Mergo

9.7
Casa dei Colli***

24-7-2019
Rosita
Volgende keer kom ik hier weer!
Alles heerlijk, prachtige ligging, in de watten gelegd. Wil hier niet meer weg. Le marche heeft super veel te bieden zonder toscanesc toeristisch te zijn. Ongelofelijk fijn. Topgastheer en dame, volgende keer kom ik hier weer!
  • Reisgezelschapalleenreizend
  • Reis vertrek datumJuli 2019
2-8-2019
Lex en Martine
Prachtige, rustige plek in een heerlijke streek!
Super mooie plek, rustige ligging. Mooie, grote en schone kamer. Lekker ontbijt. Frans en Carolien zijn ontzettend lieve, behulpzame eigenaren die veel leuke tips te bieden hebben qua strandjes en eettentjes in de buurt.
  • Reis vertrek datumJuli 2019
17-6-2019
Helma van den Bor
Genieten van de rust, de mooie natuur en de mooie
Een heerlijke week gehad bij Casa dei Colli met fantastisch weer, rust, natuur en heerlijk Italiaans eten. Wat een rust, en als je na een goede nachtrust wakker wordt gemaakt met een vogel concert dat is zo mooi en zijn van die geluks momentjes. Frans en Carolien doen het super goed en verzorgen een heerlijk ontbijt. Zijn een goede gastheer en vrouw niets is hun teveel.
  • Reis vertrek datumJuni 2019
11-7-2019
Anoniem
Zalig
Prachtig uitzicht. Zeer mooie omgeving met veel fiets en wandelmogelijkheden. Strand, stuwmeer en bergen makkelijk te bereiken. Relaxe en fijne beheerders. Helemaal tot rust gekomen en genoten!
  • Reis vertrek datumJuni 2019
20-5-2019
Anoniem
Ideale plek om de Marche te verkennen !
De rust en schoonheid van het omliggende landschap maken van deze B&B een echt paradijsje. Er is zoveel te doen en te beleven in de omgeving. Zowel op gebied van natuur, sportieve activiteiten als cultuur kom je voldoende aan je trekken en dan al die heerlijke restaurantjes! Je leert hier echt de pracht van Italië kennen. We hebben enorm genoten , mede door de lieve en goede zorgen en service van Frans en Carolien ! Niets is ze teveel en ze hebben veel leuke tip ‘s en ideeen om je vakantie onvergetelijk te maken. Het ontbijt was elke dag weer een feest met heerlijke en veelal zelfgemaakte streekproducten. Een absolute aanrader !
  • Reis vertrek datumMei 2019
2-5-2019
MH Derksen-Giesen
Een geweldige week!
We hebben een heerlijke week gehad in het vakantiehuisje bij Casa dei Colli. Het huisje ligt heel mooi en heeft een prachtig uitzicht, zowel binnen als op het overdekte terras. Het huisje is gezellig ingericht en had alles wat we nodig hadden. Iedere ochtend hebben we lekkere verse broodjes laten bezorgen. We hebben veel tips gekregen om de omgeving te verkennen, er is meer dan genoeg te zien en te doen. Mooie stadjes, de zee en de bergen zorgden voor een goede afwisseling voor de kinderen. Die hebben zich ook goed vermaakt bij het vakantiehuisje. Ook de B&B kamers zijn mooi en ruim. Wij vinden Casa dei Colli een echte aanrader!
  • Reis vertrek datumApr. 2019
19-8-2017
Jacqueline
Een fantastisch heerlijke week!
De prachtige omgeving, de rust, de zeer gastvrije en super vriendelijke eigenaren. Eigenlijk alleen maar plus punten, het is gewoon een warm bad waarin je terecht komt.
  • Reis vertrek datumJuni 2017
7-5-2017
Karin
' All in one' op schitterende plek! Aanrader!
Schitterende plek die eigenlijk alles heeft. Rust, ruimte, prachtig uitzicht, heerlijke wijnen, prettige kamers, fantastische eigenaren...... Dit alles in een streek waar iedereen aan zijn trekken komt onder andere op cultureel, culinair en sportief gebied. Daarnaast mooie Italiaanse dorpen en stadjes met prachtige gebouwen, verlaten straatjes maar ook winkels en markten. Vriendelijke mensen en ook het huren van een auto gaat heel makkelijk vanaf de luchthaven. Dan nog een half uurtje rijden en je wordt opgewacht met een een mooi glas wijn of een ander drankje. Het ontbijt en desgewenste informatie maken je verblijf zeer aangenaam. Je zal zeker terug willen ;) Was ik toch bijna vergeten de stranden te vermelden....ook hierin veel afwisseling. Maar elke keer weer prachtig!
  • Reis vertrek datumMei 2017
3-11-2016
Carla en Dennis
Meer dan fantastisch
Verblijven bij Frans en Ingrid voelt als thuis zijn. Ze doen hun uiterste best om jouw verblijf goed te laten verlopen. Ze kennen de streek als geen ander en delen die kennis graag. Uiteindelijk kom je altijd tijd tekort want of je naar een mooie stad wil, wil gaan wandelen of fietsen, culinair bezig wil zijn, of wat dan ook, er is zo veel moois te beleven en te doen. Elke keer wanneer je bij hun komt hebben ze weer iets nieuws ontdekt wat de moeite waard is om te bezoeken. Deze keer een nieuw wijnhuis waar we samen met met Frans en Ingrid naar toe gingen. Wij waren hier voor de tweede keer en gaan hier zeker een "gewoonte" van maken.
  • Reis vertrek datumOkt. 2016
22-10-2016
Karin van Tilburg
Een heerlijke "warme" b&b met top eigenaren
Een luxe kamer en badkamer in een super omgeving. Frans en Ingrid zorgen ervoor dat je je er snel thuis voelt. ' s ochtends een heerlijk ontbijt op het terras met steeds weer een culinaireverrassing. Ook de pizza avond was een ervaring, zelf het pizzadeeg maken en dan afbakken in de pizzaoven met natuurlijk hulp van CHEF Frans. Het was een heerlijke week. Ook de omgeving elke dag verkent, mooie steden en het strand op een klein uurtje rijden. Een b&b om zeker "snel" weer naar toe te gaan.
  • Reis vertrek datumSept. 2016