/h sanitair 9.0
6-8-2020
Marit van Wijk
Prima plek, weinig gastvrijheid
Dé plek was ruim en het washok netjes. De gastvrijheid van de medewerkers laat echter te wensen over. De bar sluit 12 uur, maar als je om 23.30 nog een drankje wilt halen kan dat niet meer. Ook staat er online dat je met de Luxemburg kaart hier mountainbikes kan huren, dit kan echter niet. Op de camping willen we hier ook niet aan mee werken en krijg je geen geld terug. Ook het werken met de pasjes was een groot gedoe. Pasje was kwijt en kreeg een pasje van iemand anders, diegene bleek op zoek naar zijn pasje te zijn. Ook werd je elk half uur uit het zwembad gestuurd. Er is ook weinig gezelligheid, alle tenten staan in rijen.
Eetgelegenheden 3.0
5-8-2020
Angela Pieterse
Fantastisch!!!
Ipv 2 weken, nu een weekje heen geweest ivm Corona en de beperkingen (geen disco, zwemtijden). Vorig jaar ook geweest en volgend jaar denk ik ook weer. Wat hebben ze de hygiëne goed voor elkaar in deze tijd. Overal pompjes met desinfectie spul. Goede afstand te bewaren bij winkel, receptie, zwembad. Toiletgebouw vaak schoon gemaakt, de meeste mensen hielden zich aan de mondkapjesplicht. Erg fijn. De disco was dicht, begrijpelijk. Hierdoor creëerde de jeugd buiten de camping een hangplek, ook begrijpelijk. Slechts 1 avond last van gehad, verder viel dat mee. Blijft een prachtige ligging. Zeer ruime plek 12+ onderaan. Vorig jaar helemaal bovenaan (kleinere plek). Het volleybal 14+ was weer superleuk!
Eetgelegenheden 9.0
Staat v/h sanitair 10.0
3-9-2020
Remco
Prima camping, zelfs in coronatijd
HIer 10 dagen in augustus gestaan met onze eigen caravan. De camping was al wel half leeg. Ruime en vlakke staanplaatsen. Wij hadden een comfortplaats en die is 5 euro p/n duurder, maar vooral vanwege de ligging en het uitzicht. Ons stroomgebruik (met een extra koelbox) viel ons juist erg mee. Toiletgebouwen werden prima schoongehouden. Op de camping geldt een mondkapjesplicht in alle gebouwen, inclusief de entree van het zwembad. Wij hebben dit alleen maar als positief ervaren. Geen enkel moment het gevoel gehad dat we een verhoogd risico op corona liepen. Wel hadden we wat last van de overal aanwezige wespen. Enig minpuntje was dat we de laatste dag nog moesten verplaatsen. Bij het inchecken hadden we een uiterste vertrekdatum genoemd. Toen die naderde bleek de door ons gekozen plek voor de laatste dagen al gereserveerd te zijn, al voordat wij aankwamen. Verder prima verblijf gehad hier.
29-7-2020
Peter
fantastisch
mooie camping, zeer schoon sanitair, prachtige grote plekken en prachtige omgeving!
  • Reis vertrek datumJuli 2020
Eetgelegenheden 8.0