Hotton

La Besace**

31-7-2011
Richard
We komen terug
Sympathieke en vriendelijke uitbaters. Rustige ligging, en toch niet ver van de grote baan. Lekker ontbijt. Toffe terras. Aangenaam gemeenschappelijke bar/salon. Propere kamer en badkamer. Als enig minpunt : de opening van de douchecabine is wat smal voor meer "gezette" mensen.
  • Reis vertrek datumJuli 2011
4-5-2011
Geertje
prima hotel fantastische keuken
Prima hotel met fantastische keuken. Het diner was gedurende drie avonden top! Hartelijke vriendelijke bediening en op afstand aanwezig. Kamers zijn gedateerd maar prima. Prima hotel in de buurt van vele golfbanen.
  • Reis vertrek datumApr. 2011
12-5-2010
Enske Kobes-Gerbrandy
Een prima hotel!
Wij hebben met ons gezin 3 dagen in hotel la Besace overnacht. Het ontbijt was prima en wij hebben 2 avonden van een heerlijk 4-gangen menu genoten. De kamers zijn wat krap, maar alles is prima in orde en de eigenaren zijn bijzonder vriendelijk. Kortom een prima plek om te verblijven. Na een hele dag op stap te zijn geweest zaten we heerlijk aan een belgisch biertje bij de houtkachel!
  • Reis vertrek datumMei 2010
10-8-2009
j van kempen
aardig klein hotelletje
De eigenaren zijn vriendelijk, maar niet erg flexibel. Wij hadden een reis met veel files gehad en kwamen doodmoe aan. Gevraagd om iets te eten, maar dat hadden ze niet. Ook konden we niet dineren omdat het diner volgeboekt was. Al bieden ze maar een stokbroodje met boter aan; iets is er toch altijd wel? Ik vond het erg bot. Wij hadden een zolderkamertje waar heel weinig licht in viel, vloerbedekking erg oud en versleten. Maar op zich heb je wat je nodig hebt, geen luxe maar een goed bed en schone lakens. Wat ons erg tegenviel was dat er geen tweepersoonsbed was. De eigenaar bood aan voor ons te bellen naar een ander hotel, dat was wel weer heel aardig en voorkomend. Verder wordt er genoemd, dat je gebruik kunt maken van de tuin. Er was echter alleen een stuk overwoekerd bos rond het hotel, wij konden er geen tuin van maken.
  • Reis vertrek datumAug. 2009
1-9-2007
I.K.
wij gaan hier ieder jaar op familieweekend, en hebben het dan super naar onze zin. De gastheer en vrouw zijn echt heel aardig, en komen regelmatig vragen of je iets wilt drinken. De kamers zijn leuk ingericht, je hebt voldoende ruimte. De omgeving is ook super, je kan er wandelen, kanoen, raften. Het is niet voor niets dat wij hier op familieweekend gaan. Een super hotel
  • ReisgezelschapFamilie
  • Reis vertrek datumSept. 2007
1-8-2007
Rob
Vriendelijk en zeer behulpzaam echtpaar runt dit hotel. Sober hotel doch netjes. Het ontbijt is prima en ruim voldoende. Het diner vonden wij iets minder. Het hotel is klein van opzet, zodat je snel contact hebt met de overige gasten. Bij gelegenheid bezoeken wij dit hotel zeker nog een keer. Je hebt er geweldig mooie wandelroutes.
25-5-2006
Patrick Bruynooghe
Wij waren daar tussen 13 en 16 april 2006. We werden heel vriendelijk ontvangen door onze gastheer. De kamer was netjes maar sober ingericht. 2 bedden, kleerkastje en commode; een salonnetje met 2 stoelen, een tafel en tv. Geen wit hotellinnen maar kleurrijk beddegoed. Badkamer met ruime douche en wc. Minpuntje op de badkamer : wat weinig licht aan de spiegel als je je scheert én geen verwarming. Het was (toen) wel koud als je uit de douche stapte. Een heerlijk ontbijt door de gastvrouw klaargemaakt. 's Avonds kon je iets drinken aan de bar. Ideaal als uitvalsbasis. Vriendelijke mensen en goede service.
  • Reisgezelschap
11-8-2005
AELeuven
Zeer vriendelijk en sfeervol hotel uitgebaat door echtpaar. Zij hebben duidelijk plezier in het runnen van het hotel en combineren professionele hotellerie met een ongedwongen en persoonlijke sfeer. Kamers zijn sfeervol en erg netjes en proper. Kamers zijn niet echt groot, maar dat hoeft ook niet want er is genoeg te doen in de prachtige omgeving. Ontbijt is ZEER goed te noemen, zoals ook het avondeten dat door de eigenares wordt bereid. Prachtige ligging met zicht op Ourthe. Bezoekers iets meer Nederlanders dan Belgen. Een aanrader waar we al diverse malen zijn teruggekeerd: http://www.labesace.be
  • Reisgezelschap