Noordwijk

Dat je je daar echt uiterst moet gedragen omdat het een 5 sterren hotel is
  • Reis vertrek datumMei 2017
22-3-2017
Siderius
Een geweldig hotel, met super veel faciliteiten
Enorm schoon en geweldig zwembad, diverse restaurants waardoor er voor een ieder wat wils is. De kamers zijn zeer ruim met een frisse uitstraling en prachtige badkamers. Daarnaast een bevindt dit hotel zich in een fantastische omgeving en is het personeel enorm aardig en vriendelijk.
  • Reis vertrek datumMrt. 2017
27-7-2017
Gonny
Hotel van oranje
Gezellig hotel , lekker ontbijt en een prima diner, je kijkt zo over de zee als je tenminste kamer hebt met uitzicht op zee, gezellig dorpje waar je fijn wat kunt winkelen. Mooi duin gebied om te wandelen
25-10-2016
Fiona
Slechte service
We hadden een arrangement geboekt voor mijn ouders (Soldaat van Oranje) omdat zij 21 oktober 50 jaar getrouwd waren. Via de mail goed contact en alles kortgesloten, mijn ouders zouden een onvergetelijk weekend hebben. Mijn creditkaart nummer opgegeven zodat mijn ouders niets hoefden te betalen. Bij binnenkomst vroegen ze om een borg van 75 euro (geen idee of dit nu op mijn creditkaart staat). Belachelijk en alles was besproken pff. Ze zouden om vijf uur eten en dan zouden ze ruim op tijd zijn om de bus te halen om naar de musical te gaan. het bakje koffie redde ze net niet.... het elfde gebod was niet toegankelijk voor het after drankje. Het ontbijt was overdadig maar massaal en de beloofde (en betaalde) champagne hebben ze nooit gekregen. Ik heb het zo veel keren benadrukt dat ze 50 jaar getrouwd waren en dat dat bijzonder is. Nou daar is totaal een aandacht aan geschonken, bizar dit!
23-10-2016
Erik
Uitstekende hotel met hier en daar een vraagteken,
Mooi nette kamer met uitstekende bedden met mooie badkamer. Inrichting keurig maar wel, wat gedateerd.Vriendelijk personeel.Wij hadden een SvO arrangement met een nacht bij geboekt. Kamer van €144,- was niet incl: ontbijt. Ontbijt kost €54,- voor 2 pers. Belachelijk. Ook in de bar €4,20 voor een klein biertje. Jammer
23-5-2017
Marion
Mooi hotel met heerlijke ligging aan het strand
We hebben genoten van een prachtige hotel kamer met uitzicht op zee. De kamer was riant met een mooie ruime badkamer en ook een gezellig zitje. Het ontbijt was uitgebreid en vers en vanuit het hotel loop je zo de boulevard en het strand op.
  • Reis vertrek datumSept. 2016
21-8-2016
TdV
Niet de service meer die we gewend waren
De ligging, het ontbijt en het zwembad zijn super. We waren al een een aantal keer eerder in het hotel geweest maar dat was voordat het overgenomen werd door het Marriott. Het is er niet bepaald beter op geworden, met name klantgerichtheid niet. Allereerst moesten we een uur wachten voordat onze kamer klaar was. Toen bleek dat mijn moeder met 3 kinderen op een standaard kamer gepropt werden terwijl we een ruime kamer hadden geboekt. Ook moesten de kinderen op zeer harde bijzet bedjes slapen. Hier was niets aan te doen er werd ook niet gecompenseerd nog excuses voor ons ongemak gemaakt. Zo hondvriendelijk als het eerst was zo hondonvriendelijk is het tegenwoordig. Ook de verplichte borg van 75 euro per nacht per kamer is ronduit absurd. Erg jammer allemaal. Niet voor herhaling vatbaar.
  • Reis vertrek datumAug. 2016
9-8-2016
Ruud
Tophotel vlakbij de zee
3 dagen in het mooie hotel verbleven met 2 kids. Uistekend gelegen aan de zee. Helaas was het weer niet mooi, maar het binnenzwembad is schitterend. Ontbijt is goed. Tip: misschien iets meer te kiezen voor kinderen maakt het ontbijt compleet.
  • Reis vertrek datumAug. 2016
16-9-2016
M.P
Erg mooi hotel
Erg mooi hotel. Kamers waren keurig netjes. Personeel is overwegend erg vriendelijk en behulpzaam. Kinderen vonden het grote zwembad geweldig (ook nog na een hele dag op het strand en in de zee te zijn geweest!) Ontbijt was zeer uitgebreid en erg lekker. Nadeel: parkeren van de auto kan op naastgelegen parkeerplaats. Op onze vraag of je bij het hotel kan parkeren werd volmondig JA geantwoord. Helaas wordt niet vermeld dat dit niet inbegrepen is bij de hotelkosten. Dus kwam er nog even 48 euro bij toen we wilden vertrekken. Dame bij zwembad had haar dag waarschijnlijk niet. Dat was jammer; vandaar geen 10 maar een 8 bij service.
  • Reis vertrek datumJuli 2016
2-5-2016
Sander Breddels
Luxueus Hotel
Hotels van Oranje is schitterend luxueus en een ware tractatie voor een overnachting buitenshuis. Let echter goed op! Het aangrenzende beachhotel is beduidend minder up-to-date met kleinere kamers! Kies daarom voor de full royale beleving de hoofdlicatie.
  • Reis vertrek datumApr. 2016