Hotton

Maison Le Temps d'une Pause

8-1-2010
Judith
Een huis zoals thuis!
De aanrij route is al prachtig. Het mooie huis ligt t.o een klein kerkje. De ligging is rustig en heel centraal tussen Hotton en Durbuy (aanrader). Zodra je de sleutel in het slot steekt volgt een warm welkom. Mooie inrichting, sfeervolle details en voorzien van alle gemakken. Sfeer is scandinavisch te noemen. Er zit ook een ruim terras met bbq bij. Huis is ideaal voor een weekend met bv. 2 gezinnen. 2 eethoeken en ruime zitkamer. 2 luxe afgewerkte badkamers en 3 ruime slaapkamers. Alles is gloednieuw en brandschoon! In tegenstelling met alle andere Ardense huizen die we hebben aangedaan is dit echt een topper en aanrader voor iedereen!
  • Reis vertrek datumDec. 2009
Inrichting 10.0
Hoeveelheid ruimte 10.0
21-7-2007
els
Heel mooi en grote woning. Pas gerenoveerd en gelegen in het rustige dorpje Ny. Uitgerust met alle modern comfort: vaatwasser, 2 badkamers,... Er is slechts 1 winkeltje in het dorp, maar een gloednieuwe grote supermarkt ligt op enkele minuutjes rijden. Het huis is een echte aanrader. We hebben daar in de buurt super gegeten: "Au comte d'harscamp" in Rendeux en "Le fou du roy" in Durbuy zijn echte aanraders! We hebben daar ook een adventure tocht gemaakt in Jupille met "Wildtrails". Super! Een heel gemoedelijk kader, goede begeleiding en niet de grote drukte zoals bvb in Durbuy. We gaan dus zeker nog eens terug en zeker naar datzelfde huis!
  • Reis vertrek datumJuli 2007
Inrichting 10.0