Büllingen

Tornbach***

23-5-2009
bernadette, luc , shaunna , sean
"Wat een topper"
wij zijn daar geweest het jaar na dat we getrouwd zijn en ik kan maar 1 ding zeggen het was er top, de bediening de gastvrijheid kortom gewoon super
10-12-2007
dirk
heb er echt van genoten de stilte de natuur de vriendelijkheid gewoon een plaats om te ontstressen
31-10-2007
tony
uitstekende ligging zoals op de website een oase van rust, de kamer was verzorgd de bediening was uitstekend en het eten was zeker in orde.Het was in iedergeval verbeterd tegenover twee jaar geleden toen ik hier ook eens ben geweest.
31-10-2007
jerry
ik heb er van alles met volle teugen van genotenDe ligging is geweldig,het eten was uitstekend Het gras was gemaaid en een beter uitzicht vanop de kamers vind je nergens.Ik voelde me er echt thuis.
13-9-2007
albert
gerenoveerd: ja maar dan wel maar half en half een aantal kamers ligt erbij als een stortplaats! En geverfd is het ook. Zoals in een lijkenhuis. Doodpaars. En soms homo-roze. De oprit en parking: kon goed in irak liggen, onkruid dat kniehoog staat, weggezakte plavuizen etc... Van al de rest zullen we maar zwijgen Dat zoiets nog een een vergunning krijgt. A high level of hotel service staat te lezen op de site. No hotel service was beter.
12-9-2007
Danny vervloesem
gezllige zaak met vriendelijke bediening en service is helemaal gerenoveerd en een echte aanrader geworden voor ieder
2-7-2007
jacobs patrick
leuk familiaal hotel gaan zeker nog is langs is een aanrader voor familie met kinderen
  • ReisgezelschapFamilie
  • Reis vertrek datumJuni 2007
28-4-2007
lucien
Hier wilt ge zelfs niet geschildert hangen. Dit trekt werkelijk op niks. Onverzorgd, lawaaierige frigo op de gang bevroren leidingen, verschrikkelijk eten ( in buffet en niet voldoende voor iedereen)Niet bepaald gastronomisch zoals wij geboekt haddden etc. het is nu gesloten en gaat hopelijk nooit meer open
15-5-2007
mia
gezellig familie-hotel. lekker eten, mooie omgeving. is intussen volledig opgeknapt en open. goede prijs/kwaliteit. vriendelijk onthaal. ideaal als je er eens tussenuit wil.
  • ReisgezelschapFamilie
  • Reis vertrek datumSept. 2005
12-3-2005
Marc Tobback
leuk hotel met familiale uitbating én een uitstekende keuken ideale uitvalsbasis voor wandelingen in de oostkantons aan te bevelen als locatie voor een gastronomisch weekend