Noorbeek

Inrichting 8.8
Hoeveelheid ruimte 9.9

4-8-2019
Dingemanse
Zeker voor herhaling vatbaar!
Mooi 2-persoons appartement, voorzien van goede boxspring bedden in een ruime slaapkamer, waar het raam voorzien is van een horretje. In de keuken is echt alles aanwezig. Goede koel-vrieskast, ovenmagnetron. Handdoeken en beddengoed is inbegrepen. Je kan eventueel gratis een wasje draaien. Was heerlijk schoon en koel met deze warme dagen. Buiten een terras met tuinmeubels, waarbij je uitkijkt over het heuvellandschap. Ruud en Loes zijn zeer gastvriendelijk en behulpzaam waar nodig. Een super plek om op vakantie te gaan. Het ligt vrij rustig, maar er is in de omgeving genoeg te doen. Supermarkt, bakker op 5km afstand. Zeker voor herhaling vatbaar!!!
  • Reis vertrek datumAug. 2019
27-2-2019
Carolien
Heerlijke vakantie met veel rust
Het was zoals altijd weer fantastisch de gastvrijheid en de huisjes en ontbijt zijn prima. Wij zijn trouwe gasten en komen zeker nogmaals op vakantie.
  • Reis vertrek datumFeb. 2019
28-5-2018
Carine
Wij komen graag terug!
Heerlijke plek!! We waren in het 5/6 persoons huisje met 2 stellen en een kind van 1,5 jaar oud. We hebben een perfect weekend gehad! Zeer vriendelijke eigenaren. Brandschoon huisje met alles erop en eraan. Goede bedden. Goed uitgeruste keuken. Babybedje en babybadje voor buiten, aan alles is gedacht. Zeer gunstige ligging voor wandelen, fietsen etc. Verder een heerlijk terras bij het huisje om te genieten van de rust.
  • Reis vertrek datumMei 2018
Inrichting 8.0
1-1-2018
Fam. De Bont
Fantastisch! We komen zeker terug!
We hebben hier een heerlijke week gehad. Een warm welkom! Kerstboom opgetuigd en zelfs een heerlijke vlaai stond voor ons klaar. Super verzorgd en schoon. En genoten van het mooie uitzicht vanuit ons huisje.
  • Reis vertrek datumDec. 2017
Hoeveelheid ruimte 9.0
11-10-2017
Jacqueline
De Rust!
Knus en comfortabel huisje met prachtig uitzicht en een eigen stukje tuin. Volledige keukenuitrusting. Een vlaaitje bij aankomst en verder aangename privacy. Misschien wel het belangrijkste: de weldadige stilte waarin je wordt opgenomen zodra je uit de auto stapt. Wandelmogelijkheden in overvloed. De badkamer is prima maar zou ietsje hipper kunnen (mijn moeder is het hier niet mee eens: goed is goed, tenslotte. Toch?!)
  • Reis vertrek datumAug. 2017
17-9-2017
Maarten en Siegrid
Heerlijke plek aan de rand van de Voerstreek
Mooi landelijk gelegen, vind je meerdere keurig en up-todate appartementen in een oude Limburgsche boerderij. Op loopafstand van de Belgische grens met de bekende Voerstreek. De gastheer en dame zijn fantastich. Zelden zijn wij zo warm ontvangen als bij de familie Tummers.
  • Reis vertrek datumJuli 2017
Inrichting 8.0
31-5-2017
fam. Hummelink
Prima
Wij hadden een erg leuk hoek appartement. Schoon, sfeervol, alles wat we wensten was aanwezig. Handdoeken zoveel je wilt en echt een superlekker rijkelijk ontbijt met uiteraard verse sap. Keurig op tijd bezorgd. Echt top. Wat we minder vonden is het buitengebeuren. Dit oogde erg rommelig. De kippen deden hun behoeften op de tuinmeubels en op het terras. Oppassen dat je het niet mee naar binnen neemt. En we waren niet geïnformeerd over de puinbreker die 's morgens voeg het sloopafval van de buren begon te verwerken. Wij hadden geen weer om de hele dag buiten te zitten, dus op zich hadden we er niet heel veel last van. Maar bij goed weer hadden we ons zeker erg gestoord aan het lawaai. Een map met tips en routes in de omgeving zou fijn zijn geweest.
  • Reis vertrek datumApr. 2017
9-9-2016
fam. pronk
fantastisch
de gastvrijheid het verblijf. Niet een ding waar we ontevreden over zijn.
  • Reis vertrek datumSept. 2016
Hoeveelheid ruimte 8.0
27-6-2016
Nicole
Helemaal tot rust gekomen
Wat een heerlijke plek is dit. Een prachtige omgeving een mooi appartement en een heerlijk ontbijtje.
  • Reisgezelschapalleenreizend
  • Reis vertrek datum2016
Inrichting 10.0
17-6-2016
Fries stel
Geweldige B&B
Wij waren 5 nachten in B&B Scheyerhof. Bij aankomst werden we hartelijk ontvangen door gastvrouw Loes, die een echte Limburgse vlaai voor ons in de koelkast had gezet. Heel leuk. We waren met z'n tweeën, maar hadden een 4-persoons appartement gehuurd met alle voorzieningen gelijkvloers. De keuken was zeer uitgebreid, zelfs vaatwasser en magnetron waren aanwezig. Pannen, borden, bestek, werkelijk alles was er. In de badkamer een grote stapel handdoeken en washandjes. In het ligbad was een vlakke vloer om te douchen. De bedden waren netjes opgemaakt. Alles was keurig schoon. Het appartement was voorzien van een privé terras met tuinmeubilair, en uitzicht over het prachtig glooiende landschap. Hoewel de B van breakfast hier niet verplicht is, hebben we deze wel meebesteld. Het ontbijt werd 's morgens in een grote mand gebracht door de gastheer, en was zeer uitgebreid. Elke dag was er wel een kleine verrassing zoals yoghurtjes, verse aardbeien of zelfgebakken eimuffins. De Scheyerhof is iets buiten de plaats Noorbeek gelegen, in het gehucht Schey. De B&B ligt aan een rustige weg, waar nauwelijks verkeer langs komt. Het was er dan ook heerlijk stil. Haan Herman en zijn harem kwamen af en toe voorbij, maar de haan kraaide 's morgens niet. In de wei achter de B&B staan een paar ezels, maar ook die hebben we nauwelijks gehoord. Wij kunnen iedereen deze B&B dan ook van harte aanbevelen.
  • Reis vertrek datumJuni 2016
Inrichting 10.0