Reviews over Bled

Sfeer 9.6
Zorg voor natuur 9.6

7-8-2018
Esmee V
Prachtig meer! Een aanrader!
Mooier dan ik in eerste instantie had verwacht. Het water heeft een helder groen/blauwe kleur en ziet er prachtig uit. Zeker de moeite waard om naar het eilandje te varen of naar het kasteel van Bled te gaan. Echt een plek die je gezien moet hebben. Het is ook leuk om een dagje Bled te combineren met de Vintgar kloof, wat maar een paar kilometers verderop ligt!
  • Reis vertrek datumAug. 2018
27-11-2018
Lieke
Ik mis het
Bled is een prachtige plek met erg veel mooie plekjes op tien minuten rijden, het dorpje zelf is niet zo bijzonder de natuur eromheen is fantastisch. Lake Bohinj en de Gorges eromheen zijn zeker het bezoeken waard.
  • Reisgezelschapalleenreizend
  • Reis vertrek datumJuli 2018
Uitgaansleven 6.0
Cultuur 8.0
9-7-2018
Yvonne
Heel gezellig en compleet.
Het kan gezellig druk zijn in Bled.
  • Reis vertrek datumJuni 2018
Uitgaansleven 9.0
Cultuur 5.0
6-10-2017
hendrik
heel mooie vakantie
bezoek zeker de vintgarkloof,op 5 min van hotel ook hebben we de postojona grotten gaan bezoeken,heel mooi,nog nooit gezien,niet te vergelijken met bijvb grotten van han,dat is piepklein in vergelijking wat je daar ziet,onbeschrijvelijk mooi ook op zondag mas na soci ,trein nemen in bohnj e, naar soci,van daar met boot varen west en zuidkant,wondermooi ook kranska gora (grootste skioord van slovenie) zijn we gaan bezichtigen met de 28 lange haarspeldbocht naar boven ,,soca genoemd,wondermooi gebergte,en langs andere kant weer zo'n25 haarspeldbochten naar beneden naar bovec,ook een skioord,heel mooie uitstap maw slovenie is aan te bevelen
  • Reis vertrek datumSept. 2017
Stranden 9.0
28-9-2017
rudy2180
Wel de moeite waard.
Parkeren is niet gratis, we konden ons wagentje zetten aan het meer maar dat koste ons al direct 10 euro (zonder discussie). Mooie wandeling langs het meer tot aan het electro bootje richting eiland.
  • Reis vertrek datumAug. 2017
Omgeving 8.0
20-9-2017
Familie Bosman
Nooit meer.
Erg touristisch. De prijzen zijn er op aangepast. Weinig te zien. Het kasteel is veel te duur. Als je aankomt, moet je 3,- parkeergeld betalen voor 2 uur. Toen wisten we nog niet de entreeprijs van 12.50. Na 1 uur stonden we weer buiten.De overtocht naar Bled eilandje: de bootjes waren overvol. Nou, en dat was Bled.
  • Reis vertrek datumAug. 2017
Cultuur 6.0
Omgeving 8.0
Sfeer 7.0
Zorg voor natuur 8.0
22-6-2017
Carine
Aangenaam
Mooi meer, gezellige sfeer. Lekkere restaurantjes, gezellige terrasjes. De wijnbar mag je niet vergeten te bezoeken. Zeer vriendelijke eigenaar, lekkere wijn aan zeer voordelige prijzen. Mooie excursies mogelijk vanuit Bled.
Uitgaansleven 7.0
Cultuur 7.0
Omgeving 9.0
13-1-2018
Simone
Sprookjesachtig mooi! Helder blauw meer.
Helder blauw, rustige groene omgeving en gezellige sfeer.
Cultuur 7.0
11-7-2017
AK038
Natuurschoon
Bled ligt aan het meest toeristische meer van Slovenië, maar in juni vond ik de drukte alleszins meevallen. Je kunt met een boot naar het eiland in het meer varen, of je kunt het kasteel bezoeken waarvandaan je een mooi uitzicht op het meer hebt.
Uitgaansleven 7.0
Stranden 10.0