Büllingen

8.4
Drosson***

28-9-2014
Jan
Altijd heerlijk om daar terug een te gaan
Hotel Drosson is een leuk familiehotel
  • Reis vertrek datumSept. 2014
10-9-2014
Eric Desoete
Goede kwaliteit / Prijsverhouding
Hotel Drosson is een zeer degelijk hotel met een zeer stevige burgerkeuken . Hier ga je nooit met honger van tafel. Zeer vriendelijk en gastvrij familiehotel waar je je onmiddellijk thuis voelt.
  • Reis vertrek datumSept. 2014
4-8-2014
De Maeyer Hubert
mooi en aangenaam verblijf,goede degelijke keuken
het was voor jaardag samenzijn, van zus. We werden uiterst hartelijk en vriendelijk verwelkomt, en kregen bij wijze van spreken 'persoonlijke ontvangst'. Waarbij ik persoonlijk bedoel : ouders met kindjes werden naar kamer begeleid zodanig dat ouders onmiddellijk alle bagage op kamer hadden. EN kindjes kregen frisdrankje na "de warme autotocht' aangeboden. Bij de eetmalen kreeg neef Ewald steeds een eigen keuze van vlees aanbod, wat toch extra werk in keuken meebrengt. Ook de 'kindjes' kregen bijzondere aandacht, en mochten vrij hun energie loslaten in eetzaal
  • Reis vertrek datumAug. 2014
7-2-2014
cornil claude
super goed hotel zeker een anrader
Heel vriendelijke en sympatiek eigenaars, personeel super behulpzaam en vriendelijk, heel goed restaurant met familiale keuken het eten is lekker en zeker meer als voldoende, wij komen niets te kort aan tafel, de kamers worden dagelijkse schoongemaakt, ruimen kamer en proper. accommodaties: super warm en gezellig zwembad, kegels baan kei leuk, mooie en grote vijver, ambiance in het hotel zeer familiale en plezant, ligging hotel zeer goed zeker voor de wandelingen, niet te veer van verschillende uitstappen ( Monschau enz...) de prijs kwaliteit is zeker een voordeel, het kan niet beter. Wij hebben een super weekend beleven.
  • Reis vertrek datumJan. 2014
25-11-2013
Bert
Heerlijk ouderwets hotel
Dit is echt nog een hotel waar de Sanseveria's op de vensterbank staan. Ook het bijbehorende interieur doet aan de jaren 70 denken. Op het eten viel niets aan te merken, het was degelijke burgerkost waar je zeker goed van gegeten had. Er werd gul bijgeschept, zelfs met het vlees. De kamers waren niet al te groot en de badkamers waren een beetje gedateerd. Bij aankomst waren de kamers ijskoud en duurde toch wel even voor de elektrische verwarming de temperatuur op 20 graden gebracht had. Onze kamer had een mooi uitzicht op de visvijver achteraan het hotel. Het overdekt zwembad was dik in orde, er was ook een infrarood cabine voorhanden, dit zat allemaal bij in de prijs. We vonden het wel een beetje raar dat 2 hotelkamers rechtstreeks toegang gaven tot het zwembad. Een minpuntje was ook dat je telkens naar buiten moest om te gaan eten of zwemmen. Voor de rest een goed hotel midden in de natuur voor veel wandelplezier!
  • Reis vertrek datumNov. 2013
11-3-2013
Kris
Niet slecht maar geen aanrader
Wij verbleven er (in 3 kamers) met 11 personen waaronder 5 kinderen. Onze kamer had enkel een elektrisch vuurtje en is dus niet veilig voor kleine kindjes. Het slot van de deur was stuk, dus met een forse duw ging de deur gewoon open. De kamer was netjes. De badkamer was zeer klein voor 4 personen en toch wat schimmel tegen het plafond en in de douche. Enig pluspunt waren de elektrische rolluiken. De service was goed en vlot, het eten was verzorgd. Het personeel was vriendelijk maar na anderhalve minuut na het opdienen van het eten, kwamen ze al vragen of we nog eten moesten bij hebben terwijl ons bord nog vol was, maar toen het leeg was zagen we ze niet meer terug om bij te vullen.Gastheer & gastvouw waren zelf nog aan het ontbijten 's morgens. Het ontbijt was zeer beperkt, maar niet slecht. Goede ligging, vlakbij een aantal wandelroutes en het meer van Bütgenbach. Leuke kegelbaan en mooi zwembad (zonder aparte kleedkamer).
  • Reis vertrek datumMrt. 2013
7-1-2013
Ona__x
Voor herhaling vatbaar
In December een weekendje hier verbleven. Alles is zeer netjes en word grondig gepoetst, ook de kamers worden goed onderhouden. Maaltijden waren telkens lekker en gevarieerd. Ik ben een moeilijke eter en als ik iets niet lustte werd er zonder problemen wat anders voorzien, echt topservice! Het zwembad is heerlijk vertoeven, lekker warm relaxen en je ziet ondertussen de sneeuw buiten liggen. In de onmiddelijke omgeving is niet veel te doen behalve wandelen. Ikzelf houd hier niet zo van maar heb toch een topweekend gehad. Lekker ontspannend even weg van alle drukte. Leuke daguitstapjes mogelijk (kerstmarkten en allerlei dorpjes in de buurt). Er is ook een kegelbaan in het hotel, dus je kan je ter plekke ook prima bezighouden. Wij gaan zeker nog een keer terug en mijn schoonfamilie komt hier al jaren. :) Zeker een aanrader voor een rustig weekendje weg van de dagelijkse sleur, echt ideaal om je batterijen even op te laden.
  • Reis vertrek datumDec. 2012
2-12-2012
fam. Dehaene-Allegaert
Voor herhaling vatbaar
Hartelijk dank voor het prachtig weekend dat we bij jullie hebben doorbracht. Voor deze prijs is het meer dan de moeite waard want zowel het eten als de ligging is uitstekend. Ideaal voor iedereen die graag van rust en natuur houdt. Vooral de gastvrijheid en het familiaal tintje zijn een meerwaarde aan dit hotel. Na een fikse wandeling doet het deugd om in het zwembad of in de infrarood cabine tot ontspanning te komen. Wij komen zeker nog terug!!
  • Reis vertrek datumNov. 2012
23-9-2012
andré
Mooi Hotel , 4 * aanrader
Mooi verzorgd hotel, kamers (badkamer ) mogen wat vernieuwd worden. Eten héél lekker in volpension , geen noembare minpunten , bediening perfect .wijn wat prijzig maar hoge kwaliteitswijnen. Ontbijt redelijk uitgebreid .Mooi zwembad en visvijver Meer Butchenbach op 600 m ( mooie wandeling rond het meer vanuit hotel ) Mijn vrouw eet geen vlees ,maar hoofdmaaltijd werd gewoon voor haar steeds aangepast ( super)
  • Reis vertrek datumSept. 2012
18-1-2013
Jetty
veel mogelijkheden
nette accommodatie, aardige ontvangst, mooi uitgangspunt voor uitjes in Belgie en in Duitsland (Eifel). Redelijke prijs. Genoeg eetgelegenheden in de buurt.
  • Reis vertrek datumAug. 2012