Büllingen

Haus Tiefenbach****

8-2-2015
jim-verhofstadt
nooit meer
Bij aankomst sleutels in de handen gedrukt gekregen zonder 1 woord uitleg. (we zagen later dat de eigenaar weer wel voor een vriendelijk onthaal zorgde en zelfs een rondleiding gaf) Aangekomen in de kamer was het ijskoud. Verwarming werd gedurende de nacht ook uitgezet waardoor het rond 4 uur ijskoud werd op de kamer. (denk dat deze rond 6 uur terug aan ging) Ouderwetse kamers met harde dekbedovertrekken. Diner was waardeloos (vlees was volledig grijs doorbakken en enkel goed voor liefhebbers van bien cuit-schoenzolen). Anderhalf uur gewacht op voorgerecht... 's morgens om 8u45 geen croissants meer (we zagen de laatste aan onze neus voorbij gaan door een dame die besliste er een 10-tal op haar tafel te zetten) toen we er naar vroegen kregen we een "sorry we hebben er geen meer" (deze waren bake-off, dus volgens mij simpel af te bakken op dat uur...) Voor de rest was ontbijt er ééntje zonder veel keuze (we zijn wel degelijk gewend van reizen dus kunnen vergelijken). Fantastische welness
  • Reis vertrek datumFeb. 2015
3-8-2013
kk.291
Waarschijnlijk nooit meer
Dit hotel heeft veel last en dat begint om 5.30 uur in de ochtend van het verkeer dat van en naar Duitsland rijdt. Het hotel op zich is mooi en het eten is goed. De eigenaars en hun personeel zijn niet spraakzaam en meestal elders bezig in het hotel zodat je lang moet wachten om een drankje te kunnen bestellen aan de bar. Er is weinig te doen in dit hotel wij waren samen met nog een stel de enigste gasten en daarom was het restaurant waarschijnlijk ook op donderdag gesloten van 12.00 tot 18.00 uur zodat we met het warme weer verplicht waren om in de plaats Büllingen een glaasje te gaan nuttigen. We wisten dat het restaurant op maandag en dinsdag gesloten is de gehele dag maar dat men op andere dagen de zaak gewoon sluit zonder dit te zeggen nemen we hun wel kwalijk. Er hangen nergens mededelingen over etenstijden en het wordt ook niet medegedeeld dus je moet overal zelf achteraan. Het eten dat we gehad hebben was goed maar wel prijzig. Het hotel en de kamers zijn prachtig.
  • Reis vertrek datumJuli 2013
25-3-2013
frans van moere
Het beste in Hous Tiefenbach is den TOOG !
Super voor wandelaars ! Je kan er plat en/of steil wandelen ,voor meer info moet je de baas zijn.
  • Reis vertrek datum2013
30-9-2011
Fam. Maes-Lafaut / Waelput-Goethals
Hotel straalt rust uit!!
Een zeer rustig en aangenaam gelegen hotel, met zeer mooie kamers en uitstekend van eten en bediening.Aangename sfeer. Een aanrader voor wie een echte vakantie wil. Voor wie een forelletje wil vangen, ideale plek op de private vijver van het hotel.
  • Reis vertrek datumSept. 2011
19-3-2011
Fam. Michielsens
Nooit meer
Wij hadden reeds eind december een gastronomisch weekendje geboekt, zowel per mail als telefonisch (op vraag van de eigenaar). Toen wij toekwamen, bleek men onze reservatie 'vergeten' te zijn. Na heel lang zoeken, kregen we een sleutel in onze handen gedrukt en werd er gewezen waar we naartoe moesten. Andere gasten, zo bleek later, kregen een hele rondleiding van de eigenaar. Vrijdagavond moesten we een menu krijgen, maar kregen we de kaart in onze handen, die dan even later weer uit onze handen werd genomen. Zaterdagavond was er voor ons gewoon gedekt, tot we zelf moesten gaan zeggen dat we gastronomisch hadden gereserveerd. Kortom, aan alles was te merken dat ze onze reservatie gewoon vergeten waren. Excuses hebben we hiervoor niet gekregen, integendeel, toen we bij het uitchecken vroegen wat er was mis gegaan, hebben we daar geen antwoord op gekregen. Uiteindelijk hebben wij zelf er het beste van gemaakt, maar niet in het hotel, wel daarbuiten !
  • Reis vertrek datumMrt. 2011
3-12-2010
du gardein
wij gaan niet meer terug
Het hotel heeft ruime kamers die heel proper zijn maar erg gedateerd.Bij aankomst werd ons vanuit de keuken een sleutel overhandigd, weliswaar vriendelijk maar zonder uitleg. De keuken is zeker geen 4-sterren waard. De ingrediënten zijn vers maar daar houdt het ook op. Op vrijdag frieten, zaterdag kroketten, getuigt van weinig creativiteit. Een systeem waarbij je met een oudxerwetse fiche zelf je drankjes moet bijhouden is niet meer van deze tijd. voor een sauna die gelegen is in een achterhok moet je extra betalen. Wij gaan niet meer terug.
  • Reis vertrek datum2010
19-11-2010
Bogaert
Een aanrader !!
Vriendelijke en aangename uitbaters, goed en lekker ontbijt en diner. Mooie en gezellige kamers met flatscreen tv. In de koude wintermaanden steeds aangenaam warm. Idiale ligging voor uitstapjes, Monschau, Malmedy enz.
  • Reisgezelschapzakelijk
  • Reis vertrek datumNov. 2010
28-3-2010
omer baekelandt
een aanrader
Prima adres voor gastronomisch weekendje Oostkantons ! Zeer vriendelijke uitbaters en personeel. Je wordt er in het Nederlands bediend. Uitstekende keuken.
  • Reis vertrek datumMrt. 2010
11-1-2010
Fam Tielemans
Mooi hotel doch prijzig.
Zijn hier voor een dag/nacht geweest om in de omgeving te langlaufen (Skizentrum Eiffel is een aanrader!). Vooraf geinformeerd naar de prijs voor 1 nacht (50 euro p.p.p.n. werd doorgegeven). Blijkt bij uitchecken een extra toeslag van 7 euro p.p.p.n te worden gerekend omdat we maar 1 nacht zijn gebleven.. Ook bleek bij het uitchecken dat gebruik van de sauna niet gratis was (18 euro), dit was echter nergens aangegeven en voor een 4-sterren hotel verwacht je toch dat dit in de prijs is inbegrepen. Het eten was echter voortreffelijk, maar toch vertrokken we met gemengde gevoelens..
  • Reis vertrek datumJan. 2010
17-6-2009
Patrick Debby en Stijn
super!!!!!!!!!!
Wij zijn al verschillende keren in dit hotel geweest.Het is er echt uitstekend.Eten zeer goed een gezellige bar en vriendelijke mensen. Voor grotere kinderen is er een salon waar een tv nintendo en biljart staat. Wij en onze zoon van 14 zijn daar op alle vlakken heel tevreden. Ook voor de feestdagen is dit zeker een aanrader.
  • Reis vertrek datumonbekend