Hotton

Eetgelegenheden 7.2

6-8-2020
Cynthia Lecompte
Gezellig
Wij hadden de chalet Kaper voor 6 personen. Ik met mijn zoontje, partner, mijn ouders en hun hondje. Nog nooit heb ik zo een mooie chalet gehad. Alle voorzieningen waren aanwezig zoals je ze thuis hebt. Alsook hele goeie bedden (matras). Je ligt direct aan de Ourthe dus mijn zoontje heeft hem kunnen uitleven in het water. Het water stond spijtig genoeg te laag om te kayke, dus waarvoor moeten we nog eens terug keren en dan verblijven wij zeker terug op het domain.
  • Reis vertrek datumAug. 2020
31-7-2020
Van den Berg
Voor paar dagen prima, prachtige nieuwe chalets!
Mooie nieuwe chalets en mooie complete inrichting , aardige receptioniste Leen. Verder niks op het park, geen horeca voor drankje of ijsje, geen speeltuin oid. Wij paar dagen Snoek chalet (voor rolstoelgebruikers extra ruim), top! Miste alleen kapstok/haakjes binnen, toiletrolhouder (zelf met tie-ribs wat gefabriceerd) en bv passpiegel in grote slaapkamer. Terrasmeubilair was wat sober met plastic stoeltjes, misten bv ligbed op veranda. Helaas veel herrie van werkplaats overdag met zagen/aggregaat. Op loopafstand restaurants, snackbar en bakker. Je loopt zo naar grasveld langs Ourthe voor zwemmen/vissen. Helaas stond Ourthe te laag dus bij park en omgeving was geen kano/kayak mogelijkheid (duurt nog weken), was wel handig als je dat als gast even via facebook of mailtje van te voren hoort, daar kwamen we ook voor. Helaas ligt dit park niet in natuur maar rand van het dorpscentrum, dus verwacht geen typische Ardennen natuur-omgeving.
wim haverals
goed, eerder wat prijzig
goed, netjes alles proper, mooi domein, vriendelijk onthaal
Onderkomens 8.0
Tom Aartman
Prachtig domein en chalets
In het leuke dorpje Hotton waarin voldoende eet- en drinkgelegenheden aanwezig zijn aan de Ourthe gelegen park. Keurig aangelegd en chalets zou ik willen omschrijven als uitmuntend. Heerlijke omgeving centraal voor allerlei leuks te doen in de omgeving. Mogelijk zou het park in de toekomst kunnen worden uitgebreid met een zwembad, alhoewel een afkoeling in de Ourthe ook wel iets heeft.
Eetgelegenheden 8.0
Charlotte
Zeer fijn verblijf!
Gelegen in het centrum van Hotton. Vlakbij winkels (Carrefour, Delhaize, bakker) en horeca .... Ook de Ourthe met aanpalend park/speeltuin is vlakbij. Er is de mogelijkheid om te vissen, ... Zeer propere chalet en vriendelijke, Nederlandstalige ontvangst aan de receptie. Fijne wandelingen in de buurt. Enige minpuntje: toen wij er verbleven stond het water van de Ourthe te laag om te kajakken.
Activiteiten 8.0
Eetgelegenheden 9.0
Dirk
Zeer rustig en alles in het dorp op wandelafsland
We verbleven in de bungalow "Snoek", de enige voor rolstoelers die aangepast is. Er is enkel nog enkele kleine zaken die kunnen verbeterd worden. - De spiegel in de badkamer hangt te hoog - De lavabo is niet onderrijdbaar - In de douche is er geen schapje voorzien voor de shampoo en douchegel op te plaatsen - Een WC-rol houder zou ook praktisch zijn. - De weg van het office naar de bungalow is met kleine steentjes en dus niet geschikt voor rolstoelen. Beter een pad van 1 m breed tot aan de oprit van de bungalow Gelukkig ben ik handig genoeg om deze probleempjes te overwinnen :-)
Onderkomens 8.0
28-7-2020
Carole Huntjens
Wat een zalige plek om te verblijven. Prachtige grote chalets met een heerlijk terras en mooie (nieuwe) inrichting. Het (kleinschalige) park is hartstikke netjes verzorgd en goed onderhouden. Mooi verzorgd groen overal en wanneer je een hond bij je hebt, kun je direct buiten het park goed wandelen. Alles is op loopafstand, water en grasveldje om te relaxen, restaurantjes, cafeetjes, supermarkt etc. Hotton heeft eigenlijk alles wat je direct nodig hebt. Super verblijf gehad.
Eetgelegenheden 7.0
Johan
een echte aanrader !
zeer mooie en heel propere huisjes, wij hebben al terug geboekt voor een volgend weekend !
Activiteiten 10.0
Eetgelegenheden 10.0
Sharka Verhaege
Een zalige, ontspannende en rustgevende vakantie.
SUPER We hebben enorm genoten van ons verblijf samen met mijn ouders! Jammer genoeg was het maar voor 1 week, de volgende keer blijven we langer! :-) Een aanrader voor iedereen, super dat je je huisdier mag meenemen! <3 Enorm veel te beleven in de buurt van Hotton, overal dicht bij. Slechts 1 minpuntje: De grote vuilbakken zouden iets vaker geledigd mogen worden.
Activiteiten 10.0
Kenny
Helemaal af!
Prachtige huisjes op een proper domein vlak naast de Ourthe! Kinderen hebben 5 dagen naar hartenlust kunnen spelen terwijl mama en papa boekje konden lezen! Winkels en restaurants op wandelafstand! Ideaal voor een stay cation. Enige minpunt voor mij waren de harde bedden maar dat is hetgeen jezelf gewoon bent! Supervakantie gehad!
Eetgelegenheden 8.0