B├╝llingen

Hoeveelheid ruimte 9.7

13-10-2020
Rudi Michiels
Heerlijke rustige plek
De Lounge is een aangeraden vakantiehuis voor familie - of vrienden-groep. Ruime professionele keuken, smaakvol ingerichte living, alles erop en eraan, intieme terras en tuin, vergezicht op weilanden, stilte...
  • Reis vertrek datumOkt. 2020
29-9-2020
jeremy costers
Superformidastisch!!
Heerlijk huis dat heel warm en gezellig is ingericht, wij voelden ons daar direct thuis. Het is gelegen in een rustige en zeer groene omgeving = pure ontspanning! De slaapkamers, ruim en praktisch ingericht, uitstekend geschikt om lekker te koken, tafelen,.. EN de bedden slapen heerlijk! Maar dat heerlijk slapen kan ook effect zijn van 's avonds een rondje sauna en jacuzzi... Een echte aanrader als je van veel natuur en dieren houdt. Nabij de lounge zijn echter, tussen de vele wandelmogelijkheden paarden , schapen en koeien te spotten. ­čĹŹ Al bij al een zeer leuke week gehad, alsook het bezoeken van de nabij gelegen dorpjes is aangeraden voor wie houdt van de echte ardense leefsfeer!
28-9-2020
Edward en Bioni
Een ideale plaats met vrienden in de natuur
Ideale ruime vernieuwde hoeve met genoeg ruimte voor een groep familie of vrienden met alles erop en eraan.Praktische keuken en living ,5 douches,5 slaapkamer,muziekinstallatie,pingpongtafel,sauna en jacuzzi .Dan inht dorp heb je de schaapjes,koeien en paarden.Prachtige wandelingen in een Godsgezegend landschap waar je wonderen tegenkomt van natuurfenomenen.Kortom alles erop en eraan.
8-9-2020
Ann VW
mooie locatie
leuke locatie, alles wat men nodig heeft is aanwezig. zeer praktisch dat elke slaapkamer zijn eigen douche heeft! ook op het terras buiten is het aangenaam vertoeven! Van daaruit kan men heerlijke wandelingen doen.
Hoeveelheid ruimte 9.0
4-7-2020
Linda D'hondt
Voor herhaling vatbaar
De beschrijving op de verschillende websites klopt helemaal en ons weekje verblijf was toppie. Wat ons uitermate beviel : de functionele, gezellige ruimte, de douche/ toilet op elke kamer , de tuin met ontspanningsmogelijkheden. De communicatie met Andrea verliep zeer vlot en je merkt dat ze begaan is met het welbevinden van de gasten. Prima ligging en ruimte zat ! De hele familie was 100% tevreden
  • Reis vertrek datumJuni 2020
12-11-2019
Ingrid Mineur
Geweldig
Wij verbleven met de familie een weekend in de Lounge. Het vakantiehuis was zeer sfeervol en van alle gemakken voorzien: ruime industriële keuken, prachtige leefruimte met een gezellige zithoek met voldoende zetels voor iedereen, douche en toilet op elke kamer. Ideaal om met een grote groep te verblijven. Alles was zeer netjes en toen we toekwamen was het lekker warm en stond er een leuke welkomstmand op ons te wachten. Leuke omgeving. Enig minpuntje: omdat de verdiepingen in elkaar overlopen hoor je alles wat er beneden gebeurt. Vooral een probleem om de kinderen in bed te krijgen.
  • Reis vertrek datumNov. 2019
1-12-2019
Alex Mintiens
Alles tip top in orde, ik raad het iedereen aan!
Super! Net wat we nodig hadden en dit mooie verblijf heeft zeker bijgedragen aan het leuke weekendje in de natuur. Het contact vooraf met de eigenaars verliep vlot en alles was zo geregeld. Toen we aankwamen merkte we dat we ons nergens zorgen over moesten maken en het genieten kon beginnen. Alles tip top in orde, ik raad het iedereen aan!
  • Reis vertrek datumNov. 2019
18-10-2019
van den Heuvel Carin
Meer dan fantastisch!!!!
Wat hebben we genoten van "De Lounge". Een echte topper, sfeervol ingericht, supergezellige living en eetkamer en een praktisch grote keuken. We hebben heerlijk geslapen en genoten van een prachtig uitzicht bij het ontwaken. Fijn dat het dichtbij wandelpaden is gelegen, en leuke restaurantjes op enkele km afstand. Dit wordt beslist een blijvend adresje !!!!
  • Reis vertrek datumOkt. 2019
15-10-2019
eyer annemie
fantastisch
Wij verbleven er met een paar vrienden en de lounge is hoog aanbevolen en was een fantastische ervaring. Het is omgeven door mooie rustige natuur, goede buurt. Makkelijk te parkeren. The lounge is heel sfeervol ingericht, ruim, veel licht, prachtige ruime keuken. Goede bedden, zeer proper, mooi terras met een tuin. Een jacuzzi in de tuin waar je de sfeer er kan inbrengen met kaarsen. Je bent er direct aan vele wandelpaden, en vele bezienswaardigheden in de buurt. Een honderd percent aanrader
  • Reis vertrek datumOkt. 2019
10-10-2019
Dammekens Danielle
Ideale locatie met grote gezinnen
Ietsje voorbij Malmedy en bijna aan Monchau is dit dé allermooiste plek voor gezonde natuurwandelingen. Het grote huis is perfect gepoetst en gezellig ingericht. De keuken heeft álles om er een lekker verblijf van te maken. Alles is aanwezig. De slaapkamers hebben elk een eigen douch, toilet én wastafel wat ik super gemakkelijk vond. We hebben de infraroodcabine voor de eerste keer gebruikt en het is zeer aangenaam voor de spieren en om te relaxen na een mooie lange dag! Ook de tuin is zeer mooi met jacuzzi en trampoline en pingpongtafel voorzien. Wij vonden het een Topverbliif en we gaan zeker volgend jaar teug, een échte aanrader!
  • Reis vertrek datum2019