Theux

Source la Reid****

16-12-2014
geane.tamiris
voor herhaling vatbaar
Source la reid is ons echt bevalllen met de groep,alles is letterlijk hersteld en vernieuwd zelfs de badkaamer vloer en electriciteit...niet mimwaar van de deze dingen die we hoorden
  • Reis vertrek datumDec. 2014
15-6-2014
g_vroomans
Never, ever, nooit meer!
Toestand van het huis was (6-06-2014). Het gras stond tot 50 cm hoog. Het water was bruin. Zie zwembad. De elektra stond bij aankomst al voor 11 euro op de teller om te betalen dat wij niet hebben verbruikt wel verrekend. Het water is te duur. 6 m3 verbruikt, waar we 105 euro voor betaald hebben, normaal betalen we iets van 3,50 in andere huizen per m3. Nee we zijn echt een melkkoe geweest voor deze meneer Hanssen, die we overigens niet gezien hebben. Mijn schoonzus is met de baby in een kuil gestapt achter op het gazon en gevallen met baby en al, de kuil hebben we met een emmer zand dichtgemaakt, je kon de kuil niet zien vanwege het hoge gras. Er lagen 4 theelepeltjes, vorige bewoners zouden de lepeltjes gebruikt hebben voor drugs... Zogenaamde antislipmatjes voor en in de douche zijn spekglad, ik zelf heb me behoorlijk bezeerd toen ik uitgleed in de douche. Foto's van alle gebreken spreken voor zich!
  • Reis vertrek datumJuni 2014
Inrichting 1.0
24-11-2012
zeynep
Geweldig!!!
Geweldig vakantiehuis. Heel ruim, netjes, schoon, praktisch en gezellig. Ligging is prima en heel erg kindvriendelijk ( wij waren met 3 jonge kinderen en 3 babys en 8 volwassenen). We werden heel hartelijk ontvangen door de eigenaar. We gaan zeker terug! Echt een aanrader.
Inrichting 8.0
11-10-2012
Tanya caers
Supertof huis temidden van de natuur!
Dit is een supergezelige landelijke villa vlakbij het dorp en de tuin geeft uit op het bos waar je kms lange wandelingen kan doen zonder ook maar een mens tegen te komen! Niet ver van Spa en andere mooie steden biedt deze vakantiewoning met zijn zeer ruime kamers, openhaard en zeer volledig materiaaluitrusting alles wat wij nodig achten in een vakantiehuis! Ideaal voor vakantieperiodes, kerst of langere tijd en zeer kindvriendelijk! Een aanrader!
16-10-2012
wendy
heerlijk huis voor grote groepen vooral met kids
Vorig jaar al met kerst genoten in dit huis en van de omgeving ondanks de kou want je moet behoorlijk stoken wil je het hele huis verwarmen. Deze keer hebben we een weekendje genoten met elkaar en van de omgeving. De inrichting van het huis zelf is niet heel modern imaar juist daarom heeft het een bepaalde warme uitstraling. De eigenaar is erg vriendelijk . De kinderen hebben zich heel goed vermaakt in de grote omheinde tuin waar verschillende speel attributen aanwezig zijn. In de buurt leuke dorpjes waar je zelfs op zondag lekker broodjes kan halen voor je ontbijt. Kortom wij hebben weer een super weekend gehad.
  • Reis vertrek datumSept. 2012
Inrichting 6.0
Hoeveelheid ruimte 9.0
25-9-2012
pr Gomez
heerlijk genieten,praxhtig.gereformeerd.huis
Genieten.in en.rondom.het huis. De.eigenaar.heeft recent werk gemaakt.van.de.tuin.terras.en.interieur. bedankt vor.een.leuk verblojf. De.omgeving heeft.ons aangezet.tor opnieuw plannen in de.lente. We.komen terug.
  • Reis vertrek datumSept. 2012
27-7-2012
Barbara
Fantastisch voor de kinderen!!
Met zorg ingericht! Heel leuk voor de kinderen en grote families, veel speelruimte en grote kamers!!
Inrichting 9.0
17-7-2012
Mireille
Heerlijke 14 dagen in net groen
We waren aangenaam verrast met de centrale ligging van deze villa alsook de groene omgeving en koetjes in de Wei :-)
Inrichting 7.0
11-10-2012
Sandra schamps
Heerlijk oordje
Het vakantiehuis Source la Reid**** in Theux was voor ons een aangename verrassing, zeker voor de herhaling vatbaar!
  • Reis vertrek datumJuli 2012
Inrichting 8.0
22-11-2012
JSpeksch
Never Nooit Meer! Afgezet
Met een stel vrienden hebben wij dit vakantie huisje in het voorjaar van dit jaar geboekt. Bij aankomst bleek het al een vervallen bende. Oke, alles is aanwezig de keuken is fatsoenlijk en er waren genoeg slaap plekken. Nu de nare dingen - Gras 3 weken niet gemaaid, 30cm hoog - Oude niet werkende bestelbus geparkeerd in de voortuin - 2 tvs in de woonkamer die beiden niet fatsoenlijk werken - Vervallen kapotte stoelen met uitstekende spijkers in achtertuin - Oude kapotte zitmaaier in achtertuin (Niet te verplaatsen) - Sauna? Oud zelf inelkaar getimmerd hok - Mooie ligging? Doorgaande drukke weg.. Het ergste? Bij aankomst hebben we de eigenaar niet kunnen ontmoeten, hij was op vakantie in Spanje. Daarnaast hebben we de borg nooit terug gekregen, wegen volgens hem door defecte tv. Echter waren beide tv's ZO ontzettend oud dat ze bijna spontaan kapot konden gaan... Nee nooit met deze verhuurder in zee gaan.
  • Reis vertrek datumApr. 2012
Inrichting 1.0