Büllingen

8.6
Schroder***

9-1-2017
Lilyana
Simpel, maar heel comfortabel.
Het zijn ruime kamers met een ruime badkamer. Jammer dat op de kamer geen koffie/ thee faciliteiten aanwezig zijn. Onze kamer bevond zich op tweede verdieping, voor ons geen probleem, maar als je slecht ter been bent dan is het een flinke klim. In restaurant kun je heerlijk genieten van betaalbare Belgisch/ Duits keuken. Ontbijt was ook goed, verse broodjes , eitjes en allerlei soorten beleg. Buiten een klein speeltuintje. We waren daar in de sneeuw, dus kinderen van 8 en 4 hebben zich prima vermaakt.
  • Reis vertrek datumJan. 2017
24-4-2016
Cindy Mariën
Fantastische plek....
Een charmant hotel, huiselijke sfeer met zeer vriendelijke bediening. Lekker eten klaargemaakt op authentieke wijze. Perfecte uitvalsbasis zowel winter als zomer.
  • Reis vertrek datum2016
2-6-2014
duPrintemps
Heel ruime kamer, goede service
We boekten een kamer voor ons gezin met twee kleine kinderen en al aan de telefoon was men erg flexibel. Eigenlijk hadden ze geen familiekamers, maar ik mocht zelf een luchtbed meebrengen. Uiteindelijk kregen we een heel ruime kamer en-suite in een soort dependance naast het eigenlijke hotel waar ze nog druk bezig zijn met verbouwen. In de slaapkamer een tweepersoonsbed en in de 'woonkamer' was de sofa uitgeklapt voor de kinderen. Er was nog ruim plaats om er ons eigen matrasje naast te leggen (want anders rollen de kinderen over elkaar heen). Enkel ontbrak er een gordijn in de woonkamer. Prima prijs/kwaliteit. Avondeten van de kaart en ontbijt zijn niet heel bijzonder, maar prima voor deze prijs. Vriendelijke mensen.
  • Reis vertrek datumMei 2014
28-2-2011
PALFLIET Fernand
Verblijf en eten waren heel goed.
Ons verblijf met de kinderen en hun partner en de ouders van een van de schoonkinderen was een topper. De kamers waren proper en comfortabel, het eten was heel goed en voldoende, de bediening was eveneens heel goed, de hotelmadamme was vriendelijk, gastvrij en sprak zelfs vlot Nederlands. Gewoonweg een aanrader !
  • Reis vertrek datumFeb. 2011
2-1-2011
koi1206
gemoedelijk hotel
gemoedelijk hotel, wel afgelegen, kamers eenvoudig maar proper, eten eenvoudig maar lekker
  • Reis vertrek datum2011
12-6-2006
herwin
aanrader, zijn er geweest begin oktober 2005, eten is uitstekend en genoeg en de kamers zijn vrij groot en proper onderhouden.het meer van butgenbach ligt op een 10 min rijden en monschau op 20 minuten.idiaal voor een weekend.
  • Reisgezelschap
  • Reis vertrek datumonbekend