Noorbeek

Boerderijcamping De Kloostermuur
Staat v/h sanitair 9.3

18-9-2020
MS
Dit is een prachtige camping! Er is een wat strak en keurig veld en een wat rommeliger veld en de boomgaard als overloop. Op veel plekken een schitterend uitzicht op de velden en de koeien. Sanitair verbazend ruim en zeer goed schoongehouden. Verder op het erf van de middeleeuwse Carré-boerderij veel rommeligheid. Sommige dingen worden hier wat op z’n beloop gelaten, dat zal ook wel eens lastig zijn, maar heeft ook z’n charme! Verdere bijzonderheden: het oude klooster naast de boerderij, de gezamenlijke maaltijden op de boerderij en het schitterende landschap.
  • Reis vertrek datumSept. 2020
13-8-2020
Martijn en Chantal
We hebben een fantastisch verblijf gehad!
We hebben een fantastisch verblijf gehad op deze leuke camping met ons gezinshuis!Een super aardige eigenaar die meedenkt, flexibel is, precies zoals het moet zijn. Wij komen volgend jaar zeker terug!
  • Reis vertrek datumAug. 2020
Staat v/h sanitair 10.0
23-7-2019
arie jan hille
heerlijk onthaasten
Heerlijk bijkomen in een prachtige omgeving. Koeien worden weer imposante dieren, geen objecten meer langs de snelweg. Fijne sfeer op de camping, schoon en modern sanitair. Prettige eigenaar ook. We komen terug...
  • Reis vertrek datumJuli 2019
7-9-2018
José
Mooi terrein met fruitbomen
Er zijn 2 ruime campingvelden met mooi uitzicht. Je kan gaan staan waar je wilt. Het sanitair is ruim en schoon. Het afwaswater is heel heet.
  • Reis vertrek datumSept. 2018
14-2-2019
Minke de Korte
Genoten
Fijne camping in rustig landschap. Uitzicht op weiland met koeien. In deze uitzonderlijk hete zomer stonden wij op het achterste veld en het enige dat ons ontbrak was... schaduw. Maar goed, het was dan ook echt extreem warm. We hebben hoe dan ook genoten, de kinderen vonden het er super. Gemengd publiek, jong en oud, echt van alles wat. Gemoedelijke sfeer en zeer relaxte en vriendelijke eigenaar. Sanitair schoon, douches met warm water. Er is zelfgemaakte jam te koop en vlees van eigen koeien. Croissantjes en broodjes voor het ontbijt. Wat ons betreft had er wel een gezamenlijke koelkast of diepvries mogen zijn. Wij kampeerden met een tent en hadden geen mogelijkheid tot koelen van eten of drinken. Dat was met de hitte een minpuntje. Maar dit is eigenlijk het enige dat we hadden aan te merken op deze verder fijne camping!
  • Reis vertrek datumAug. 2018
15-5-2018
Harry
fijne vakantie
Een prima camping met gemoedelijke en gastvrije gastheer en -vrouw. Toiletten zijn schoon, fris en nieuw. Fijne afzonderlijke wastafelruimte. Jammer dat er altijd campinggasten zijn die bang zijn dat ze een plak niet krijgen en hun caravan en camper ergens tussen proppen en menen dat je maar op moet schuiven en een andere camper bijna niet meer kan inparkeren en er uit rijden. Hartstikke leuke camping, maar dan niet met Hemelvaart en Pinksteren èn mooi weer, tenminste als nieuwkomers zich te kort gedaan voelen.
  • Reis vertrek datumMei 2018
5-10-2017
Janssen
Mooie camping
We verbleven in september 2017 enkele dagen op deze camping .De camping ligt prachtig in een oude boomgaard met veel mogelijkheden voor te fietsen en te wandelen.Het sanitair is modern, schoon en netjes. Maar bouwvakkers zijn het naast gelegen klooster aan het renoveren en dit zorgt soms voor lawaaioverlast. En als de wind uit de verkeerde richting komt ruikt je de gier (mest) en dit veroorzaakt ook de vliegen en langpootmuggen overlast.( deze zitten zelf nog in de douches)Enkele speeltoestellen voor de kinderen zijn stuk en niet veilig!.De eigenaar hebben we niet gezien, een jongen verzorgt de inschrijving. Helaas toch wat minder...
  • Reis vertrek datumSept. 2017
30-12-2017
Gertjan & Briggita
Fantastisch!
In een woord genoten hadden we.Pierre de eigenaar is heel gastvrij, hij biedt je gelijk een kop koffie aan. Leuke campingindeling met uitzicht op de koeien. En ook vooral de buurdorpen Slenaken noorbeek en de belgische voerstreek erom heen,schitterende natuur. Verder super Goed en hygiënisch sanitair. Eieren, wijn en vlees van de boerderij te koop. Goede uitvalsbasis voor wandelingen/mountainbike etc. Ook ligt het mooi centraal om de steden aken Maastricht Luik te bezoeken. Maar vooral de ideaale plek voor de rust. Toplocatie#mooiecamping#natuur#boerderij#dieren#zuidlimburg# zeker voor herhaling vatbaar!
  • Reis vertrek datumJuli 2017
Staat v/h sanitair 10.0
30-4-2017
Edwin Luijt
Heerlijk rustige camping, strategisch gelegen.
Pierre is heel gastvrij, hij biedt je gelijk een kop koffie aan. Leuk campingveld met uitzicht op de koeien. Goed en hygiënisch sanitair. Eieren, wijn en vlees van de boerderij te koop. Goede uitvalsbasis voor wandelingen.
  • Reis vertrek datumApr. 2017
27-7-2016
Ankie
Heerlijk ontspannen camping in prachtige omgeving
Fijne knusse camping in één van de mooiste streken van het land. De relaxte levenshouding van eigenaar Pierre werkt aanstekelijk, koffie staat altijd klaar. De sfeer op de camping is erg prettig: gemoedelijk, vriendelijk, geïnteresseerd. Sanitair en afwasfaciliteiten zijn goed in orde, in geval van calamiteiten staat de eigenaar voor je klaar. Voor wie dat leuk vindt is er op de boerderij altijd wel iets te zien of te doen. Een plek om je snel thuis te voelen. Deels alleen gereisd, deels met drie kinderen (12, 8 en 5 jaar oud).
  • Reisgezelschapalleenreizend
  • Reis vertrek datumJuni 2016