Cozumel

7.2
Reef Club Isla Cozumel***

23-1-2007
DVD
Een prachtig gelegen hotel, zeker voor de mensen die in die omgeving willen gaan duiken. De kamers liggen mooi verdeeld over het complex en je hebt redelijk wat ruimte. De stranden zijn erg mooi en in zee is het goed toeven! Het eten is er goed, alleen op het moment dat wij er waren hedden ze niet genoeg ruimte in de restaurants om alle mensen kwijt te kunnen, dus zaten geregeld met ons bord op schoot op een stoel langs het zwembad!
16-4-2005
Marco en Linda
Wij zijn in september 2004 op de Reefclub geweest. Het is een paradijs voor duikers en snorkelaars. De rondrit over het eiland is prachtig (leuke gidsen). Veel mensen uit de USA die de hele dag eten en drinken. De transfer van het vliegveld is een paar uur, maar dit komt omdat je met de boot moet. Je kan ook met het vliegtuig van Cancun naar Cozumel, maar deze vliegt niet meer na 8 uur 's avonds. Prachtige vakantie op een mooi complex.
10-2-2004
Ilse en Miel
Wij zijn hier in januari 2004 geweest en het is ons heel goed bevallen. Geen last van vliegen en prima eten en drinken. De service is ook goed en het strand is mooi. Ideaal hotel als je wilt duiken, duikschool bij het hotel en het rif op een steenworp afstand.
21-11-2003
Erica
In oktober 2003 bezocht en inderdaad, een enorme vliegenoverlast. Het resort doet een beetje vervallen aan; de huisjes zijn nogal basic. Het vele geld niet waard. Vorig jaar hebben we in de Hacienda San Miguel gelogeerd, aan de rand van het centrum van de stad en dat beviel ons echt 100% beter. Ook duur, omdat je dan veel uit eten gaat, maar het geld zeker waard.De hacienda is een verblijf meer dan waard! De Reef Club Cozumel hoeft voor ons niet meer.
5-9-2003
Sandra
Ik heb niet gelogeerd in dit hotel maar in de Reef club playacar, in december 2001. Omdat het ook een Reef is mocht je gratis genieten van de Reef Cozumel als je een dagje langs kwam, wat wij dus ook gedaan hebben. Mooie zee, je kan er zeer goed snorkelen en duiken, maar er waren zo vreselijk veel vliegen dat we er niet eens geluncht hebben. Heel vies en heel erg vervelend. September 2002 gaan vrienden van ons op huwelijksreis naar Reef playacar en ook 1 dag naar Reef cozumel, wat blijkt, hun komen met dezelfde verhalen terug. Zo vreselijk veel vliegen, zo vervelend. Toch wel een puntje om mee rekening te houden lijkt me.