Reviews over Veysonnaz

Zorg voor natuur 7.4

18-1-2019
Jorrit van de kolk
Go for it 👍
Naar wikken en wegen gekozen voor een hotel in veysonnaz Zwitserland. Warom Wikken en wegen , omdat de reviews van andere mensen vaak bestempeld was met ontevredenheid. En waarom we het wel hebben gedaan , simpel ,we zin allemaal Nederlanders en willen voor de dubbeltje op de eerste rang staan. En wat hebben we een fantastische vakantie gehad ,de kinderen op spikes voor het eerst, 2 leraren op 8 kinderen dus ze hadden het zo onder de knie. Het ski gebied is redelijk groot en sneeuwzeker . Er is voor ieder wat wils ,blauwe,rooie en zwarte pistes. Er zijn idd aardig wat sleepliften maar hé laten we eerlijk wezen ,alles is beter dan lopen 😊. Tot slot ; dit gebied is echt een aanrader voor familie s met kinderen. En ook geen lange wachttijden bij de liften.
  • Reis vertrek datumFeb. 2018
Uitgaansleven 2.0
Sfeer in het dorp 6.0
Skigebied beginners 7.0
Skigebied gevorderden 10.0
Après ski 5.0
22-3-2017
Sven van dongen
Eerlijk ski-oord met prachtige pistes.
Zeer mooi en uitgebreid skigebied met veel variatie. Infrastructuur op sommige plaatsen verouderd. Appartementen zijn eerlijk geprijsd en goed van kwaliteit. Niet veel apres ski, maar dat vind ik een voordeel.
  • Reis vertrek datumFeb. 2017
Cultuur 7.0
Sfeer in het dorp 6.0
Skigebied beginners 4.0
Après ski 5.0
19-2-2017
Nel
Geweldig!!
Prachtig skigebied, leuk voor volwassenen en kinderen. Veel verschillende pistes, een funpark en een kinderweide. Ook met weinig sneeuw doen ze er alles aan zodat je toch kunt skieen!
  • Reis vertrek datumDec. 2016
Après ski 9.0
8-11-2015
Xavier D.
Groots!
Veysonnaz dorp zelf heeft weinig te bieden. Unieke plek is Magrappé hotel aan de voet van de pistes. Het ski-domein gaat over 400km pistes tot en met Verbier en omstreken. (4 Vallées). Je skiet er tot 3000m. hoogte via de Mont Fort. Nooit sneeuw tekort en quasi geen wachttijden door het uitgestrekt gebied. Een aanrader!
  • Reis vertrek datumNov. 2015
Skigebied beginners 8.0
Skigebied gevorderden 10.0
Après ski 6.0
8-3-2015
Wilma
Echt wintersport plaatsje in een mooi gebied
Hier moet je komen voor het skiën
  • Reis vertrek datumFeb. 2015
Sfeer in het dorp 8.0
Skigebied beginners 6.0
4-8-2014
w.
Prachtig maar stil
Veysonnaz is prachtig voor een week. Mooie omgeving. Neem een dikke portemonnee mee voor de liftjes en de dagelijkse boodschappen. Geen familiekaart met korting zoals in Oostenrijk. Mooie wandelingen en mountainbike routes. Sion is gezellig. Grand Dixence, Aletschgletsjer, Verbier dichtbij en leuk voor dagtochtjes. Het dorpje zelf was uitgestorven. Tip: wees een echte Nederlander en neem een krat vol met boodschappen mee! (frisdrank, wijn, bier, beleg, pasta enz.)
  • Reis vertrek datumJuli 2014
Uitgaansleven 2.0
Cultuur 2.0
Sfeer 4.0
7-5-2014
asd
Fijne plek
Plek is fijn, mag altijd beter
  • Reis vertrek datumApr. 2014
Après ski 8.0
20-1-2014
Ronald
Niet echt bruisend.
Verwacht er niets van is mijn tip. Ga slapen en de twee pistes af die overigens best leuk zijn. In het andere dal (4 valleien) komen is een echte uitdaging dus denk niet: "les quattre vallee, dan ga ik..." Wel lekker dichtbij vanuit Nederland en als je maar een paar dagen hebt verveelt het niet.
  • Reis vertrek datumJan. 2014
Après ski 3.0
18-9-2013
kwekkelientje94
Geweldig !
Prachtige zonzekere bestemming met natuur waar je niet uitgekeken komt. Zeker geen bestemming om heel de dag in je appartement te blijven. Heerlijk om te wandelen en te klimmen. Ook een keer lekker shoppen in Sion is gezellig al vind ik alles wel superduur.
  • Reis vertrek datumAug. 2013
Omgeving 10.0
27-7-2013
Kemper
Toch liever camping en het ligt niet centraal
Uitstekende bestemming voor wandelaars die niet van de camping houden. Appartementen zijn prima, bestel liever een grotere ivm ruimte. Zwitserland is bijzonder duur in vergelijking met Oostenrijk. Wij daarom de volgende keer weer naar Oostenrijk zodat je wat vaker op een terras tijdens een wandeling kan neerstrijken..
  • Reis vertrek datum2013
Cultuur 6.0