Cozumel

Iberostar Cozumel*****

7-10-2019
elsD
Heel fijn!
Wat een heerlijke plek, enorm genoten van de prachtige zee, waar je heerlijk kunt snorkelen en de duiken die vanaf het resort zijn te realiseren.
  • Reis vertrek datumAug. 2019
22-10-2011
Peter
Heerlijk!
Fijn klein resort met mooie kamers. ideaal voor duiken,snorkelen enz eten prima,drinken prima en heb je wat nodig,vraag t en ze regelen t voor je! prima naar ons zin gehad!
  • Reis vertrek datumOkt. 2011
28-6-2011
Matthieu
Niet te vergelijken met Iberostar Tucan of Lindo!!
Wij zaten in Iberostar Tucan en zijn 1 dagje op bezoek geweest in Cozumel. Het resort zelf ziet er heel knus uit met mooie huisjes, veel mooie dieren waaronder flamingos en leguanen, maar verder vonden we alles daar tegenvallen. Eten is echt stukken minder, personeel was nors, erg klein strandje en werden op het strand ook lek gestoken door de muggen. Daarbij viel ons op dat hier vrijwel alleen maar luidruchtige dronken Amerikanen in het kleine zwembad verbleven met grote ( eigen meegebrachte ) liter bekers vol met drank. Ligging was helemaal een drama. Wij waren weer blij dat we terug konden naar ons eigen resort Tucan/Quetzal.
  • Reis vertrek datumJuni 2011
16-10-2009
Mw A. Snoeren
Super mooi hotel met een amerikaanse service
Mooi verzorgd hotel, goede bediening en grote mooie kamers en toch een mexicaans tintje. Service en bediening op het strand met een all inclusieve formule. Duikschool commercieel, via eigen reisorganisatie naar cancun geweest daar kun je zwemmen en snorkelen met de walvishaaien. Geweldig. Duikschool is goed alleen niet met BEN gaan duiken die is te gehaast. de rest is professioneel. Duiklokaties met goed en helder zicht wel stromingsduiken en zie je nursesharks. Nadeel blijft dat onze touroperator niet naar het eiland gaat en je aan je lot over laat. Zoek zelf maar je boot en zie maar dat je met de taxi naar het hotel komt.
  • Reis vertrek datumJuni 2009
20-4-2009
Tanja
Als een relax vakantie wil moet je dit boeken
De reis er na toe met touroperator is totaal slecht je wordt gedropt en zoek het maar uit. Het eiland is mooi groen en veel natuurgebied. Het hotel is echt super, alles is perfect en natuurlijk kan je altijd wat hebben maar het personeel staat altijd voor je klaar. Elke dag alles vers en goed verzogd. Dit hotel is geliefd bij Duikers en gasten die willen relaxen. Voor te snorkelen is het minder voor de deur zie je wel aparte dingen maar je moet even zoeken. De duikschool is ook vriendelijk en lossen de problemen goed op, wel een beetje aan de prijzige kant maar je krijgt goede service en materiaal. Was een TOP vakantie en gaan zeker terug.
  • Reisgezelschapalleenreizend
23-2-2009
Annelies
Tja...
We konden een dagje vanuit Iberostar Tucan naar dit hotel. Viel een beetje tegen, vergeleken met ons eigen hotel. Eten was duidelijk minder en de sfeer is heel anders. Op het vasteland waren veel families met kinderen, maar deze Iberostar is een echt duikersparadijs, vermoed ik. Bijna iedereen die er komt, komt om te duiken. Niets mis mee, maar voor onze kinderen was het andere hotel leuker! Tip: ga je voor een dagje naar Cuzomel, neem dan niet het eerste beste retourtje, maar koop een enkeltje. Anders ben je gebonden aan de retourtijden van die ene maatschappij waar je een kaartje van hebt. Met twee enkeltjes kun je gewoon kiezen welke tijdstip je terugreist.
2-10-2011
julie_steenacker
leuke vakantie
heel verzorgd hotel ,wel aan te raden voor duikers ,want je zit op een eiland dus uitstappen zijn niet te doen zit heel de dag in bus ,en je moet rekening houden met ferry,
  • Reis vertrek datum2008
2-10-2008
Celis Hans
Prachtige bestemming!!!
Wij zijn hier op vakantie geweest van 9 september tem 23 september, en het was er gewoonweg SCHITTEREND!!! We hebben er met volle teugen van genoten!! Het was er echt zalig! Het strand, zwembad, bediening personeel, het was allemaal perfekt! Het personeel is er echt heel vriendelijk. Ook het eten was er echt heel lekker en er is altijd veel afwisseling! Daar gaan we zeker nog eens naartoe!!
  • Reisgezelschap
8-8-2011
Quirina
Geweldig!
Goed hotel, kan er vanuit het hotel meteen gaan duiken. Ideaal dus. Eten was goed, nette kamers, nette douche, gezellige hangmatjes voor de deur. Er zit 1 nadeel aan: het ligt vrij ver weg. Als je na al dat reizen dan eindelijk in playa del carmen aankomt dan denk je dat je er bijna bent maar dan duurd het zeker nog een uur. (nog zeker 20 minuten met de boot, taxi in en dan nog minstens een half uur met de taxi). Als je dus 's avonds naar playa del carmen wil dan trek er maar gerust wat tijd en geld vooruit want de taxi en de boot is ook niet voor niets.
  • Reis vertrek datumSept. 2008
16-9-2008
merian
beter van niet!
hotel ligt ver van de bewoonde wereld en kost met de taxi 38 euro om naar de stad te gaan. verder kun je nergens lopend naar toe. erg gebonden aan het hotel dus.zeer veel Amerikanen die als doel hebben om zsm dronken te worden.wij zijn voor dit hotel gegaan omdat het bij de beste duikspots/school lag maar het is een erg commerciele duikschool die alleen aandacht besteedt aan verkoop,zakelijk maar vooral geen gezelligheid na het duiken bv. eten was prima ,we konden 3x per week a la carte eten maar de restaurants waren alleen te boeken tussen 9 en 13uur en zaten altijd vol! wat is vol...ze lieten niet meer als 15 tafeltjes per avond binnen,niet alleen saai maar ook een slechte service. excursies vanuit het hotel zijn niet alleen erg duur maar ook erg lastig...eerst met een taxi en dan de ferry en dan met een bus.(veel tijd) wil je zon en vermaakt worden is het een prima hotel maar voor al het andere.....niet doen!
  • ReisgezelschapFamilie
  • Reis vertrek datumAug. 2008