Kiev

Evropeyskiy

5-8-2012
Anoniem84
Ideaal voor een stedentrip
Metrohalte (Olympisch Stadion) en diverse restaurants op loopafstand. Desgewenst is het centrum ook lopend bereikbaar, het Onafhankelijkheidsplein bereik je na zo'n 30 min. lopen. Let op (vooral voor de minder validen onder ons): Kiev is heuvelachtig. Schone kamer en badkamer (met badjas en slippers). Perfect werkende airconditoning en een fijn bed (met kussens, in Oekraïne niet erg gebruikelijk!). De waterdruk in de douche was niet erg hoog, maar nog prima, over de temperatuur ook niets te klagen! Het hotel heeft een beperkt aantal kamers, allemaal in dezelfde gang als de receptie (en dus ook beneden). Wij hadden de kamer direct bij de ingang, hierdoor misschien wat gehoriger. Optioneel: ontbijt (voor 70 UAH). Dit is een keuze uit een aantal opties (waaronder toast/french toast en eieren met bacon of omelet). Dit wordt allemaal netjes klaar gezet op het door jou gewenst tijdstip. Helaas is het aan tafel iets bijbestellen niet eenvoudig (vanwege de taalbarrière?).
  • Reis vertrek datumJuli 2012
1-7-2012
Thomas
Prima hotel nabij het Voetbal stadion.
Zijn hier een weekje net voor de aanvang van het EK-voetbal geweest. een pleizierig hotel met een leuke ontvangst. We hadden een suite gehuurd, een grote kamer en daarnaast een smalle kamer met alleen het bed. Het bed was prima. de kamer heeft nog dat echt Oost Europese karakter, Maar alles was prima verzorgd en alles werkte goed. Voordeel van het hotel is dat het vlakbij een metro uitgang ligt en op loopafstand van het Voetbal stadion waar de finale van het EK wordt gespeeld.
  • Reis vertrek datumMei 2012