Hotton

Le Brisson***

21-8-2016
J. Burggraaf
Redelijk hotel, nette prijs
Hotel oogt wat gedateerd en heeft wel een beetje zijn beste tijd gehad. Kamers zijn wel ruim met airco en goede wifi. Bovendien is de prijs erg schappelijk. Ontbijt is niet heel luxe maar voldoet. Kortom: voor één of twee nachten een prima hotel maar voor langere tijd zou ik het niet aanraden.
  • Reis vertrek datumAug. 2016
25-7-2016
hans uyldert
prima kamer
Ligt aan een doorgaande weg waar 's avonds en 's nachts nog wel eens een auto langs komt, dus niet heel rustig. De kamer, het bed, de douche en het ontbijt waren prima, de prijs zeker waard. Ligt een paar honderd meter van het gezellige centrum van Hotton.
  • Reis vertrek datumJuli 2016
27-12-2007
PIENS
Hebben hier een nacht verbleven in december.Vriendelijke eigenaars,propere kamer,goed ontbijt(geen buffet).Iets minder is,het hotel heeft geen Ardense uitstraling en ligt aan een drukke weg.Er is ook een friture in het hotel,waar veel lawaai van komt.Gezellig is het er niet,maar voor één nacht is dat nog te doen.
28-6-2007
Andrea en Ron
Afgelopen weekend hebben we twee nachten gelogeerd in dit hotel. Na een keurige ontvangst vrijdagavond (laat) hebben we lekker geslapen in de brandschone kamer. Er was een zeer stille airco die je zelf kunt regelen en de bedden liggen prima. Wij hadden een douche met 'zwembadsysteem', dus alleen een drukknop en geen temperatuurregeling. Dit schijnt bij de kamers beneden niet zo te zijn. Het ontbijt was prima, met chocoladebroodjes, croissants, stokbrood, divers beleg en Douwe Egberts koffie! Helaas zat het weer erg tegen, anders hadden we ook nog even in de mooie tuin gebruik kunnen maken van het zwembad. Durbuy en bijvoorbeeld de grotten van Hotton en La Roche zijn dichtbij. Prima uitvalsbasis!
19-6-2007
Anneke Jansen
Voor een paar dagen Ardennen is dit hotel zeer geschikt. Ligging is heel centraal. Ontbijt is goed verzorgd. Wij hebben er ook 's avonds heerlijk gegeten (wel reserveren!). juni 2007
5-6-2005
Magda Broeders
Ik heb dit hotel geboekt via internet, omdat ik samen met een aantal vriendinnen een concert van Salvatore Adamo bij wilde wonen in Marche en wij de terugreis naar Nederland 's nachts bezwaarlijk vonden. Ook zonder route beschrijving was het hotel zonder moeite te vinden. Wij werden zeer vriendelijk verwelkomt in het Nederlands en Frans. De 12 kamers (1-2-3 of 4 pers.)zijn superschoon en goed onderhouden met een goede douche en toilet op de kamer en airconditioned. Er is een restaurant waar tegen een prima prijs een maaltijd gebruikt kan worden. Het ontbijt was goed verzorgt en ruim voldoende. De gastvrouw liet ons ook de tuin zien waarin ook een klein zwembad en met een mooi uitzicht en direct ernaast o.a. een tennisbaan en voetbalveld. Al met al een zeer prettig, rustig hotel volgens mij geschikt voor zowel gezinnen met kinderen als voor ouderen. Ik kom vast nog eens terug!