Theux

Le Caprice des Anges*****

26-9-2017
Dieke
Nooit meer!
Na een maand nog steeds de waarborg niet teruggekregen!!! Het vakantiehuis komt niet overeen met de foto's op de sites!!! Alles is veel meer verouderd en in slechte staat, heel veel dingen stuk of in slechte staat, lekkages, kapot speelgoed in de tuin bergingen vol rotzooi in de tuin, niet eens veilig afgesloten voor kinderen! Het zwembad zou verwarmd moeten zijn, maar bij een buitentemperatuur van 20 graden, had het water ook maar 21 graden, maar volgens de eigenaar was dit normaal!!! Elke dag telefoontjes moeten doen en heel lang moeten wachten eer er actie kwam!!! Pas op woensdagmorgen had het zwembadwater 28 graden en was dus aangenaam, terwijl we er al waren sinds vrijdag en dus ook op vrijdagmorgen weer naar huis gingen!!! Casapilot zelf doet ook heel weinig moeite en schuift alles af op de eigenaar!!! Omwille van alle deze tegenvallers, eiste ik schadevergoeding, met als gevolg dat ik nu, een maand later, nog steeds mijn waarborg niet terug heb! En casapilot doet er niks aan!
  • Reis vertrek datumAug. 2017
Inrichting 3.0
Hoeveelheid ruimte 8.0
18-1-2016
bruyland christianne
uitgebreid thuiskomen bij Oost-Vlaming in Ardennen
B1B met optie tot 3-gangenmenu 's avonds, eigenaar is tevens kok, bereidt veel lekkers met streekproducten, uit zowel Vlaanderen als Ardennen. Heel mooi ingerichte pastorijwoning, op uurtje met wagen van Luxemburg, 10' van Bouillon, makkelijk naar Frankrijk om Semois te volgen en nog andere uitvalbasis. meestal NL-talige klanten, heerlijk keuvelen na het avondeten, TV is hier aanwezig, maar overbodig....rustige ligging te midden van de groene bossen, gewoon heerlijk om hier een weekendje weg te boeken.
  • Reis vertrek datumOkt. 2015
Inrichting 10.0
Hoeveelheid ruimte 10.0
30-3-2009
Davy
Wij zijn hier eind maart 2009 geweest met vrienden. Het weer was wisselvallig, maar dat zal niemand gemerkt hebben. Binnen in het huis is zoveel te doen dat je geen tijd hebt om je te vervelen. Schitterende ervaring
  • Reis vertrek datumMrt. 2009
Inrichting 10.0
Hoeveelheid ruimte 10.0
18-8-2007
hhstouten
Wij zijn hier in het voorjaar een week geweest met (onze) 16 kinderen. Een fantastische plek, er is zeer veel ruimte binnen en een professionele keuken (die je natuurlijk zelf moet bemannen en runnen. In de buurt volop gelegenheid tot prachtige wandelingen en met de auto's (parkeren voor de deur) kan je binnen een uur half Belgie bereiken. Alle kamers met bad/douche.
  • Reisgezelschap
  • Reis vertrek datumonbekend