Theux

Menobu**

24-10-2018
Bert Pelgrims
Zeer aangenaam en perfect
Wij hebben afgelopen weekeinde met de drie broers en echtgenotes een verblijf gehad in Menobu en zijn allen zeer verheugd over dit verblijf. Vooral de vriendelijke eigenaar heeft ons verblijf goed gemaakt maar ook het eten was voortreffelijk. Een aanrader voor iedereen.
  • Reis vertrek datumOkt. 2018
25-5-2012
ellen
Hotel Menobu
Prima hotel, wel een te kleine kamer maar super eten
  • Reis vertrek datum2012
12-7-2010
etienne dierckx
aangenaam plekje in de buurt van Spa
een aangenaam hotelletje dat geleid wordt door twee heel sympatieke mensen. Ze doen er alles aan om het hun gasten zo aangenaam mogelijk te maken. Vooral de keuken is een aanrader. Het zwembad zorgde voor afkoeling tijdens het heel warme weekend. Een aanrader ...
  • Reis vertrek datumJuli 2010
16-7-2010
Verkade
Slecht ontbijt..
Wat jammer was, dat wij amper een ontbijt voorgeschoteld kregen, geen vleeswaren, geen kaas, geen thee. Wel jammer, ..en verder was er ook niemand in het hotel, ook konden wij niet dineren ter plaatse.
  • Reis vertrek datumJuni 2010
3-6-2009
simon neutel
zéér gastvrij, heerlijk gegeten
alles wordt in het werk gesteld om het de gast naar de ziun te maken. Prachtig fietsgebied (we waren er voor LBL, rustige ligging. Fantastische dagen gehad!
  • Reis vertrek datumMei 2009
17-8-2008
Piens
Goed hotel!
Goed hotel!Kamer:ruim en netjes(wij hadden een kamer in het bijgebouw).Buitenzwembad zeer proper.Hoteleigenaar is vriendelijk en tweetalig,wat niet kan gezegd worden van de obers.Eten:dinner goed,onbijt was beperkt.Prijs/kwaliteit is ok.
  • Reis vertrek datumonbekend
4-8-2008
D. Scholtz
Wat een fantastische service
Werkelijk heel fijn verblijf. Fantastische service, mooie kamer gehad en het eten was formidabel. Wat een vriendelijke mensen
  • ReisgezelschapFamilie
  • Reis vertrek datumJuli 2008