St. Quentin-en-Tourmont

Staat v/h sanitair 8.6

10-5-2016
frank & diane
zeer mooie camping
mooie plaatsen voor caravan rustige camping niets negatief ervaren
  • Reis vertrek datumMei 2016
Eetgelegenheden 8.0
Staat v/h sanitair 10.0
2-5-2016
Cynthia
Mooie camping
Mooie camping in mooie omgeving. Zwembad overdekt was voor de kinderen fantastisch. Jammer dat wij met een camper tussen de stacaravans instonden.
  • Reis vertrek datumApr. 2016
Eetgelegenheden 7.0
Staat v/h sanitair 8.0
15-9-2015
J.marrecau-stallaert
zeer goed.
een 10 op 10. Voor de derde maal. zeer nette camping, zeer net sanitair, zeer vriendelijk personeel, zeer goed gelegen in pracht natuur van de marquentaire, zeer mooie plaatsen voor caravans. Mag bij Asci zeker aanbevolen worden. Ideaal voor rustzoekers, wandelaars , fietsers, natuurzoekers.
  • Reis vertrek datumSept. 2015
Eetgelegenheden 10.0
Staat v/h sanitair 10.0
24-8-2015
Goede camping
Goede camping
We hebben deze camping bezocht met 2 jonge kinderen (1 en 3) en ik moet zeggen dat de voorzieningen gewoon goed zijn. De speeltuin is prima om dagelijks even te bezoeken en dit geldt ook voor het overdekte zwembad. Onze plaats was prachtig ( plaats q) en ruim genoeg voor onze vouwwagen. De afscheidingen tussen de staanplaatsen vond ik hoog genoeg waardoor je ook wat privacy hebt. Het sanitair is goed en wordt ook goed verzorgd. De wc's zijn alleen zonder bril, maar dat vond ik niet zo erg. In de mooie directe omgeving hebben we wat dorpen, steden en stranden bezocht. Ik zou deze camping zonder probleem nog eens bezoeken, vooral omdat ik gezien heb dat men hard werkt om alles in orde te houden of om het te verbeteren.
  • Reis vertrek datumAug. 2015
Eetgelegenheden 6.0
Staat v/h sanitair 8.0
1-8-2015
anoniem
nooit meer
Niets te doen v.a. camping. Alleen animatie in frans en bij de receptie werd ook alleen frans gesproken. Op site staat vermeld dat dit ook in engels is. Bewaakte camping, maar dure racefiets gestolen terwijl ie op slot stond. Kapotte magnetron en stank in de mobile home. Gemeld bij receptie, werd niets aan gedaan. Slechte bedden. Omgeving wel mooi, maar daar moet je een eind voor rijden.
  • Reis vertrek datumJuli 2015
Eetgelegenheden 2.0
Staat v/h sanitair 6.0
20-5-2016
Heidi
Op loopafstand van vogelreservaat
Wij kozen deze camping omdat het op loopafstand is van het prachtige vogelreservaat Marquenterre. De camping is niet heel bijzonder maar alles voldoet. Internet is betaald, stroom 6A.
  • Reis vertrek datumJuni 2015
Staat v/h sanitair 6.0
29-10-2014
Leoni
leuke camping voor een paar dagen
Leuk zwembad voor de kinderen, het omkleedgedeelte/douches (heel koud) e.d. heeft wel wat onderhoud nodig. Ruim speelveld. Erg vriendelijke mensen bij de receptie. Lekker brood te bestellen. Veel vaste plaatsen. Wij zaten in het achterste gedeelte in een stacaravan en het was een eind lopen naar het zwembad/de receptie. De camping is slecht verlicht 's avonds. De caravan was ruim en compleet, maar niet heel schoon en slechte bedden. De omgeving is mooi, de krijtrotsen en badplaatsen in de buurt zijn de moeite waard. Supermarkt dichtbij op 5 km., verder niets in de buurt. Leuk voor een paar dagen.
  • Reis vertrek datumOkt. 2014
12-7-2015
Kejan
Rustige camping met veel vaste Franse gasten
Camping met veel Franse vaste gasten. Overdekt zwembad met glijbanen dat snel vol zit. Weinig gelegenheid om te zitten/liggen als je niet wilt zwemmen. Grote (rommelige) loods met pingpongtafels en jeu-de-boulesbaan. Buiten ook jeu-de-boulesbaan. Sportvelden. Geen restaurant. Nette mobilehome. Zeer klein winkeltje. Ga voor de boodschappen naar Carrefour in Rue. Het is een erg eenvoudige camping, maar als je er zelf wat van maakt kun je er een hele leuke tijd hebben.
  • Reis vertrek datumAug. 2014
12-8-2014
Hans
Niet meer dan redelijk....
Al vaker gelezen, saai is inderdaad het juiste woord. De campingplaatsen lijken op een soort van parkeerterrein met grasveldjes er tussen. Doordat er te weinig ruimte is om de auto naast de tent te zetten staan alle auto op rij voor de tent en heb je dus uitzicht op je auto en een meters hoge heg. Het Sanitair is raar verdeeld en vrij ver lopen. Op een groot deel van het terrein hing een putlucht (gelukkig viel dat bij onze plek mee). Al direct een aanvaring in het zwembad. Zonder strakke zwembroek kom je hier niet in, en wordt je ook als man van 56 weggestuurd. Geen buitenzwembad. Weinig klantvriendelijk personeel. We zijn uiteindelijk 6 dagen gebleven en hebben omgeving, die echt veel goed maakt, verkend.
  • Reis vertrek datumAug. 2014
Staat v/h sanitair 7.0
4-8-2014
Jan dirK
Redelijke camping, geen Charme-camping
Naar deze camping gegaan ivm beschrijving in de (geleende) anwb-gids Charme-campings. We kwamen op een doorsnee saai ingerichte grote camping. Het trekkersveld is idd wel mooi, maar daar kun je dus alleen kort verblijven. We hadden lang willen blijven omdat we eerst alleen dat trekkersveld zagen, maar werden om die reden juist op dat lelijke reguliere terrein gezet. Daarom bleven we uiteindelijk maar kort. Als deze camping representatief is voor de campings in dat boekje, schaffen we dat zeker niet aan. Maar verder is er niet veel mis met de camping: de dames en heren van de receptie zijn vriendelijk en behulpzaam, het zwembad was leuk voor de kinderen en de omgeving is mooi. Wel veel afgesloten terreinen.
  • Reis vertrek datumJuli 2014
Staat v/h sanitair 7.0