Noordwolde

Eetgelegenheden 4.9
Staat v/h sanitair 7.3

17-5-2016
Hendrika
Heerlijk gehad en we gaan weer!
Wij zijn vorig jaar geweest en gaan dit jaar weer! Heerlijke camping, rustig en gezellig. Genoeg te doen voor de kinderen zonder dat het allemaal te massaal en overdreven wordt. Kinderen vonden het er leuk. Personeel is aardig en terrein en toiletgebouwen zijn schoon en netjes. In de omgeving is genoeg te doen. Tarieven zijn heel redelijk. Zwembad moet je apart betalen maar dan heb je ook een zwembad met alles erop en eraan (toezicht, winkeltje). Kortom: een aanrader!
  • Reis vertrek datumJuli 2015
14-2-2016
familie
leuk voor kinderen, veel vaste gasten.
Vorig jaar een week op deze camping gestaan, de ligging is prachtig. In het bos en tegenover de spokeplas en zwembad. Daar moet de camping het ook wel van hebben... wij vonden de eigenaren niet vriendelijk en er is was veel 'ons kent ons' Regels die er zijn worden voor de vaste gasten toegestaan. Bijvoorbeeld met een brommer over de camping, hier wordt niks van gezegd. Wifi werkt alleen in het begin van de camping en wij vinden het een groot nadeel dat je moet betalen voor de douchen en zwembad. Zo wordt het alsnog duur voor een groot gezin. Animatie is geweldig en die meiden zijn ontzettend lief. Al met al leuke vakantie gehad, mede door het mooie weer maar we zouden er niet weer heen gaan.
  • Reis vertrek datumJuli 2015
Eetgelegenheden 2.0
10-1-2016
Jansen
Mooie leuke familiecamping!
Gezellige camping die erg geschikt is voor kinderen. De camping ligt in een mooie bosrijke omgeving. De eigenaren zijn vriendelijk en het sanitair was schoon. Wij komen zeker terug!
  • Reis vertrek datum2015
12-8-2014
Mama van 3
Veel vaste plaatsen....
Receptie: eerste contact zakelijk, weinig uitleg.Later vriendelijk. Zeer veel vaste plaatsen, veel mensen kennen elkaar. Lastig voor 'nieuwe kinderen' om contact te maken. Het veldje met toeristische plaatsen is ruim, de picknick tafel is ideaal. Het verwarmde toiletgebouw werd goed schoongehouden, 's nachts gesloten. Babybadje, kindertoilet en familiedouche aanwezig. Geen lage kinderwastafels. Douchen kost €0,50 de douchetijd is kort. Toiletten aan de buitenzijde, zonder gelegenheid om je handen te wassen. Daarvoor moet je dan weer het gebouw in. Speeltuin is leuk Snackbar op de camping is open van 17.00 tot 19.00 Geen winkel, enkel ijs en snoep De website leek erg aantrekkelijk voor kinderen, maar niet alle gegevens klopten. geen pony rijden of 'schattenjacht' dit jaar op de camping. Gratis WiFi, helaas niet overal bereikbaar, Leuk animatieteam voor kleine kinderen. Basisprijs ligt laag maar wil je dagelijks douchen en zwemmen dan betaal je alsnog hetzelfde als de luxere campings
  • Reis vertrek datumJuli 2014
Eetgelegenheden 6.0
24-6-2014
Hendrika
Prachtige camping in mooie omgeving
Een mooie, rustige camping. De Spokeplas aan de overkant is mooi maar het zwembad, schuin tegenover, is zeker ook prachtig en hier is nog toezicht ook. In de zomermaanden ook wel eens op deze camping geweest en dan is er erg veel leuks te doen voor de kinderen. Heel aardige eigenaren, altijd bereid te helpen wanneer er vragen zijn. In de omgeving kun je geweldig wandelen, fietsen en leuke dingen ondernemen. Er zijn meerdere attracties op korte afstand. En ieder dorp in de omgeving heeft prachtige en goede eetgelegenheden. Een mooie camping en een mooie omgeving voor een ontspannen vakantie!
  • Reis vertrek datumMei 2014
Eetgelegenheden 10.0
9-6-2013
plaatspp
Mooiste plekje van Friesland
Zoek je een camping betaal baar en ,hou je van rust dan moet je hier zijn. Goede voorzieningen . Word gerund door familie ,waardoor je weet waar je aan toe bent . Alles net en buiten de camping een 2 tal zwembaden op 500 meter . Ruime plaatsen . Een plek voor Jong en oud
  • Reis vertrek datum2013
Eetgelegenheden 10.0
Staat v/h sanitair 10.0
31-10-2013
Marjan
voor ons geen tweede keer.
Met de pinkster hier geweest. Kwamen gelijk vast te zitten met auto en caravan zo nat was het veld. Veel vaste gasten waardoor voor de kindere weinig contact met andere kinderen. Ze mochten niet mee spelen in de speeltuin. De speeltuin is sterk verouderd. Geen animatie tijdens de pinkster. Douchen met muntjes. De omgeving is prachtig en centraal. Aan de overkant een leuke recreatie plas waar het bij warm weer erg leuk is. Supermarkt in het dorp. Toen mijn man kwam vragen om het nummer van de dokterswacht en kwam melden dat we weg gingen, geen vraag naar waarom. De kinderen vonden het een saaie camping.
  • Reis vertrek datumMei 2013
11-8-2012
p geertsma
mooie vakantie gehat onlangs de regen
we hebben een mooie vakantie gehat en we komen volgend jaar zeker weer mooi in de bossen en voor mentsen die van rust en de natuur houden een camping om aan te bevelen en voor kinder ook super ja kan er zwemmen in de spokeplas maar ook in het zwembad de dobbe wij zij zeer tevreden mvg vam p geertsma
  • Reis vertrek datumJuli 2012
2-8-2012
Ria Wagenaar
Mooie camping
De camping is gezellig, de kinderen hebben zich goed vermaakt ondanks het wisselvallige weer. Wij zouden zo weer terug gaan. Het sanitair ziet er ook keurig uit, leuk recreatieteam, kortom er is in het hoogseizoen genoeg te doen.
  • Reis vertrek datumJuli 2012
Eetgelegenheden 7.0
27-7-2012
Visser
NOOIT MEER!
Chagrijnige ontvangst, weinig tot geen info over de camping. Daar is je plek, en zoek t verder maar uit... Asociale mensen/kinderen... Nadat mijn zoon binnen twee dagen vier(!) keer huilend terugkwam wegens slaan schoppen etc.. zijn we maar weer vertrokken. Ook bij vertrek na twee dagen ipv de 14 dagen die we zopuden blijven, geen enkele interesse waarom we al weg gingen... echt nooit meer!!
  • Reis vertrek datumAug. 2011
Eetgelegenheden 4.0