Noorbeek

6.2
Fletcher Hotel-Restaurant Bon Repos***

22-10-2020
Hester
Prachtige omgeving, hotel viel tegen
Het was van te voren bekend dat we geen fantastisch aangeschreven hotel zouden bezoeken. Ondanks dat vielen er een paar dingen echt tegen: de kamers zijn echt niet van deze tijd, verouderd en zeer slecht onderhouden. Het sanitair kun je echt je gasten niet aandoen. De badkamer werd van de kamer gescheiden door Louvre deurtjes. Dit droeg niet bij aan de privacy ;). De medewerkers waren druk en daardoor werden we de eerste 10 min bij de receptie compleet genegeerd. Natuurlijk had dit hotel ook zeker pluspunten: - buitenkant hotel en ligging zijn erg mooi. - het eten was lekker (maar prijs-kwaliteit technisch echt niet best) - de bediening is vriendelijk en doet zijn best maar moet met 2 man bar, receptie en restaurant bedienen.
  • Reis vertrek datumOkt. 2020
19-10-2020
Joke
Helaas niet voor herhaling vatbaar
Gedateerd hotel en personeel heeft zich niet aan regels v Corona gehouden . Dragen af en toe een mondkapje. 1e kamer was echt niet ok, oud en vies en door houten plafond echt erge hinder van lopende bovenburen . Lamp rammelt aan plafond.
  • Reis vertrek datumOkt. 2020
5-9-2020
Sandra
Hier niet eten
Vriendelijk ontvangst, voor de prijs konden we geen super hotel verwachten. Je merkt dat er te weinig personeel is. Vuile handdoek op de kamer, werd wel opgelost. Het eten was alleen heel slecht, met gevolg. Het lijkt wel of ze de overgebleven champignons van de ochtend in de avond weer gebruiken. Wanneer je niet van luxe houd, naar een mooie omgeving wil en hier niet gaat eten is het een prima hotel.
  • Reis vertrek datumSept. 2020
12-8-2020
Anita
Gemoedelijk maar gedateerd en smoezelig
De kamer was teleurstellend. Erg gedateerd. Daarnaast smoezelig. Zeker niet schoon. Jammer. Niet wat je wenst als hotelgast. Want ondanks de prachtige omgeving en het zeer vriendelijke( maar te weinige personeel waardoor alles langer duurt) zou de keuze niet meer op dit hotel vallen bij een volgende Limburg bezoek.
8-8-2020
Fam.R.Prooij
Bij verbetering voor herhaling vatbaar
Dat er lange wachttijden zijn in het restaurant als je gaat dineren door een te lage bezetting van personeel , er loopt maar 1 persoon . Er moet nodig wat huishoudelijk werk verricht worden , je kan bijna niet door de ramen kijken. De locatie is prachtig , veel wandelingen en fietstochten te doen en er zijn ook wat leuke restaurantjes in de omgeving .
7-8-2020
Anneke Zellmann
Slecht hotel met vieze kamers
We hebben 4 nachten gelogeerd De kamer was erg onder de maat Voor het toilet waren Louvre deurtjes Voor de douche hing een goor gordijn dat aan de onderkant beschimmeld was Toen we de kamer voor het eerst binnenkwamen rook het erg vies en muf Het was er vies benauwd en erg warm De bedden waren te zacht De kamer werd nauwelijks schoongemaakt De vloerbedekking was niet netjes gezogen toen we aan kwamen Bah het was echt een Gore bedoening Het hotel mogen ze wel totaal strippen en vernieuwen Het is uit de tijd. Ontbijt moest je van te voren aangeven wat je wilde eten Het zelf schenken uit de kannen was niet coronaproof De service vond ik ook wat onder de maat. Dit hotel is niet echt een aanrader
30-7-2020
Lia
Prima hotel prijs kwaliteit verhouding.
Ontvangst zeer gastvrij. Kamer met balkon en uitzicht op Noordal,is schoon en fris. Terras in de tuin, Corona proef, restaurant Corona proef. Parkeren is voldoende ,gratis en goed te doen. Ontbijt goede keuze mogelijkheden, Corona proef, Dineren lekker, en vlotte bediening. Er is een lift aanwezig, dus geen problemen met de bagage. Kortom een prima hotel, voor 2a 3 nachten in Zuid Limburg te verblijven. In eerdere negatieve reacties kan ik mij niet vinden. Kijk het is geen moderne stijl, maar nostalgische sfeer van de jaren 70, terug in de vintage retro stijl.
  • Reis vertrek datumJuli 2020
19-6-2020
Jansen
Gedateerd en niet corona-proof hotel
Prachtige omgeving; centraal gelegen ook voor uitstapjes naar België en Duitsland. Mooi wandel- en fietsgebied. Hotel van binnen erg gedateerd en verwaarloosd, nodig aan renovatie toe, Fletcher-onwaardig. Erg beperkte menukaart. Het belangrijkste was nog dat de hygiënemaatregelen i.v.m. corona grotendeels NIET werden nageleefd; geen ontbijtbuffet maar wel zelf koffie/thee moeten schenken uit thermoskannen waar iedereen gebruik van maakte; peper- en zoutpotjes op elke tafel; de menukaart ging van het ene naar het andere tafeltje zonder eerst gedesinfecteerd te zijn; het personeel droeg geen handschoentjes.
  • Reis vertrek datumJuni 2020
23-2-2020
Antonius
fletcher onwaardig
Gedateerd hotel! Bij aankomst (rond 1600 uur ) werd er direct gevraagd of we de toeristenbelasting gelijk wilden betalen en of we van het diner westen gebruik te maken want men moest binnen een half uur van ons weten welke keuze we maken anders kon het niet meer dezelfde avond. Vreemd!! Kamer met balkonnetje en schitterend uitzicht echte zeer gedateerd met oud badkamer met ligbad en tegeltjes met bloemen motief en donker bruine deuren en vloer. Wastafel in de slaapkamer ipv de badkamer. Houten plafonnetje in badkamer liet op veel plaatsen los. Verfwerk allemaal met de losse pols gedaan. Rommelige indruk. Bedden wat zacht maar wel goed. Alles was wel schoon Omgeving maakt veel goed. Interieur van gehele hotel oud en rommelig.
  • Reis vertrek datumFeb. 2020
22-2-2020
Andrea
Prachtig uitzicht
Heerlijk plekje met prachtig uitzicht. Zeer prettig en behulpzaam personeel. Elektrische fietsen huren is een aanrader. Wasbak in de kamer is even wennen.
  • Reis vertrek datumFeb. 2020