St. Quentin-en-Tourmont

Staat v/h sanitair 8.6

18-6-2014
knutsen
rustige camping in laagseizoen
wij hebben hier 6 nachten verbleven vr-do. Rustige camping met nog 5 Nederlanders in juni,stonden op het achterste gedeelte na de zeer vele stacaravans dit zijn mooie grasplaatsen met heggen afgescheiden. zwembad is leuk maar klein. vriendelijk personeel. zeer goede wifi ontvangst. staat van het sanitair OK en heet water, echter betwijfel ik of 3 wc's - 3 douches en 3 afwasplaatsen in het gebouwtje op gemiddeld 50 mtr afstand van het achterste gedeelte van de camping (circa 50 plaatsen )voldoende zal zijn. volgende sanitaire voorziening is 60 mtr verderop in het vaste stacaravangedeelte de laatste voorziening nog weer 30 mtr verder. natuurlijk heeft de camping onderhoud nodig en voer je dit uit in het laagseizoen, jammer alleen dat met 2 man de hele camping snoeien met een motor heggenschaar 3 hele dagen heeft geduurd.
  • Reis vertrek datumJuni 2014
Eetgelegenheden 2.0
Staat v/h sanitair 5.0
17-9-2013
jacques-suzanne marrecau-stallaert
zeer nette camping, verdient label groene camping
na eeen week begin september opnieuw verbleven op deze groene en rustige camping, waar de uitbaters al het mogelijke doen om de kampeerders het aangenaam te maken, vooral zeer net sanitair, veel groen. Wel wat te veel huisjes in verhouding tot kampeerplaatsen. Spijtig dat in het vroegere kampeerveld nu meer huisjes staan. Komen zeker terug.
  • Reis vertrek datumSept. 2013
Staat v/h sanitair 10.0
1-10-2013
Peter en Annie Kremers
mooie camping in een prachtige natuur
Wij waren hier een week in september,het onthaal was allervriendelijkst en we kregen een mooie plaats aan de zuidkant van de camping. Wel veel vaste gasten,overwegend Fransen,maar dat is geen probleem. wat opviel was dat alles er keurig netjes bijlag ,gras gemaaid,heggen gesnoeid tuintjes tiptop in orde,dat hebben wij wel eens anders gezien op campings waar veel seizoen gasten staan. Voor de eet gelegenheid maar een 5(lager gaan wij nooit),dit gaat niet over de kwaliteit maar over de openingstijden;de bar was sávonds een paar uur open en het restaurants slechts op zaterdag avond. dat de receptie slechts Frans spreekt vInden wij geen probleem,je bent in Frankrijk en niet in Engeland.
  • Reis vertrek datumSept. 2013
30-8-2013
carla_15
Leuke camping naast prachtig natuurreservaat
In eerste instantie was mijn indruk niet goed vanwege de grote hoeveelheid stacaravans waar vooral erg overheersende mensen bij hoorden. Die mensen overheersten in eerste instantie ook het zwembad, wat ik erg storend vond. Na een dag is mijn mening veranderd. Als je op je plek staat (wij stonden op het kampeerterrein achteraf) dan is de camping rustig. Loop je richting zwembad, receptie en uitgang dan moet je door het stacaravangedeelte en dat voelde voor mij nog steeds niet prettig. Buitenom lopen beviel me beter. Wij zijn maar kort gebleven en hebben de camping vooral gebruikt om een middag naar het naastgelegen natuurreservaat te gaan. En dat was super! Leuk is, dat de camping op diverse dagen iets anders biedt, al is het maar op het gebied van eten. Op dinsdag mosseldag, woensdag pizzadag.. Het personeel is zeer vriendelijk. Het zwembad is vooral een vermaakbad met z'n drie glijbanen. Mijn kinderen (11 en 6) vonden het bad geweldig. Het sanitair is schoon, maar eenvoudig.
  • Reis vertrek datumAug. 2013
Eetgelegenheden 6.0
19-8-2013
Familie van der Meulen
Redelijke camping
Wij hadden een plek op het trekkersveld wat geweldig was. Dat was ook gelijk het beste aan de camping. Zwembad vonden de kinderen geweldig. Doordat het erg klein is maar wel drie gijbanen heeft is het voor volwassenen vooral één grote waterexplosie. Sanitair is te weinig, wel aardig nieuw, maar meestal erg vies. Te vies. Broodjes 's ochtends waren heerlijk. Op de fiets naar Quend Plage was ook super. Mensen van de camping spreken nagenoeg geen engels, maar zijn wel behulpzaam. Door slechte sanitair en slechte prijskwaliteitverhouding niet nog een keer, maar even goed een heerlijke vakantie gehad dankzij de geweldige plek op het veld tussen de bomen met volop ruimte.
  • Reis vertrek datumAug. 2013
Eetgelegenheden 6.0
Staat v/h sanitair 4.0
9-8-2013
m_latta
Leuke camping
Ontvangst was vriendelijk en behulpzaam. Er is een klein winkeltje aanwezig waar iedere ochtend verse stokbroden ed. gekocht konden worden. Mooi zwembad, overzichtelijk met leuke glijbanen. Bij slecht weer is het bij volledige bezetting van de camping te klein. Eetgelegenheid is enkele dagen open, helaas behoorlijke wachtrijen. WIFI aanwezig, gratis in de bar. Er staan veel stacaravans van vaste gasten. Voornamelijk Fransen en Nederlanders. Vooraan op de camping plaatsen tussen bomen en struiken, achteraan de camping 2 straten met ruime campingplaatsen. De staat van het sanitair is goed, helaas niet altijd even fris. Warmwatervoorziening is prima.
  • Reis vertrek datumJuli 2013
21-5-2013
Yvette
Mooie gemoedelijke camping
Prima gelegen camping, op ruim 4uur rijden vanaf Nederland. Eigenaren zetten zich volledig in om het iedereen naar de zin te maken. Binnen een paar dagen ben je al "ami!" ;-) Weinig Nederlanders, veel Fransen, in merendeel stacaravans, erg wisselend publiek. Stacaravans staan nog enig zins speels over het terrein, waardoor het iets minder vol voelt. Achteraan nog een caravan gedeelte, en voor een schitterend veld, daar willen we nog een keer staan met de caravan. Rond het Hemelvaart kraakte de camping wel onder de bezetting, elk stukje gras was volgezet. En met een paar druppels regen drijf je als haringen in een ton in het zwembad. Zwembad is vooral geschikt voor kleine kinderen tot ca 10-12 jaar. Stacaravans niet spotgoedkoop voor het voorseizoen, en we hadden nog een domper, schoonmaakkosten zijn niet inclusief, bleek...
  • Reis vertrek datumMei 2013
Staat v/h sanitair 8.0
4-5-2013
marco_backer
Mooi verzorgde camping, prima voor kinderen!
Camping is mooi aangelegd en uitstekend onderhouden. Sanitair was tijdens ons bezoek keurig schoon. Omdat we in een wat koele periode waren konden we gelukkig gebruik maken van een verwarmd sanitairgebouw. Onze kinderen hebben niet zonodig animatie nodig om zich te vermaken. Hetgeen wát er was voor de kinderen was prima! Zwembad is overdekt en dus tijdens slecht prima te gebruiken. Leuke glijbanen en een paradijs voor kinderen. Tijdens ons bezoek was er geen patat o.i.d. te halen. Alleen in het weekend was een pizza-kar aanwezig. Eigenaars/beheerders spreken nauwelijks een andere taal dan frans dus je hebt handen en voeten nodig om je verstaanbaar te maken.
  • Reis vertrek datumApr. 2013
Eetgelegenheden 8.0
28-8-2012
Madelijn
Camping met 2 gezichten.
De camping zelf is niet mooi met veel stacaravans. Het trekkersveld is echter prachtig met ruime plaatsen. De eigenaar is zeer vriendelijk. Het zwembad is voor kinderen prima, maar voor volwassenen niet geschikt. Er is geen ruimte om lekker te zwemmen. Groot nadeel van deze camping is de naburige camping met disco, waardoor wij op donderdag, vrijdag en zaterdagavond in de discoherrie zaten. Bovendien ligt het speelveld met springkussen erg centraal wat 's avonds veel kindergegil oplevert. Wij komen om deze reden, ondanks de prachtige plek, niet meer terug.
  • Reis vertrek datumAug. 2012