Nommern

Eichelborn

16-7-2017
M. ten B.
fantastisch
Heel rustig gelegen huis, éénvoudig maar alles aanwezig. Goede, nette en hartelijke ontvangst. Centraal gelegen. Je loopt zo het bos in met de hond. Goed eten in Nommern
  • Reis vertrek datumJuli 2017
Inrichting 8.0
Hoeveelheid ruimte 10.0
26-8-2012
Lena
Geweldige vakantie
Huisje was eenvoudig ingericht, maar netjes en schoon. Prima bedden. Veel speelruimte buiten voor de kinderen en de hond, en op de regenachtige dagen kwam de dvd-speler goed van pas. Het terrein is omringd door bossen en tot ons geluk zagen we op een avond een hert over het terrein lopen! We houden van wandelen en dit huisje heeft diverse wandelingen in de directe omgeving.
  • Reis vertrek datumAug. 2012
Inrichting 7.0
4-8-2012
Charlotte
Goede uitvalsbasis om Luxemburg te verkennen
Vakantiehuis Eichelborn is heel centraal gelegen in Luxemburg zodat dit als goede uitvalsbasis kan dienen om het land te bezoeken. Luxemburg-Stad ligt bv op 40 min, Echternach op 30 min, Grevenmachter (Bernard Massard en vele andere) op 35 min. Het huis heeft wel wat problemen met vocht. Geluidshinder hebben we zelf niet ondervonden maar we hadden dan ook heel kalme buren. Het huis zelf (vloer, keuken en badkamer) is goed onderhouden maar het meubilair mocht eens afgestoft worden. Naast het huisje is er een grasplein waar kinderen gerust kunnen ravotten en voetballen. Naast de ruine is er een trap die leidt naar een pleintje met enkele speeltoestellen.
  • Reis vertrek datum2012
Inrichting 7.0
11-10-2012
Twanet
Viesss....
De vakantiewoning is gevestigd in een deel van een soort schuur. Basic Ikea inrichting. Helaas was de woning was net zo schoon als het vieze gebit van de beheerder. Slaapkamers: Onder de bedden lag van alles, de moltons vies en de bedden erg smal. Badkamer: beschimmeld douchegordijn; afvoerputje vol haren waardoor het water niet goed wegliep; schimmel tussen de tegels op de muren; de toiletbril kapot. Woonkamer: een wolk van hondenharen tegen de zijkant van de bank; de ramen waren al in een eeuwigheid niet gelapt. Het serviesgoed en bestek is een allegaartje, onscherpe messen. Afstandbediening van TV niet aanwezig. Kortom een woning om niet meer terug te keren. Wij hebben voor minder geld veel betere woningen gehuurd. Het enige positieve: het ligt op een prachtige plek.
  • Reis vertrek datumSept. 2011
Inrichting 3.0
12-12-2011
erik
slechte isolatie, heel veel vocht
slechte isolatie, heel veel vocht, houtrot raamkozijn kon je vingers doorprikken.
  • Reis vertrek datumAug. 2011
Inrichting 4.0