Osøyro

9.4
Solstrand*****

2-9-2013
Wendy
Alsof je in paleis Het Loo bent!
Wat een mooi hotel, supergrote en sjieke ontvangsthal! Oude details, superleuk. Mooi uitzicht op de mooie tuin, waar je 's avonds een romantische wandeling kunt maken en op leuke bankjes kunt zitten. Supergrote kamer. Rustig gelegen. Mooie spa en erg ruim, modern. Buitenzwembad met uitzicht op fjord, waar heb je dat nog meer? Sjiek eten, smaakte prima. Ik zou er zo een weekend teruggaan. Maar daarvoor is het wel wat duur.
  • Reis vertrek datumJuli 2013
20-10-2011
Roxy
Luxste hotel van Noorwegen
Volgens vele die wij spraken tijdens onze rondreis is dit hotel het beste van Noorwegen. het was ook erg super. Mooie ruime kamers, mooie ambiance, ruime badkamer, goed diner en ontbijt buffet. Er is tevens een spa, met binnenzwembad en diverse sauna's. Echt heerlijk als je helemaal verreisd bent. VOor ons kwam dit hotel precies op het juiste moment van onze rondreis. Het is alleen wel aan de prijs, geloof 150 euro pppn
  • Reis vertrek datumAug. 2011
18-8-2011
Roxy
Super net hotel
Halverwege onze rondreis in dit hotel vebleven. Het kwam precies op het juiste moment, want we zaten er een beetje doorheen. We kregen een heel ruime kamer met zicht op het fjord en zwembad. Na het goede diner hebben we lekker een duik genomen in het zwembad en zijn we naar de sauna's geweest. Wat een verwennerij. Het hotel ziet er netjes uit, mooie slaapkamers en lekkere bedden. De badkamer is ook erg netjes. Jammer dat we hier 1 nacht verbleven.
  • Reis vertrek datumAug. 2011
27-6-2009
femke
beste hotel van onze 16 daagse rondreis Noorwegen
Uitzonderlijk mooi hotel, steekt boven de andere ook erge goede hotels uit tijdens onze rondreis door zuid-noorwegen. Mooie ligging aan het fjord en rustig gelegen maar toch dicht bij de mooie stad Bergen. Prima service niks was teveel. mooie tuin en geweldigen spa!!!
  • Reis vertrek datumJuni 2009
29-5-2009
daan
super!
Geweldig verblijf, gastvrij, prachtig uitzicht, geweldige kamers. Goed verblijf ook met kinderen!
2-7-2008
Elly en Koene
Bezocht in juni 2008. Fantastisch hotel! Erg sfeervol door het hout, de prachtige tuin en het schitterde uitzicht op het fjord. Ruime, luxe en zeer schone kamer. Eten was erg goed. Klasse-hotel!
12-9-2007
Roy ter Weele
Solstrand is een klassiek houten hotel met veel oude details. Het ligt direct aan het fjord op ca. 3 km. van Os. Er is een oorspronkelijk deel (met de mooiste kamers) en een nieuwere aanbouw. De kamers (oud gedeelte) zijn erg ruim, verzorgd met een grote luxe badkamer. Het hotel heeft een mooi zwembad, fitnessruimte en 3 verschillende sauna's met vanuit de grootste sauna uitzicht over het fjord. Het ontbijtbuffet is royaal. Het avondeten is een vast menu (waar op verzoek van afgeweken mag worden)en erg goed.