Noorbeek

Hoeveelheid ruimte 8.4

19-7-2019
Roel
Super!
Ruim een week appartement 3 gehuurd. Prachtige tuin en heerlijke rust. Aardige gastvrouw. Verwacht géén overdreven luxe maar wel een gezellige leefruimte. Noorbeek is een geweldige uitvalsbasis voor prachtige wandelingen maar ook Maastricht is maar een minuut of 20 rijden. In het dorp kun je heerlijk eten of wat drinken.
  • Reis vertrek datumJuli 2019
Inrichting 7.0
Hoeveelheid ruimte 8.0
22-8-2018
Davy van Dorst
Tot de volgende keer!
Helemaal top! We waren naar een festival gegaan en zochten voor de dag ervoor en erna een acco in de regio om zo wat bij te tanken. Werden vriendelijk ontvangen door Eef en Balou (de lokale knuffelhond)! Lekker alles rustig aan gedaan en richting het festival. Na afloop van het festival gingen we op vakantie maar bleven dus nog een nacht hier. Eef was zo lief om ál onze was te doen! (kan je vertellen dat het een hoop was) Kan iedereen een verblijf hier aanraden!
  • Reis vertrek datumAug. 2018
21-6-2018
Herman en Agnes
Fantastisch.
Alle jaren hier geweest, met volle tevredenheid op een heerlijke locatie. Niet heel veel luxe maar alles wat je hebben moet is aanwezig. Zeer gastvrij en komen hier altijd terug.
  • Reis vertrek datumJuni 2018
16-6-2018
Janssen
Nooit meer
Prachtige boerenhoeve maar helaas alleen de buitenkant, voor de gasten weinig over. Koffiezetapparaat smerig en uit de jaren 70. Levensgevaarlijke trap. En de vlaai, ha ha, stond midden op de tafel toen we 's avonds binnenkwamen, onbedekt, hadden de hele dag de vliegen over geraced, nee merci! Voor ons nooit meer!
  • Reis vertrek datumJuni 2018
Inrichting 2.0
Hoeveelheid ruimte 4.0
4-1-2018
Mulders
Echt super
Warm welkom echt thuiskomen. Ontbijt super elke dag variatie. Top locatie alles goed verzorgd. Top gastvrouw. Mn kinderen waren meteen thuis
  • Reis vertrek datumJan. 2018
13-11-2017
Sanne Hartholt
Heerlijk ontspannen verblijf
Heerlijk lang weekend gehad op Hoeve de Witte Olifant! Gastvrijheid staat hoog in het vaandel. Het huisje was knus, zeer schoon en van alle gemakken voorzien. Hoeve de Witte Olifant ligt in een prachtig wandelgebied. Weer of geen weer, er is genoeg te doen in de omgeving. Een weekend boeken bij hoeve de Witte Olifant is gegarandeerd een heerlijk ontspannen weekend tegemoet gaan! Wij komen zeker snel terug!
  • Reis vertrek datumNov. 2017
Hoeveelheid ruimte 9.0
5-12-2017
Ed en Julia, Amsterdam
Heerlijke herfst-rust in het limburgse Heuvelland.
Prachtige authentieke limburgse omgeving! Goede en vriendelijke gastvrouw. Rust gekregen die we gezocht hebben. Heerlijke wandelingen in de directe omgeving gemaakt: prachtig!!! Alles wat we nodig hadden om een fantastische vakantie te beleven. De nieuwe buitenkeuken is een aanwinst waar wij, ook in november, gebruik van konden maken omdat er een gezellige houtkachel in staat.
  • Reis vertrek datumNov. 2017
Hoeveelheid ruimte 9.0
23-10-2017
T. Stal
Geweldig!
De Witte Olifant ligt prachtig tussen de heuvels van het zuid-limburgse landschap. Het is een heerlijke plek om even tot rust te komen en je hebt mogelijkheden zat om de natuur in te trekken als je van wandelen of fietsen houdt. Je zit bovendien zo op de route van de Amstel Gold Race met o.a. de Camerig en de Vaalseberg op zeer fietsbare afstand. Genieten!
  • Reis vertrek datumOkt. 2017
17-10-2017
M. van Veen
Ideale uitvalsbasis voor racefietsers
Fijn plekje. Het uitzicht over de paarden, de boomgaard en de heuvels daarachter is prachtig, met geweldige kleuren in de oktoberzon. De Witte Olifant ligt perfect gelegen als je van fietsen houdt. De hoeve ligt praktisch aan de uitgepijlde Amstel Gold Race route. Eva is daarnaast een fantastische gastvrouw waar je goed terecht kunt voor tips. Wij komen terug!
  • Reis vertrek datumOkt. 2017
27-9-2017
Jilt
Geweldig
Heerlijk rustig gelegen met prachtig uitzicht. Bij aankomst krijg je een echte limburgse vlaai en op aanvraag word er ook voor je gekookt en ontbijt gemaakt door de ontzettend lieve en enthousiaste gastvrouw.
  • Reis vertrek datumSept. 2017