Brugge

9.7
De Vijf Zuilen*****

18-11-2013
peterensuzan
Geweldige bed and breakfast!!
Prachtig gebouw en heel mooi ingericht in stijl. De service van Patrick, Linda en Linda was super. Niets was hen teveel. En over het ontbijt is al veel gezegd, maar dat is werkelijk overheerlijk. Alles vers, heel lekker en veel. We konden zelfs een lunchpakketje meenemen. Op de 1e dag kregen we goede uitleg over alle bezienswaardigheden en we kregen allerlei folders en een plattegrond. Fietshuur is mogelijk voor een klein bedrag per dag. Wij hebben ca. 60 km in de omgeving gefietst en de knooppunten zijn heel goed aangegeven. Naar de stad is het ca. 20 min. lopen. Wij hebben elke keer een andere route genomen. Met name de route langs de buitenkant van Brugge en het water en door het park was prachtig. Prachtige stad, maar met name een super Bed and Breakfast. Een echt aanrader!!!!
  • Reis vertrek datumNov. 2013
8-9-2013
Moniek
waauw
Zeer gastvrij en super mooi! ontbijt is een beleving.
  • Reis vertrek datum2013
27-4-2013
Balth en Ria Korthout
Dit B&B adres mag je niet missen
Het boeken van dit B&B adres was een schot in de roos. Een koninklijk ontbijt met o.a. vers sap en vers fruit, heerlijke koffie, geserveerd door een lieve vriendelijke gastvrouw. Prima zuivere kamer met prima bedden. Helder sanitair. . Aan het begin van onze vakantie van 5 dagen kregen we documentatie en uitleg op het kaartje van Brugge. Wij vonden het fijn dat we de auto konden laten staan. Het was een half uurtje lopen naar het centrum. Onderweg er naar toe konden we al veel bekijken. De bus op 2 min. loopafstand was ook nog een optie. Kortom een aanrader als je even verwend wilt worden.
14-4-2013
fam doddema stielstra
wauw!!!
Flink in de watten gelegd in een geweldig mooi huis!! Het meest luxe ontbijt ooit gegeten, en zeer vriendelijk gastvrouw en gastheer! We hebben dit cadeau gekregen van mijn broer, en zullen hier zeker weer komen! Alle lof voor dit echtpaar, zij runnen echt een heel lief, bijzondere bed and breakfast! Tegen betaling een biertje of wijntje uit de zelfbediening kunnen pakken, op loopafstand van het centrum, maar nogmaals zoooo gastvrij! Hele mooie kamer, goed bed! Geen enkel minpuntje kunnen ontdekken!
5-4-2013
Patty Woudstra
Wat een geweldige ervaring!
B&B de Vijf Zuilen is TOP. Ginette is een geweldige gastvrouw, alles wordt met veel liefde en zorg gedaan. De kamers zijn perfect en de badkamer is een droom. Dan komt het ontbijt : zoiets hebben wij zelden meegemaakt, alles is zo vers en zoveel. De tafel is zo mooi gedekt en Ginette heeft ons vertroetelt tot en met. Dank je wel lieve Ginette
9-10-2012
ruudvanbeek
Uitstekende keuze voor overnachting!
Ginette, de eigenares, is een uiterst behulpzame en gastvrije dame. Wij werden ontvangen met een drankje en uitleg; heel prettig. Het ontbijt in de ochtend is met heel veel zorg en aandacht klaar gemaakt. Alles is van hoge kwaliteit en dus gewoon erg lekker. Spijtig genoeg konden we maar 1 nacht blijven.... Ginette, bedankt en als we weer eens in de buurt moeten zijn weten wij waar we wezen moeten. Namens het hele team van Logopediepraktijk Grave.
  • Reisgezelschapzakelijk
  • Reis vertrek datumOkt. 2012
18-6-2012
Sandra Huybrechts
Buitengewoon fantastisch!!! Ik wil al terug!!!
Deze bed and breakfast is buitengewoon fantastisch:het onthaal,de ligging,het eten,de gastvrouw,...Het is een streling voor het oog. We voelden er ons ontzettend welkom en keren er zeker nog terug. Een aanrader voor iedereen. Ik heb nooit eerder zo'n gastvrouw gezien en zo'n ontbijt gegeten,zelfs een hotel kan hier niet tegenop. De max en echt waar leve de gastvrouw!!! Proficiat!!!!!!!
  • Reis vertrek datumJuni 2012
28-2-2012
Katrien Boucneau
Pure verwennerij aan een gunstige prijs!!!
Voor ons heel verrassend, want vroeger woonde ik hier een jaartje tijdens mijn studies. Mocht Ginette toen mijn "kotmadam" geweest zijn, dan werd ik waarschijnlijk ook al uitgebreid "in de watten gelegd"! Zo kan je de spontane manier waarop je "in de 5 zuilen" onthaald word omschrijven. We hebben genoten van de babbels, de gastvrijheid, en niet te vergeten... het overheerlijke ontbijt!!! Nog nooit zo'n uitgebreid ontbijt gekregen in een b&b! Wij keren er zeker nog eens terug!
  • Reis vertrek datum2012
14-12-2011
martiene
TOP
Ideale accommodatie voor een weekendje Brugge. Gastvrijheid en ontvangst fantastisch. Locatie op 15 min lopen van het centrum. Ruime kamer en een geweldig luxe ontbijt.
  • Reis vertrek datumDec. 2011
15-10-2011
Mirjam Wichhart
Een pluim voor de gastvrouw!
Ongekend vriendelijk en hartelijk ontvangst van gastvrouw Ginette! De Vijf Zuilen is een knus familiehotel waar de gast nog werkelijk Koning is. Ginette doet alles om het je naar je zin te maken en niets is haar te veel. De kamers zijn sfeervol ingericht en schoon. Van het ontbijt maakt ze een feest en is met zorg bereid. Kortom zeker een aanrader. Chapeau lieve Ginette!
  • Reis vertrek datumOkt. 2011