Hotton

La Pepiniere

19-10-2017
Evy
Leuk vakantiehuisje
Leuk vakantiehuisje. Grote leefkeuken (alles aanwezig) met aansluitend kamer met biljart. Grote tuin, een aanrader bij warm weer. Alleen kamers zijn nadeel. Vochtige kamers, slechte verduistering. Gans het weekend geen internetverbinding, terwijl er wel wifi aanwezig zou zijn. Badkamers zijn ok en proper.
  • Reis vertrek datumOkt. 2017
Inrichting 7.0
Hoeveelheid ruimte 6.0
21-10-2017
Sofie
Nooit meer
De ligging van dit pand is ok. Mooie streek om te verkennen met de fiets. Het huis zelf is ruim genoeg, maar niet zo prettig om in te verblijven. Slaapkamers: geen enkele kamer kan verduisterd worden (gordijnen te kort en licht doorlatend), dus je wordt wakker bij het krieken van de dag. Keuken: vuil en de toestellen versleten. Microgolf is smerig. Koelkast beschimmeld en veel te klein voor 6 personen. Dampkap is vettig. Bestek is er te kort. Er is geen deftig mes te vinden. Terras: BBQ is goed voor het containerpark en de muur van datzelfde terras brokkelt af. Buren kunnen alles gadeslaan via raampje in hun keuken -> geen privacy. Ontspanning: Een partijtje biljart? Dat kan met versleten stokken. Overige: De prijs die gevraagd wordt voor elektriciteit en water is overdreven. Zekering electriciteit springt regelmatig. Ik was blij dat we er maar een week verbleven zijn. Ik ben meer vermoeid terug gekomen van mijn reis dan dat ik vertrokken was.
  • Reis vertrek datumAug. 2017
Inrichting 4.0
Hoeveelheid ruimte 8.0
21-6-2013
Kim Tonen
Sterk af te raden
Op internet gevonden als gezellig uitziend Belgisch vakantiehuis. Echter, ons verblijf was enorm teleurstellend. Wees voorbereid op een plaag van motten in de kinderkamers. We hebben hier alle dagen last van gehad! De eigenaresse vond het normaal om 2 hele dagen in de aan ons verhuurde tuin werken zonder vooraankondiging, of overleg. Omdat wij geen Frans spreken was het voor ons moeilijk hierover in gesprek te gaan, zij sprak geen Nederlands. Raar was ook dat mevrouw een keukenraam had in haar huis dat recht op ons terras neer keek. Zo hield ze alles in de gaten. Ook keek ze toe op het speelgedrag van onze kinderen (5-10jr). Verbaasd en bescheiden zoals we zijn hebben we niets gezegd, achteraf met spijt. Wij voelden ons tijdens ons verblijf enorm bekeken en kregen totaal geen privacy. De grootste teleurstelling: na afloop bracht de eigenaresse onterecht veel huishoudelijke kosten in rekening van ong 150 euro, terwijl wij het huis spik en span achterlieten!
  • Reis vertrek datumMei 2013
Inrichting 7.0