Hotton

Staat v/h sanitair 5.1

31-7-2020
Johan
Nooit meer
Wat een ramp, 14 dagen geboekt. Eerste 3 dagen camping overvol. Daarna wat rustiger. Geen uitbaters gezien. Sanitair niet proper. Nauwelijks gepoetst, enkel na telefonisch contact met de uitbaters. De dag daarna niet meer. Geen warm water in vuile douches. Na klacht werd het hersteld. Volgende keer op ieuw koud water... Enig licht puntje, steward, de green keeper, aangename kerel. Alleen is het een timmerman en kon hij niet helpen met sanitair. Na 18u alle remmen los, overal grote Vuren bij de plaatsen aan het water ( veileg met dit droge weer) maw geen verantwoordelijke meer op de camping. Jammer dat alle campings in de buurt vozet waren anders waren we na dag 2 al weg
Staat v/h sanitair 1.0
21-7-2020
Nathalie Vandenbulcke
Goeie ligging
Waren hier vorig jaar komen kijken en 1 nacht verbleven. Heel vriendelijke uitbaters, en alleswas top, dus we beslisten om 2020 een weekje hier te blijven. Wat een verschil, sanitair veel te weinig gepoetst nu er zoveel volk op het terrein was. Telefonisch niet te bereikenom iets te melden. De vorige uitbaters niet gezien. Niets qua extra voorzorgsmaatregelen inzake corona. Toch blijf ik erbij dat dit met wat aanpassing en extra onderhoud sanitair een supercamping is.
Staat v/h sanitair 3.0
2-8-2020
Ann
Schandalig
Waren er al enkele jaren op rij geweest. Prijs kwaliteit was dit toen ok. Dit jaar was het ronduit schandalig. Sanitair is er verouderd en niet meer onderhouden. Na 18u is er niemand meer bereikbaar bij problemen. Elektriciteit viel uit en de eigenaar wou zich niet verplaatsen van zijn camping in Erezée naar Hotton, we moesten maar ons plan trekken. De camping staat al enkele jaren te koop en de eigenaar runt een grotere camping wat verderop. Mijn advies aan de eigenaars: kan je het niet uitbaten met manieren, sluit dan gewoon de boel. Laat de mensen ook niet betalen voor warm water als in de helft van de afwasbakken en in 3/4 van de douches geen warm water is!
Staat v/h sanitair 1.0
18-8-2019
Evi VR
Voor herhaling vatbaar!
Zeer vriendelijke ontvangst, nette camping. Geen massacamping en ze ligt vlakbij de Ourthe en het centrum van Hotton. Proper sanitair en een gezellig terras tegen het water. We hebben al besloten om zeker nog eens terug te komen.
  • Reis vertrek datumAug. 2019
Eetgelegenheden 8.0
Staat v/h sanitair 9.0
31-8-2019
Roelofs
Over nadenken
Wij waren met een groep, jammer dat het restaurant om 20.30 uur dicht ging, en in het weekend 21.30 uur er werd gezegd om die tijd u kunt blijven zitten maar wij gaan dicht. rommelig door elkaar gezet de tenten. Erg gevaarlijk in de avond in de donker, omdat er geen verlichting brand, er onprettig
  • Reis vertrek datumJuli 2019
Eetgelegenheden 4.0
30-7-2019
A.W. Nieuwland
rust en ruimte, fantastisch
Heel vriendelijk en gastvrij ontvangen, ruime plaatsen en schoon en goed sanitair. We stonden met onze buscamper tegenover de Ourthe waar het heerlijk zwemmen was. Vlak bij het stadje en toch midden in de natuur, heerlijk gewandeld en vogels gespot o.a. de ijsvogel die regelmatig op bezoek kwam. s'Avonds heerlijk gegeten op de camping echt een aanrader.
  • Reis vertrek datumJuli 2019
8-3-2019
marc
super voor mensen die rust zoeken .
Rustige camping dicht bij het centrum van hotton.
  • Reis vertrek datumMrt. 2019
Eetgelegenheden 10.0
31-7-2018
paul
Leuke camping
rustige camping met grote standplaatsen in natuurlijke omgeving. Net sanitair en vriendelijke, behulpzame eigenaars. Je kan op de camping ook goed en betaalbaar eten in het restaurant!
Staat v/h sanitair 7.0
22-7-2018
Wilma
Prachtcamping als je van rust houdt!!
Prettige ontvangst, zeer behulpzame mensen, grote plaatsen, stroom was prima in orde, lekker en betaalbaar gegeten in restaurant, broodjesservice. Meerdere kleine toiletgbouwtjes over de camping verdeeld. Ze waren nog bezig met opknappen, maar daar hebben we absoluut geen last van gehad.
Staat v/h sanitair 9.0
20-7-2018
chantal
mooie camping
grote plaatsen, heel net sanitair, vriendelijke, behulpzame eigenaars
Eetgelegenheden 7.0
Staat v/h sanitair 10.0