Groningen

Hoeveelheid ruimte 9.6

1-9-2018
Carlijn
mooie omgeving!
Aardige mensen, niet goed schoon! niet altijd handdoeken, en niet altijd toiletpapier!
  • Reis vertrek datumAug. 2018
Inrichting 7.0
Hoeveelheid ruimte 7.0
19-5-2015
M. I. Visser
Relaxte plek
Het appartement is luxe en straalt ook warmte uit. Is van alle gemakken voorzien. Mooie badkamer, prima ingerichte keuken. Goed bed en leuk inpandig dakterras
  • Reisgezelschapzakelijk
  • Reis vertrek datumMei 2015
20-5-2015
Nico
prachtig appartement op een perfecte locatie
Schoon, ruim en modern ingericht appartement met veel daglicht. Prachtige locatie midden in het centrum. Verhuurder reageert snel en adequaat op vragen en zorgt voor een perfecte finishing touch.
  • Reis vertrek datumApr. 2015
31-3-2015
Marja de Winter
hoog en droog in Groningen stad
Het weer zat niet mee, maar ons verblijf in Loft 6 is zeer goed bevallen. Prima appartement met als je wilt gebruik van vouwfietsen. Martini Plaza op loopafstand, maar ook het centrum om de hoek. Een plek om terug te komen.
  • Reis vertrek datumMrt. 2015
Inrichting 8.0
24-2-2015
Aldwin en Martine
Super appartement in binnenstad van Groningen!
Geweldig, zeer modern ingericht en van alle gemakken voorzien appartement op steenworp afstand van het centrum (vismarkt) van Groningen. Compleet met keuken en living. We hebben hier met het gezin een heerlijk weekend gehad. En de service van Diet en Hans was echt super: ontbijt geregeld aan huis op de zaterdag ochtend en adres in de stad voorzien voor de zondagochtend. We zijn vol lof en komen zeker nog een keer terug. Martine en Aldwin
  • Reis vertrek datumFeb. 2015
9-3-2014
anouck
Geweldig!
Anton en Diet zijn bijzonder hosts. Naast het feit dat ze erg gastvrij zijn, vinden ze het oprecht leuk om hun appartementen te verhuren en dat is voelbaar. Loft 6 voldeed aan al onze verwachtingen. Het is strak, hip en perfect afgewerkt. Als je gevoelig bent voor esthetiek, zoals wij, zul je je in Loft 6 helemaal thuis voelen. Aan alles is gedacht: complete informatie, huisraad en zelfs extra handdoeken en douchegel. De combinatie van loft en centrum zorgt voor een stedelijk gevoel! Wij zijn bijzonder tevreden. Anouck en Rene
  • Reis vertrek datum2014
Hoeveelheid ruimte 9.0
23-2-2014
Walter Spangenberg
Superrrrrrr plek !
Modern-groot-goede ligging-vriendelijk-compleet-wat wil je nog meer?
  • Reis vertrek datumFeb. 2014
10-2-2014
Alex
Luxe, ruim en licht appartement op ideale plek!
Loft 6 is een perfect gelegen appartement in het centrum van Groningen, vlakbij het centraal station (of P+R als je met de auto komt). We werden prettig ontvangen en waren onder de indruk van de ruimte, de smaakvolle moderne inrichting die mooi contrasteert met de ouderdom van het huis, en de compleetheid van het appartement. Je kunt er fijn zitten en lezen, TV kijken, uitgebreid koken en heerlijk slapen. De badkamer is luxe uitgevoerd en voorzien van een goede douche. Er was zelfs een ruime hoeveelheid Nespresso en thee aanwezig. Wij waren er zonder kinderen, maar er zijn diverse voorzieningen voor (kleine) kinderen aanwezig. Vanuit Loft 6 hadden we een mooi uitzicht over de daken om ons heen. Het is een ideale uitvalsbasis. Het (optioneel te bestellen) ontbijt werd ons de volgende morgen door de goed gehumeurde eigenaar bezorgd. Ook dat was ruim bemeten en van goede kwaliteit. En als klap op de vuurpijl werden twee door ons vergeten kledingstukken gratis (!) nagestuurd. Perfect!
  • Reis vertrek datumFeb. 2014
30-1-2014
yvon weening
prima plek
Fijn appartement in centrum van Groningen. Erg mooi afgewerkt. Heerlijk geslapen.
  • Reis vertrek datumJan. 2014
Inrichting 8.0
Hoeveelheid ruimte 9.0
30-12-2013
Dropje2013
Loft6 staat garant voor luxe overnachting
Een zeer ruim en zeer netjes afgewerkt appartement op (de naam zegt het al) de bovenste verdieping van een schitterend pand in de binnenstad van Groningen. Ontvangst is uitstekend, ontbijt met alles erop, maar vooral: de afwerking en verzotging is perfect. Wij hebben genoten. Ook belangrijk, je kunt er makkelijk met een of twee kinderen verblijven. Naast de slaapkamer heeft het appartement ook een mooie, moderne design slaapbank in de huiskamer. Geweldige keuken ook. Badkamer supernetjes. Bij deze luxe, stilte en ruimte hoort natuurlijk een prijsstelling. Wij waren uitermate tevreden, maar zeker voor meerdere nachten is het belangrijk goed prijs in het oog te houden. Een sterke aanrader!!!
  • Reis vertrek datumDec. 2013