Agia Pelagia

Eva Mare Hotel & Suites - Adults Only***

4-9-2019
Margreet van Aken
Prima!
Voor mensen die slecht ter been zijn, is het niet ideaal. Om bij het strand te komen moet je omlaag en later weer omhoog.
  • Reis vertrek datumAug. 2019
16-8-2018
Daniëlle
fijne plek
Fijne plek goede kamer/appartement schoon leuk ingericht wel een kei hard bed Heerlijk strandje waar je echt lekker in de zee kunt zwemmen. Ontbijt prima eenvoudig maar voldoende keus. Het is ook een lekkere relaxte plek. We zaten in een bijgebouw boven een kleine supermarkt. In de buurt voldoende eetgelegenheden om lekker uit te eten. Een auto is zeker een aanrader om Kreta verder te ontdekken
  • Reis vertrek datumAug. 2018
21-1-2019
Manon
Geweldig!
Het is een super rustige, mooie omgeving. Het is zeker een aanrader als je gaat met je partner of als je gaat met je gezin. Je kunt genieten van de rust en van het lekkere eten in het restaurant met uitzicht op zee.
  • Reis vertrek datumJuli 2018
3-8-2018
HvdB
Heerlijk verblijf, maar nooit meer met TO
Vriendelijk personeel, zijn zeer behulpzaam en relaxed; wij hadden een kapotte airco en die werd direct gefikst. Restaurant tegenover het hotel is goed, gevarieerd en zeer betaalbaar. Autoverhuur bij het hotel is makkelijk en al even relaxed en behulpzaam, niks geen moeilijke kleine lettertjes in het contract maar gewoon een (zeer betaalbaar) vast bedrag per dag waar alles in zit behalve brandstof. Was heel makkelijk te regelen allemaal. Kamers zijn dik in orde. Balkon was minder, we keken uit op een muur en het balkon van de buren. Het was er stikheet dus niet prettig om er te zitten. Zwembad is klein maar prima om af te koelen. Uitzicht vanaf het terras is fantastisch. De zee is dichtbij maar het (kiezel)strandje is klein en zeker in het weekend erg drukbevolkt. Je kunt beter een autootje huren en een ander strand zoeken. Wij hadden via touroperator geboekt; dit zou ik vanwege de slechte service van touroperator sterk afraden.
  • Reis vertrek datumJuli 2018
11-10-2017
Willy
Gastvriendelijke locatie. De koffer wordt naar je appartement gebracht (erg fijn met die trappen). Het appartement was erg schoon en we kregen om de dag schoonmaak en handdoeken. Iedere dag een heerlijk ontbijt buffet en als je een vroege dagtocht maakt krijg je een ontbijtbox mee. We hadden een mooi (groot) appartement met een groot terras met een fantastisch uitzicht op het knusse mooie strand. Het restaurant Yamas is heel erg mooi en verzorgd. Het heeft gezellige zitjes met uitzicht op de zee. Het eten is super goed verzorgd en erg lekker en niet duur. Het personeel is heel erg vriendelijk en behulpzaam. Ze doen er alles aan om je vakantie te laten slagen. Eva Mare is echt een aanbeveling. Top locatie, erg rustig, heerlijk ontbijt, gezellig en knus restaurant en TOP personeel.
  • Reis vertrek datumSept. 2017
4-9-2017
Miss x
Sorry slecht zeer slechte ervaringen
Ontvangst meteen niet goed zij ( eigenares niet vriendelijk.kregen een kamer met twee stapelbedjes waar twee jongens van 1.90 in moesten passen! Daarna na veel problemen tweede appartement ,waar 1 vd jongens op een slaapbank moest overnachten ,waar de voeten een halve meter over de bank uitstaken! Zwembad was vies, geen ene keer in geweest, je kon de bodem niet zien! Eten zeer matig, alleen ontbijt was goed! Personeel was niet overvriendelijk ! 2 personeelsleden waren top en hadden wel begrip. Niks te doen geen sfeer. Uitzicht was mooi
  • Reis vertrek datumJuli 2017
24-5-2017
Rene'
Geweldige locatie
Super accomodatie ligt echt 50 meter van een adembenemend strand
  • Reis vertrek datumMei 2017
17-8-2016
Janny Brandjes
Heerlijk kleinschalig en lekker rustig
Kleinschalig complex, niet echt toegankelijk voor mensen die slecht ter been zijn. Geen lawaaierige muziek bij zwembad.. Lekker relaxed.. en wel zo rustig. Zeer klantgericht personeel en heerlijk eten bij restaurant Yamas! Kamers eenvoudig maar erg schoon.. Echt een super relaxte vakantie gehad..!!!
  • Reis vertrek datumAug. 2016
1-8-2016
floor
Super uitzicht
Eva Mare is een bijzonder hotel, in die zin dat het niet bij de andere hotels in het dorpje ligt, maar aan het kleine mooie strand van Agia Pelagia. Vanaf onze kamer hadden wij een fantastisch uitzicht over de zee. De eerste 2 nachten kregen we een andere kleine kamer toegewezen. Er zou iets mis zijn met de afvoer van onze geboekte kamer. Om ons tegemoet te komen kregen we een dag gratis een huurauto.Dat was ook weer opgelost. Het restaurant heeft lekker eten en heerlijk relaxte loungebanken. Ontbijtbuffet is prima. Wij hebben een auto gehuurd voor de rest van de week, om wat te kunnen zien van Kreta. Zeker doen, want busverbindingen zijn slecht of afwezig. Auto rijden in Kreta is op zich al een belevenis!
  • Reis vertrek datumJuli 2016
15-9-2015
Willems
Heel gezellig
Geweldige ontspannen vakantie gehad. Ons verblijf (15 dagen) was op basis van logies ontbijt ,dat prima was. Lunch en avondeten bij restaurant yamas ,dat ook bij het hotel hoort. Betaalbaar en goed eten, service top . Kamers zijn verzorgd en netjes . Personeel vriendelijk Overdag lekker rustig aan het strand ( beneden ) . En daarna een lekker drankje bij de pool bar. Je moet echter wel rekening houden dat het strand minder goed begaanbaar is voor mensen die wat slecht ter been zijn . Evenals de wandeling naar het centrum van agia pelagia dat ongeveer 20 minuten is met een paar flinke afdalingen en klimmetjes. In het centrum zitten heerlijke restaurantjes met een schiterend uitzicht over zee. Super vakantie gehad .
  • Reis vertrek datumSept. 2015