Noorbeek

Eetgelegenheden 7.3

7-11-2019
Simone
Leuk verblijf!
Wij vonden het parkje leuk, maar wij houden niet van luxe Landal parken. Het lijkt of je in de 70 er jaren terugbent. De huisjes zijn inderdaad gedateerd. De douchebak verroest en douchegordijn schimmelig, maar we hebben het toch als een leuk verblijf ervaren, het was wel schoon verder. Totaal geen luxe, maar wel lekker geslapen en warm gehad. Er is geen magnetron of oven, maar je kunt gewoon koken en koffiezetten. Het bed vonden we ook ok. Het was er super rustig, we hebben heerlijk gewandeld en gegeten in het dorp. De eigenaar is erg vriendelijk. Op het terrein een klein zwembadje, waarin zwemles wordt gegeven aan de kleintjes in het dorp. We hebben het top gehad! Ik hoop dat het niet wordt opgekocht en verbouwd tot eenheidsworst , het mag van ons nog zo blijven.
  • Reis vertrek datumNov. 2019
Activiteiten 5.0
Onderkomens 6.0
Eetgelegenheden 8.0
16-10-2019
Theresia
Een heel fijn verblijf gehad.
Een heel leuk klein park. De huisjes zijn gedateerd maar dit is duidelijk te zien op de foto's. De prijs is hier dan ook naar. Mijn vriend en ik hebben een heel fijn verblijf gehad. De omgeving is prachtig en de gastheer is zeer vriendelijk. Je kunt hier goed tot rust komen en genieten van de natuur.
  • Reis vertrek datumSept. 2019
Activiteiten 8.0
Eetgelegenheden 10.0
16-10-2019
Michelle
Een super verblijf gehad.
Een gezellig klein park. Het is gedateerd maar dit zie je duidelijk op de foto's als je boekt. En de prijs is hier ook naar. Ik heb met mijn vriend een heel leuk verblijf gehad op dit kleine park. Het is een prachtige omgeving en je kunt er echt tot rust komen. Het huisje is gedateerd maar wel heel schoon. Wij hebben een super verblijf gehad. En de eigenaar is heel gastvrij.
  • Reis vertrek datumSept. 2019
Activiteiten 8.0
Eetgelegenheden 10.0
3-11-2019
Anton
Nooit Meer!!!
Nooit meer. Het is er heel erg smerig, de bedden zijn totaal versleten. Alles stinkt even muf, de douche geeft amper water. De eigenaar zegt dat hij de boel liever verkoopt en dat merk je aan alles . Wat ons betreft zou dit nooit verhuurd mogen worden.
  • Reis vertrek datumJuni 2019
Activiteiten 1.0
Onderkomens 1.0
Eetgelegenheden 1.0
15-2-2019
Olaf
Weg blijven
Zeer gedateerde en onveilige huisjes die dringend aan vernieuwing toe zijn. Mankementen en klachten teveel om op te noemen maar ze doen er helaas niets mee. Oudere eigenaar wilt niet meer investeren. Denk dat ze zelfs niet meer open zouden mogen gaan.
  • Reis vertrek datumAug. 2018
Onderkomens 1.0
28-8-2016
Familie W
Echt nooit meer!!
Wij zijn op vakantie geweest in het huisje Fabiola.Het rook heel erg muf toen we daar binnenkwamen. Het zit vol met spinnenwebben en viezigheid (wel op plekjes die niet gelijk zichtbaar zijn) Een kamer ( met 2 bedden) zat eigenlijk in de gang dus als je binnenkwam gelijk. De bedden waren vochtig als je wou gaan slapen. Ook hadden wij een mieren nest in de douche!!! we gingen naar de eigenaar en die zei dat, dat bij de natuur hoorde. Tuurlijk zeiden wij maar dan wel buiten. Toch kregen we er spul voor maar we moesten het wel terug brengen en dan zelf er maar een gaan halen.... Als of dat nog niet genoeg was kwamen we er ook achter dat er schimmel op het douchegordijn zat. Bij de wastafel is het niet echt kindvriendelijk, want de licht bedrading open. Er staat bij dat je free wifi hebt! Dat heb je ook wel maar in je bungalow valt het telkens uit en moet je eerst een stuk lopen voor je wifi. De tuinmeubels zijn ook heel vies het best kan je ze eerst nog schoonmaken. De keuken is ook klein. Je moet wel lucifers meenemen want je moet daarmee je gasfornuis aanzetten. Ook heb je daar geen oven of magnetron dus daarmee moet je rekening houden. Ook moet je wc papier meenemen want dat hangt er ook niet. Onze conclusie: het is vies onveilig en we gaan nooit meer.
  • Reis vertrek datumAug. 2016
Onderkomens 3.0
26-6-2016
Texflie
Nooit meer
Wel goed geluidsdichtheid. Niet goed . Sterk verouderde accomodatie, niet goed schoon ,stoppen open en bloot in de slaapkamer, leidingen over de muren,elektrosnoeren over de vloer, niet geschik om met kinderen in te gaan. Waterkraan doen het slecht , Douch vies en weinig druk., vloeren worden nat. Conclusie ongezond en onveilig.
  • Reis vertrek datumJuni 2016
Activiteiten 3.0
Onderkomens 2.0
20-10-2015
geja siezenga
onaangenaam
Na 12 jaar weer eens naar het Busschelke in huisje Erica... wat een afknapper ....op de mooiste plek in Noorbeek wordt in de al tameliijk muffe huisjes gerookt! Wat een stank als je binnenkomt, die lucht is er niet meer uit te krijgen! Wij hadden de pech dat er 2 weken stevig binnen gerookt is door de vorige huurders .... Ramen open om te luchten zorgde voor een naheffing van €22 50 stookkosten voor 5 nachten..... zo jammer van deze mooie plek en leuke huisjes. Nooit meer heen totdat het rookbeleid wordt ingevoerd! Dus niet rokers , u bent gewaarschuwd!
  • Reis vertrek datumOkt. 2015
21-8-2015
martveldt
redelijk tot prima verblijf
rustig park mooie omgeving zeer vriendelijk ontvangst de huisjes zouden wel een opfris beurt kunnen gebruiken alles is eigenlijk wel aan vervanging toe maar. Voor de tijd dat wij er zijn geweest was het prima alleen slapen / douche en ontbijt de rest van de tijd de mooie omgeving bekijken.
  • Reis vertrek datumAug. 2015
Activiteiten 2.0
Eetgelegenheden 2.0
17-11-2014
Oregano
Uitzicht helaas niet mee te nemen...
...naar huis. Een rustig, kleinschalig park, met goed betaalbare, nette huisjes. Er stond een prima bed en de douche was goed. We hadden een erg mooi uitzicht (vanaf de bank door de schuifpui), op een boomgaard met perenboompjes en groene heuveltjes met in de verte wat koeien. (Er stond een tv, maar er was geen enkele reden om deze aan te zetten). En naar dat mooie landschap viel niet alleen te kijken, maar er viel ook heel veel in te wandelen en rond te kijken. Voor wie houdt van wandelen in en met open mond kijken naar mooie landschappen met dito uitzichten, is dit een aanrader. Een kleine tip: slippers/sloffen meenemen kan verstandig zijn; de vloer van de huisjes is betegeld en wat koud en je schoenen kunnen weleens nat zijn van de wandelen door de gras en blubber.
  • Reis vertrek datumNov. 2014