Reviews over Bovec

Omgeving 9.7
Zorg voor natuur 9.7

30-7-2019
Marianne
Om meerdere keren een korte vakantie te houden.
In de zomer is Bovec een zeer levendig plaatsje. Het ligt aan de Soca. Er is veel te doen voor alle leeftijden.
  • Reis vertrek datumJuli 2019
Uitgaansleven 8.0
Cultuur 5.0
9-8-2017
Yvonne
Beste vakantie ever!!!
Als je een actieve vakantie wil, the place to be! Het dorpje heeft een paar campings. Het valt aan te raden in het hoog seizoen te reserveren, want ze zijn nog niet helemaal voorbereid op de opkomende vakantiedrukte. Je moet dan ook geduld hebben, dan word je vanzelf erg vriendelijk geholpen. Er is ook een parkeerplaats (camperplatz) waar je heel goedkoop een nachtje kan blijven staan met een camper of gewoon slapen in je auto. Het dorpje is ingericht op buitensporten: paraglyding, skydiving (alleen solo volgens mij), canyoning, rock climbing, raften, kajakken, zipline, mountainbiken enz. Ook in de bergen kan je heerlijk wandelen, is mij verteld. Het heeft restaurantjes, supermarkten, bakker en een groenteboer. De prijzen voor een diner variëren van goedkoop tot duur. Wij verbleven op Camp Polovnik. Vlakbij centrum (7 min lopen), iets verder weg van het water (20 min lopen). Maar als je activiteiten met begeleiding wil doen, kan je dat op veel plekken in het centrum doen. Wij hebben op aanraden van eigenaar camping onze activiteiten bij Sport Mix gedaan. Klein bedrijfje, maar geweldige gidsen met humor maar kundig. Kregen aandacht, foto's gratis gemaild, werden naar de bestemming gereden. Aanrader dus.
  • Reis vertrek datumAug. 2017
Cultuur 8.0
20-8-2017
Iris
Geweldige plek voor de actieve reiziger
Vroeg in de ochtend boodschappen doen is een must, anders is de kans groot dat de schappen leeg zijn. In Bovec is ontzettend veel te doen en beleven, maar de campings en supermarkten zijn nog niet opgewassen tegen het opkomende toerisme.
  • Reis vertrek datumJuli 2017
Cultuur 8.0
Sfeer 9.0
Zorg voor natuur 9.0
11-8-2014
j_steinebach
Bovec toerisme
In Bovec vind je alles wat met toerisme te maken heeft. Ik zelf ben meer van rust en authentieke plaatsjes waar de tijd gewoon stil blijft staan.
  • Reis vertrek datumAug. 2014
Sfeer 7.0
Zorg voor natuur 7.0
25-7-2014
Rique
Geweldig
Kind en natuur mens vriendelijk na ons de Nederlanders zijn de Slovenen bovecanen het vriendelijkste volk ter wereld
  • Reis vertrek datumJuli 2014
Uitgaansleven 10.0
Cultuur 10.0
17-9-2013
Martin
geen overdreven toeristische uitdossing
Goede plek voor outdooractiviteiten.
  • Reis vertrek datumAug. 2013
Uitgaansleven 6.0
Cultuur 6.0
4-9-2013
Bianca Maassen Travel Counsellors
Bovec dal
De plaats Bovec is omringd door bergen en de Soca rivier, met zijn prachtige blauwe kleur stroomt door 't hele dal. Voldoende korte hikes naar watervallen, naar de rivier om af te koelen, acitiviteiten als kayak, raften, monsterrollers, hiken, ZIP-line, mountainbike, lange wandelingen, georganiseerde tours, horsewalking etc. etc. Leuk dorpje met in 't centrum veel sportcentra en een aantal terrasjes waar ook 's avonds wat vertier is. Prachtig gewoon! De film Narnia - Prins Caspian is hier opgenomen.
  • Reis vertrek datumJuli 2013
Uitgaansleven 6.0
Cultuur 6.0
15-8-2013
Ingrid steeman
heel mooie plek
Bovec en omgeving is heel mooi we gaan er zeker terug heen
  • Reis vertrek datumJuli 2013
Sfeer 9.0
10-7-2014
Malu
We love Bovec
Voor de outdoortypes, best spot ever.
  • Reis vertrek datumAug. 2012
Cultuur 9.0
23-7-2012
M spijkers
Sporten
prima bestemming voor raft, fietsen en wandelen.
  • Reis vertrek datum2012
Uitgaansleven 5.0