Oostende

Royal Astrid***

13-6-2019
Mark
Superslecht
Super slecht hotel. Wat een ongelofelijke slechte kamer. Het gordijn viel eraf. Stond gelijk in de kijker heel de dag. Bed had een slecht matras en veels te klein. haha en de lampenkapjes bij het bed waren geverfd.. Je moet ook reserveren voor een parkeerplek. Ik zou hier Nooit boeken. Omgeving Oostende is niks aan. Overal betonnen appartementencomplexen. Alleen het haventje was leuk en het strand om te wandelen.
  • Reis vertrek datumJuni 2019
22-4-2019
CHRIS en Hans
Een zeer goede prijs /kwaliteit verhouding.
Hotel met zeer gunstige ligging. Wandelafstand van station. Vlak bij strand en winkelstraat. Ruime kamers . Uitgebreid ontbijt en lekker diner . Matige prijzen.
  • Reis vertrek datumApr. 2019
16-3-2019
L. D.
Niet naartoe gaan!
Balie was niet eerlijk of behulpzaam na een opmerking. Eten was zeer matig over wat ze een 3 gangen menu noemen. Zwembad super klein, kan je eerder een plonsbadje noemen. Bedden zijn alles behalve ok. Hoofdkussen kan je beter sierkussens noemen.
12-3-2019
HP
Bizar voor woorden
Word niet aangegeven dat je er slecht kan parkeren Ongelijke matrassen zowel in de lengte als in de dikte Housekeeping niet vriendelijk, kunnen niet communiceren en lopen te sloffen op vieze waterschoenen, zijn ongeïnteresseerd krijgen geeneens een goedemorgen of middag en lopen met oordopjes in dat kan echt niet Haren in bed Veel zand op de vloer Bloedvlek op matrasbeschermer Kapje van scheermesje lag op het douche putje van vorige gasten Onderkant wasbak niet afgeverfd en niet afgetimmerd Sauna brullende jankende kinderen echt bizar Erg rumoerig in de sauna Sauna deed het niet optimaal en stoombad ook niet alles was daar maar half half Staat in het boekje snacks tot half 12 maar is er niet Geef je alles netjes aan zodat ze er misschien wat aan gaan doen word je soort weg gekeken Ligging is prima en ontbijt ook Kan wel om reactie terug vragen maar krijgen we toch niet, wij komen niet meer
11-3-2019
Ben en Cobie
Welness is prima maar de service is amateuristisch
Groot hotel met weinig uitstraling. Sauna's zijn prima maar de horeca, in de wellnes , is slecht. Bescheiden kaart met weinig bieren en veel thee. De receptionist is ook de kok en ook de ober en doet ook de controle van de baden. Tijden ons verblijf was het gewone pils op na 6 biertjes en toen wij wilde gaan eten om ca. 18.00 uur was het eten op en moest de receptionist, kok/ober naar de keuken, beneden, om ingrediënten voor het eten, te halen. Wij konden ook niet in het restaurant eten want daarvoor moest je voor 17.00 uur reserveren. Wel prima luxe kamer en ontbijt was prima. Leuk weekend maar kon beter. Beetje jammer.
27-2-2019
Meeus
Fijn hotel met fijne mensen
Heerlijk verwent op weekend met familie
  • Reis vertrek datumFeb. 2019
4-11-2018
Halans
Nooit meer
Vrijdag aangekomen rond de middag, eerste onvriendelijke opmerking van de receptionist was dat we te vroeg waren. Dan te horen gekregen dat we geen parking gereserveerd hadden. Weer een onvriendelijk antwoord toen ik men bon wou laten zien waarop stond dat we dit wel degelijk gedaan hadden. Later die dag ingecheckt. De kamer leek op het eerste zicht ok. Maar als je iets beter keek waren er serieus wat mankementen. Geen glasgordijnen dus iedereen die op de tram stond te wachten kon gewoon binnenkijken. Ramen zeer dringend aan vervanging toe. Behangpapier kwam van de muren, plinten en raamomlijsting moeten zeer dringend eens geverfd worden, schimmel in douche. Bed was ok. Lawaai in de gangen door de klemmende deuren. Avondeten niets op aan te merken. Was lekker en personeel was vriendelijk. Ontbijt chaotisch omdat een heel hotel op heel korte tijd moet ontbijten. Aanbod was voldoende. Conclusie 1x en nooit meer. Dit hotel heeft niks royal en heeft zeker 2 sterren teveel.
  • Reis vertrek datumNov. 2018
5-4-2018
JdG
Matig hotel met sauna waar het nodige aan mankeert
Matig hotel. Inrichting laat al veel gebruiksporen zien. Niet over de vloerbekleding nagedacht. Laminaat met kieren....stof op de kasten. Opvallend schoenpoets doekjes in bekers voor spoelen van je mond in de badkamer. Verder koffie niet te drinken. Bij alles wat je besteld dien je een bon te ondertekenen. Personeel met een kort lontje aan de receptie, gauw geïrriteerd. Zeer warme kamers mn in de nacht, je kan zelf niets regelen. Veel lawaai van de weg voor het raam ( zou je die open willen zetten ivm warmte). Trambaan voor het hotel hoor je echter niet. Wellness resort wordt aangegeven als 500 m2 echter van matige kwaliteit. Kranen doen het niet. Aanbod is wel prima. zwembad mag geen naam hebben. Ligging van het hotel prima tov strand. Echter er wordt veel nieuwe bestrating aangelegd waardoor hotel niet bereikbaar is met auto. Zou handig zijn om te weten voor je afreist.
  • Reis vertrek datumApr. 2018
23-2-2018
Diane
Nooit meer
Elektriciteit werkte niet Plinten stonden verticaal tegen de muur te wachten op herstelling Avondeten : het leek alsof het zoutvat er was ingevallen. Geen vriendelijk onthaal Om heel kort te zijn : Nooit meer!! Gelukkig was het weer prima.
  • Reis vertrek datumFeb. 2018
6-2-2018
Lauren Saeys
Leuk verblijf!
Wij hadden een superior kamer geboekt voor 1 nacht. + punten: - propere kamer, - goede service - drankjes aan de bar zijn goede prijs kwaliteit - punten: - In de wellness is er een bepaalde ruimte waarin iedereen je kon zien van buiten, dit voelde onprettig - we hadden een mooi uitzicht maar werden om 7 u al gewekt door de tram en mensen op straat die je heel duidelijk hoorden. De ramen zijn dus toe aan vervanging - het licht in de gang gaat niet uit in de nacht en was zeeer veel doorheen de nacht door en scheen in onze kamer. - er was wat schimmel te bespeuren in de siliconen van de douche. - 10 u uitchecken is zeer vroeg, zeker als je maar om 15 u mag inchecken. Wij hadden toch de volle 24 u willen genieten van onze kamer! ! ! Tenslotte betaal je daar ook voor. - lange wachttijden voor drinken aan de bar, Ik ben 3x iemand moeten gaan roepen aan de balie om te drinken!
  • Reis vertrek datum2018