Noorbeek

Eetgelegenheden 7.8
Staat v/h sanitair 8.4

25-9-2020
J Hoender
Nette camping.Alleen de slagboom heel irritant.
Mooie camping. Alleen slagboom irritant met het afrijden. I.v.m. een stijle helling. Sommige konden er niet uit met losse auto laat staan als daar nog een caravan achter hangt. Dit was zeewier hinderlijk. Geen receptie. Ook klantonvriendelijk!!!
Staat v/h sanitair 8.0
24-9-2020
FA
Camping met mooi uitzicht
Geen receptie, je kunt meteen een plek uitzoeken. Snelle reactie op email. Sanitair wordt paar keer per dag schoongemaakt. Bij aankomst waren heel wat plekken bezet. Uiteindelijk een mooie plek gevonden. Goede eetgelegenheid bij de camping Minpuntje : WiFi is open netwerk en vaak slechte verbinding.
Staat v/h sanitair 8.0
Karin
Niet meer in het hoogseizoen.
Lang weekend. Een plek gereserveerd op het tentenveld, waar volgens de site alleen kleine tenten mogen staan. Dat veld staat vol (tenten pal op elkaar) en ook met grote tenten en auto's. Ook degenen die niet reserveerden mogen gewoon een plek zoeken, dus reserveren heeft geen zin. Jammer! Verder was het plezierig geweest als er desinfectiepompjes bij het sanitair hadden gestaan (gebruikelijk bij alle andere campings die we aandeden), en in ieder geval zeep. De zeep bij de dames was gedurende een volle dag op. Is er dan wel schoon gemaakt? Receptie hebben we alleen gesloten aangetroffen. We hadden wel iets meer inzet verwacht van de beheerders.
Staat v/h sanitair 4.0
Arie Jan en Jos
Prima
Rustige camping met veel mooi plekken en op die bewuste plekken een mooi uitzicht. Onbemande camping met goed werkend kenteken registratie, waardoor de slagboom open gaat. Nadeel: de plekken staan slecht aan gegeven en op het tenten veld zelfs helemaal niet. Waardoor wij boze buren hadden (plateau boven ons). Als je zelf een plek mag uitzoeken, ontstaan deze dingen. Jammer!!! De camping is slecht verlicht bij donker. Er is niks voor kinderen/ jongeren op de camping. Verder prima naar ons zin gehad. Prachtige omgeving!
Vlemincx
Ruime plekken met een mooi dalzicht
PLUS: camperplek; zicht; netheid; correct; omgeving; zongerichte staanplaatsen MINUS: Onbemande receptie; buiten juli en aug cafetaria gesloten; spiegels in het sanitair niet alleen voor grote Nederlanders voorzien 😁 Suggesties: neem steeds een kabel > 10m mee, sommige plekjes iets verder van stopcontact; een voetweg achterdoor naar het dorpje (los van de hoofdweg) zou leuk zijn.
Eetgelegenheden 5.0
13-9-2020
Leutje
Genieten
Prachtig gelegen, schitterend uitzicht. Mooie wandelingen gemaakt, lekker gefietst. Genoten van het uitzicht vanuit de luie stoel. Noorbeek is een mooi en schoon dorpje. Kortom, we hebben een paar super dagen gehad, maar het weer was dan ook erg mooi. Door de mogelijkheid om vanaf 9.00 aan te komen, maar als vertrekker pas om 14.15 te hoeven vertrekken, kan het wat lastig zijn om een vrije plaats te vinden. Veel vaste, uitgebouwde, plaatsen. Redelijk krappe plekken en wat lastig manoeuvreren om alles goed op z’n plek te krijgen(zonder moover😉) Camping was vol, toch voldeed het sanitair prima. Misschien nog een tip: desinfectie zuil voor de handen zou erg gewaardeerd worden.
13-9-2020
Roger
Mooi maar vaste gasten niet vriendelijk
Mooie camping. We lagen met een groep op een plek dat niet meer bij de camping hoorde. Misschien met bordjes aangeven. De camping eigenaar kwam ons vriendelijk vragen om naar een camping plaats te gaan . Geen probleem voor ons. Hoe vriendelijk de eigenaar ook was, de vaste mensen daar keken en spraken ons aan of de camping van hun was en laten hun honden los hun gang gaan. Verder goed verzorg, mooi uitzicht. Rustig, lieve gasten om ons heen, goed verzorgede sanitair. Voor grote groep met kinderen het minder geschikt. Mensen zijn hier namelijk welop hun rust gesteld, dat de camping ook uitstraalt. Ook mooie wandel en fietsomgeving
Staat v/h sanitair 7.0
11-9-2020
Johan
Een fantastische kampeerweek in september.
Zoek jij rust, kamperen met fantastisch uitzicht, en een uitdagende omgeving?? Wij hebben ervan genoten. Vlotte en adequate reservering online. Later nog een prettig telefonisch contact met eigenaar. Schoon sanitair. Een AANRADER deze camping.
Eetgelegenheden 8.0
6-9-2020
Barend Toet
Terugkeerwaardig!
Er is geen bemande receptie; je moet de toegang dus van tevoren regelen. Maar dat gaat vlot en moeiteloos via het internet. Eenmaal binnen, vallen vooral de rust en het uitzicht op. De camping bestaat uit terrassen op de heuvel, steeds met fraai zicht op het dal. Groen, glooiend, een prachtig decor. Je verblijft op een half uur rijden (per auto) van Maastricht, maar je bent net zo vlot in Luik of in Aken...
5-9-2020
Monique
Fijne camping met fantastisch uitzicht
Voor de tweede keer hier een paar dagen gestaan. Het is een fijne camping met voldoende en schoon sanitair en mooie plaatsen met schitterend uitzicht (althans de camperplaatsen bovenaan). Lekker rustig, genoeg natuur en ruime keus in eetgelegenheden. Een fijne plek om even tot rust te komen.