Reviews over Costa Adeje

Sfeer 3.0
Zorg voor natuur 5.0
29-12-2019
Mondria De Gier
Leuk maar niet weer, er zijn ook andere eilanden
Goed bereikbaar ook voor mindervaliden alleen het ontbreken van een echte oude binnenstad viel mij tegen , veel moderne gebouwen, maar wel genoeg eettentjes en leuke promenades, ook mooie stranden en het geheel zag er netjes uit. Kortom wij waren er 4 dagen en we hadden het wel weer gezien. Excursies zijn er genoeg w.o de aanrader Teide gebergte.
  • Reis vertrek datumDec. 2019
Uitgaansleven 9.0
Sfeer 8.0
Zorg voor natuur 8.0
26-10-2019
Catelijne
Toeristische hotelstad
Coste Adeje is een hotelstad. Veel winkels zijn erg chique en duur. Ik miste de gezelligheid en leuke restaurantjes een beetje. Als je avondeten in je hotel hebt is t prima maar wel aan te raden een keertje een autootje te huren zodat je het eiland kunt zien.
  • Reis vertrek datumOkt. 2019
Cultuur 2.0
Omgeving 7.0
Stranden 4.0
3-10-2019
Martin
het is zo zo
Het is er heuvelachtig, altijd vals plat. Verder is het er druk, heel druk. Het wemelt van de autootjes en de toeristen die daar dan weer uit komen...... Die auto's overal staan geparkeerd. Vertier is er genoeg; barretjes, eettentjes, restaurants. Een heel groot aanbod en zeer betaalbaar. Er is verder niet echt iets toeristisch aan te bevelen in de directe omgeving . Natuurlijk de Teide. Het ziet er allemaal wel netjes uit. Op een paar plaatsen zitten altijd zwervers en die drinken en pissen waar ze staan. Dat stinkt dus. Geen idee waarom zoiets wordt getolereerd.
  • Reis vertrek datumSept. 2019
Cultuur 4.0
Omgeving 7.0
Sfeer 7.0
Zorg voor natuur 6.0
12-8-2019
Nicole
Mooi, ideaal voor gezinnen met kinderen
Siampark ligt in Costa adeje. Een must met kinderen die van spectaculaire glijbanen houden. Een fastpass in de middag is een aanrader. Catamarantocht van Freebird is leuk. Laten garanderen dat je nogmaals mag als je geen dolfijnen/walvissen ziet. El Teide NP was erg mooi om doorheen te rijden. Gondels vaak gesloten, dus kaartjes daar pas kopen. Loropark is een zeer mooie dierentuin. Costa Adeje is rustig gelegen, mooi strandje met mooie zonsondergang. Ideaal voor gezinnen met kinderen. Je loopt langs de boulevard makkelijk naar Playa de las Americas voor meer drukte of het uitgaansleven op te zoeken.
  • Reis vertrek datumAug. 2019
Omgeving 9.0
Sfeer 9.0
Zorg voor natuur 9.0
21-7-2019
Geert sijbring
fantastisch
fantastisch hotel , schoon en erg vriendelijk personeel. eten zeer goed, en wat het belangrijkste was Het streng glutenvrij dieet van mijn vrouw was geen probleem. in de 15 jaar die wij all in reizen is dit het eerste hotel die er echt iets mee heeft gedaan . Bijna alles was glutenvrij te krijgen. Geweldig ik raad mensen die echt op medische basis gluten vrij zijn , naar dit hotel te gaan.
  • Reis vertrek datumJuli 2019
Uitgaansleven 8.0
Omgeving 10.0
Sfeer 10.0
Zorg voor natuur 8.0
22-7-2019
lauren
Drie maal is scheepsrecht: NOOIT MEER TENERIFE !
teleurstellende week, slecht weer, voor de derde keer op Tenerife en voor de derde keer constant bewolkt. Hotel was vreselijk. Enorm veel senioren, scootmobielen en lawaai. Ordinaire sfeer.
  • Reis vertrek datumJuni 2019
Uitgaansleven 5.0
Omgeving 3.0
Stranden 6.0
Zorg voor natuur 2.0
22-6-2019
Wendy B.
Nooit meer
Verloederde omgeving, veel trappen of steile hellingen Weinig strand en druk verkeer.
  • Reis vertrek datumJuni 2019
Uitgaansleven 5.0
Omgeving 2.0
Stranden 1.0
Zorg voor natuur 1.0
18-5-2019
Brigitte
Geweldige vakantie gehad
Alles was goed, alleen shop om de hoek van hotel D-Look moet je niet vertrouwen.
  • Reis vertrek datumMei 2019
Uitgaansleven 9.0
Sfeer 9.0
Zorg voor natuur 9.0
13-5-2019
Marion
Heerlijke omgeving
Ben je slecht ter been. Wordt het een uitdaging. Wandelboulevard is mooi maar kronkelig en loopt omhoog en weer omlaag. Wij genieten er altijd, lekker weer en lekker eten. Wij komen er graag en gaan zeker terug, voelt als thuis komen.
  • Reis vertrek datumMei 2019
Cultuur 6.0