Büllingen

Inrichting 7.8
Hoeveelheid ruimte 9.2

30-6-2020
De Smet Luc
Prachtig verblijf in een nog prachtigere omgeving
Zeer mooie ruime en propere locatie, de zeer grote professionele keuken en living met bar zijn echt zeer ruim en smaakvol ingericht. Ook de slaapkamers en badkamers en tuin met jacuzzi en BBQ zijn hier een groot pluspunt . Zeer vriendelijke en correcte eigenaars, ons volgende verblijf hier hebben wij al terug geboekt.
18-6-2020
Luc De Smet
geweldige locatie in een prachtig rustige omgeving
Onze eerste bijeenkomst met onze bubbel was een geweldig succes. Prachtige boerderij in een rustige omgeving met veel ruimte. Alles naar wens, proper, gezellig ingericht, leuke bar, veel ruimte en zeer vriendelijke eigenaar. Zelf waren we eerst wat argwanend wegens sommige kritiek, wij zijn dan ook eerst gaan kijken voor we boekte en hebben dan ook direct geboekt, wat sommige mensen schrijven kan er bij mij niet in. Ook zelf de mazout prijs weet je op voorhand. Ons zien ze daar zeker nog terug.
18-6-2020
fam. Matthijs
Prachtige zeer gezellige boerderij
Prachtige zeer rustig gelegen boerderij, prima onderhouden, proper, veel ruimte, prachtige wandelingen vlak voor de deur. Zeer vriendelijke en correcte eigenaar, voor ons was dit reeds de tweede keer en hebben al ineens voor volgend jaar terug geboekt.
23-3-2020
Annelies Stessens
We gaan niet terug
Een mooi huis met een hele fijne ligging. Het huis heeft dringend een opknapbeurt nodig. Toen we aankwamen botsten we redelijk snel op het feit dat het echt heel vuil was. Je betaald €120 voor een poetsbeurt wat we bijzonder veel vonden als we in een vuil huis moesten aankomen. - ongedierte op het bed - snoeppapiertjes in de zetel - plasje in een hoekje van de kamer - stofwebben op de muren (niet achter kasten) - stof in de keuken rondom de glazen - haren in de badkamer We boden aan om het huis netjes achter te laten (zoals we het hadden aangetroffen) maar zelfs dat was geen optie. Er ging €50 van de poetsprijs af, waar we eigenlijk niet akkoord mee waren, maar goed, dat hebben we dan maar gelaten. Nadien kregen we een afrekening van water en verwarming. De prijs van de mazout is heel erg hoog. Nog van 2012. Ondertussen staat de mazout aan de helft van de prijs. Deze mag ook wel eens aangepast worden. Kindvriendelijk voetbaltafel. Ijzeren trap barricaderen voordeel mooie omgeving
  • Reis vertrek datumFeb. 2020
Inrichting 7.0
Hoeveelheid ruimte 8.0
29-12-2019
Marcel
Een echte aanrader qua prijs kwaliteit
Prachtige locatie in mooie natuur.
  • Reis vertrek datumDec. 2019
30-12-2019
Van den Broeck Evy
Zéér gezellig weekend!
Oorspronkelijk waren we op onze hoede door de oudere negatieve beoordelingen. Na een goed en spontaan contact met de verhuurder mochten we het pand eerst gaan bezoeken voor we boekten. Hierbij bleek dat alles er piekfijn in orde was en hebben we dan ook met gerust hart toegezegd. Achteraf hebben we hier geen seconde spijt van gehad. Het pand heeft alles wat je met een grote groep kan nodig hebben en meer. De keuken is goed uitgerust, de kamers zijn netjes, de badkamers waren in orde en voldoende warm water. Enige minpuntje was dat de radiator, in de -grote en leuke- living niet goed werkte waardoor het wat frisjes was, maar een extra trui bracht hier oplossing. Wij hebben geen geurhinder gehad en ook de muziek van de buurman was ok. Ook de afrekening achteraf is perfect en correct verlopen. Perfecte prijs kwaliteit voor een leuk weekend met de familie en kids (3 en 6j).
22-11-2019
karel van de put
geweldig weekend op zeer mooie rustige locatie
Geweldig weekend, alles perfect naar wens, reeds voor tweede keer geweest, echt een aanrader. Zeer vriendelijke en correcte mensen . Prachtige wandelingen die direct voor de deur starten.
11-11-2019
<Matthijs Karen
Fantastisch mooie locatie en zeer rustig.
Geweldige rustige mooie locatie, zijn hier al voor de derde keer geweest en nog steeds hebben wij er niet genoeg van, wij komen zeker nog terug.
Hoeveelheid ruimte 9.0
8-10-2019
Jean
We voelen ons heel erg belazerd!
Haciënda ligt heel afgelegen en direct naarst een koeienstal. De ramen van de slaapkamers aan de achterzijde (3 stuks) kunnen niet open vanwege stank en de muziek die de boer dag en nacht draait in de stallen! Daarvoor waarschuwt de eigenaar ook maar wel pas na de definitieve reservering! Douches zijn klein (geen douch stang aanwezig) Na het verblijf wordt de borg verrekend met de energiekosten. Deze bleken achteraf absurd hoog voor 2 nachten. We voelen ons echt belazerd. De in rekening gebrachte verbruiken waren voor 2 nachten (met 12 personen en enkel de keuken en woonkamer verwarmd) veel meer dan mijn maandverbruik thuis (grote vrijstaande woning met 6 personen)!
  • Reis vertrek datumSept. 2019
Inrichting 5.0
Hoeveelheid ruimte 6.0
18-5-2019
Karen
Fantastische boerderij met veel ruimte
Fantastische boerderij met veel ruimte en prachtige ligging. Voor de tweede maal naar hier geweest en nog steeds niet alles gezien, ideale plaats voor prachtige wandelingen, een zeer leuke en mooie gastro tour gedaan. Verblijf ook prima in orde en zeer vriendelijke en correcte eigenaar. Kortom wij komen zeker nog eens terug.
  • Reis vertrek datumApr. 2019