Noorbeek

Herberg St. Brigida

17-1-2020
Bep Reinders
Helemaal goed...
We moesten met de taxi terug naar het park waar we vertoevden en zouden 20 euro moeten betalen voor 2 kiometer.De eigenaresse heeft ons terug laten brengen super waar vind je dat nog...Het eten was fantastisch lekker en verzorgd...
  • Reis vertrek datumJan. 2020
5-5-2019
Frans Willeme
Een smakelijk maar gevaarlijk hotel
Met een negental wielervrienden hadden wij een weekend geboekt in herberg Brigida (Noorbeek). Wielrennen is niet de veiligste sport, een ongeval in het hotel waar je verblijft wil je zeker vermijden. En dat, zo is helaas mijn ervaring, is in herberg Brigida niet het geval. De trap is zéér smal, steil en bochtig en in de slaapkamer tussen de natte ruime en het slaapgedeelte is een afstapje van ruim 30 centimeter niet te zien in het donker met alle gevolgen van dien na een nachtelijk toiletbezoek: een flinke smak. Onvoorstelbaar dat een brandweer zoiets goed keurt. Het voortreffelijke eten en de schitterende omgeving maken natuurlijk veel goed. Maar jammer dat je zo'n lekker dineetje niet kunt afsluiten met cappuccino omdat het apparaat al is schoongemaakt. En dat je na 3 uur aanreistijd geen parkeerplaats kunt vinden en eindelijk binnen om 20.25 uur niets meer kunt eten is spijtig. En koffie noch iets van ontbijt vóór 8.30 uur is jamme
  • Reis vertrek datumApr. 2019
4-6-2017
Claire
prima herberg!
Heel fijne plek. Vriendelijke mensen, fijne bedden, mooi sanitair, super ontbijt, aanrader.
  • Reis vertrek datumJuni 2017
28-8-2017
Toos Evers-Knoben
Goed toeven bij fijne mensen!
Noorbeek is een wandelparadijs met uitgebreide mogelijkheden in de nabij gelegen Voerstreek of in het Limburgse heuvelland. Na afloop hiervan lekker terassen bij herberg St.Brigida, hetgeen nu ook al kan op het mooie tuinterras aan de achterkant van de herberg. Na genoten te hebben van een heerlijk diner van chef-kok Frans van Wissen en een gezellige avond in het bijzijn van zijn charmante gastvrouw Brigitte is het heerlijk slapen in deze herberg. Wij zijn in elk geval trouwe bezoekers bij deze fijne mensen met zijn jeugdige team. Top!
  • Reis vertrek datumMei 2017
14-7-2016
Hans Hoogeveen
Sfeervolle herberg waar het goed toeven is
De ontvangst en de persoonlijke aandacht waren hartverwarmend. Wegens trieste familieomstandigheden zochten wij als familie een plek om te overnachten en met elkaar te eten maar vooral ook samen te zijn. De medewerkers van de herberg waren voor ons in deze situatie de perfecte gastvrouwen. Uiteraard willen wij de koks niet vergeten. Bedankt voor de pan soep op tafel, de kip van de BGE en de lekkere zonnevis. Chapeau!!!. Wellicht tot ziens.
  • Reis vertrek datumJuli 2016
14-5-2016
2 wandelaars
Goed toeven in Herberg Brigida
Geen hartelijk ontvangst zoals we gewend zijn in Limburg. Na het handen schudden werd de kamersleutel overhandigd en moesten we zelf zien hoe we boven kwamen. Over het eten kunnen we kort zijn. Het ontbijt en diner is met zorg bereid en goed van smaak. Er is aandacht voor de presentatie van de maaltijden. Overigens is het geen voordelig adresje. Naar onze mening een prima prijs-kwaliteitverhouding. De kamer en badkamer is sfeervol ingericht, met authentieke elementen. De bedden vonden we aan de zachte kant. Ondanks het geluid van het doorgaande verkeer hebben we prima geslapen. Bij een volgend bezoek aan Noorbeek zouden we zo weer voor Brigida kiezen.
  • Reis vertrek datumMei 2016
9-2-2016
Linda van Sas
Super herberg !
Nette sobere kamer voor ons helemaal ok. Diner super met eerlijke en verse producten , van kok Frans .extra in de watten gelegd voor mijn man z'n verjaardag . Voor wandelaars goed gelegen.
  • Reis vertrek datumJan. 2016
4-6-2015
Tersteeg
Heerlijk genieten in gemoedelijke,gastvrije sfeer
Gezellige herberg met de sfeer van een dorpscafé. Laagdrempelige entourage waardoor gasten zich direkt helemaal thuisvoelen en onderling verrassende gesprekken ontstaan. De gastvrouw neemt de tijd voor haar gasten en de kok is graag bereid een culinaire uitleg te geven.
  • Reis vertrek datumMei 2015
10-6-2015
Henk Evers
Plezierige en gemoedelijke sfeer!
Wij waren er al zo vaak en dat spreekt natuurlijk voor zich! De culinaire hoogstandjes van Frans (chef-kok) in combinatie met de hartelijkheid van gastvrouw Brigitte en haar jeugdig personeel blijft ons naar deze mooie plek trekken.
  • Reis vertrek datumMei 2015
3-10-2014
p. van der Hoeven
Mooie kennismaking met Zuid Limburg
Knusse herberg met gezellige huiselijke sfeer en goed restaurant midden in het dorp Noorbeek. Onze kamer op de bovenste etage was eenvoudig (geen bad, tv, radio of föhn), maar heel netjes en schoon en met een warme en moderne uitstraling. Wij vonden alleen de 2 spotjes boven het bed en de 2 losse, voor ons doen veel te, zachte bedden die niet goed tegen elkaar aangeschoven konden worden, niet zo prettig. En omdat de herberg midden in het dorp aan een doorgaande weg en op een hoek ligt, was er veel geluid van het verkeer. Vooral 's ochtends vroeg... Het ontbijt was lekker, voedzaam en leuk met een eigen potje koffie/thee op tafel. De herberg is een ideaal startpunt voor diverse mooie wandelingen in de omgeving. En de vriendelijke en behulpzame eigenaren bieden je naast een heerlijke keuken ook tips en gratis routebeschrijvingen voor mooie wandelingen in de omgeving.
  • Reis vertrek datumSept. 2014