Reviews over Marbella

Zorg voor natuur 8.4

5-4-2020
gerard streevelaar
geweldig, fantastisch, hemels
heerlijk stadje met vriendelijke mensen, lekker eten, mooie markten en nog veel meer, Marbella noemen ze ook wel de speeltuin van de Costa del sol maar dan voor volwassenen en kids tesamen. Dus lekker eten, de boot Fly Blue, de markten van Marbella, Puerto banus, lekkere restaurants, veel sporten kan je beoefenen en op de electrische step kan je Marbella ook verkennen, wij gaan graag op de fly blue ferry naar Puerto banus.
  • Reis vertrek datumMrt. 2020
Uitgaansleven 10.0
Cultuur 10.0
Stranden 10.0
Zorg voor natuur 10.0
15-4-2019
Ravensbergen
Maart niet zulk mooi weer. Veel gezien, hadden auto gehuurd. Leuke bestemming !
  • Reis vertrek datumMrt. 2019
Omgeving 8.0
30-10-2018
Mary
Een sportieve culturele zonnige belevenis
4 daagse gelopen Heerlijk bezig geweest en na afloop genoten van zon strand en de prachtige oude stad. Paar dagen extra mooie excursies gedaan en met een goed uitgerust gevoel weer terug naar Nederland
  • Reis vertrek datumOkt. 2018
Uitgaansleven 8.0
Omgeving 8.0
Stranden 6.0
Sfeer 8.0
17-4-2019
Wendy Timmerman
Verrassend
Marbella is een verassende plaats, mooi strand, authentiek centrum en zoveel bezienswaardigheden in de buurt. Heerlijke tapasbars, geweldige cocktailbars en mooie strandtentjes. Ik ga in oktober weer en heb een bezoek aan het Alhambra gepland, ik kijk er naar uit. Eten ,drinken,flaneren en genieten
  • Reis vertrek datumOkt. 2018
Uitgaansleven 10.0
Zorg voor natuur 10.0
8-11-2018
Ineke Buitendijk
Geweldig!
De rust en het klimaat zijn daar perfect. Alleen we moesten onze vakantie afbreken v.w. familie omstandigheden. Maarrrr we hier nogmaals!
  • Reis vertrek datumSept. 2018
Uitgaansleven 9.0
Omgeving 9.0
Stranden 9.0
16-4-2019
Michiel
Fantastic plaatsen in Andalusia
Auto huur is aan te bevelen!!
  • Reis vertrek datumJuli 2018
Uitgaansleven 8.0
Cultuur 10.0
Stranden 9.0
3-7-2018
Robert Boonstra
Voor herhaling vatbaar!
Prachtige omgeving, goed eten, prijskaartjes lager dan verwacht. Klimaat bekend, ideaal!
  • Reis vertrek datumJuli 2018
Cultuur 7.0
Omgeving 9.0
12-4-2018
Yvy
Lekker voorjaarsweekje
We zijn hier 2 maal geweeest in maart Een keer metbzomers weer, lekker aan het strand, een keer regende het de hele week. Dat kan dus ook in maart in zuid Spanje. En omdat de verwarming vaak niet zo top is, zit je dan te bibberen in de cafeetjes waar je even wilt opdrogen. Bereide je dus op voor en neem truien mee . Maar het centrum van de stad is echt heel erg leuk, oud stadje, leuke winkels en inmaakt nog niet zo bomvol toeristen. Je kunt kilometers over de bouelevard langs zee lopen. Eten kun je beter in het centrum dan langs de boulevard, daar vindt je de heuse toeristenhap. Zelfs in een sterrenrestaurant op de boulevard vonden we de kwaliteit geen ster waard, en zeker de service miet. Al met al ook met slecht weer een lekkere plek om tot rust te k9mem
  • Reis vertrek datumMrt. 2018
Zorg voor natuur 6.0
21-6-2018
Hillegonda
Relaxed
Marbella is een heerlijke vakantie bestemming. Je kunt er heerlijk wandelen en genieten van de mooie omgeving en winkelen, of lekker luieren aan het strand of op een terrasje zitten met een glas wijn.
  • Reis vertrek datumOkt. 2017
Uitgaansleven 9.0
Cultuur 9.0
Stranden 10.0
29-4-2018
Tamara
Nooit maar dan ook nooit meer!
Het is leuk voor een paar daagjes, maar niet voor 2 weken. Leuk om een paar daagjes jachten en dure auto’ te zien. Maar dat gaat naar een paar dagen echt vervelen. Wel wat goede restaurants, maar verder weinig, strand ook niet echt bijzonder. Winkelen ook wel leuk, maar hoeft voor mij ook niet iedere dag. Ook veel wannebe’s die doen alsof ze heel rijk zijn( met gehuurde auto) en de nodige “dames van de nacht” die er achteraan lopen. Mijn kinderen vonden het ook niet echt leuk. Ook werd je veel lastig gevallen door de verschillende straatverkopers met nepgoederen zoals: zonnebrillen, tassen, horloges enz enz. Hoef hier eerlijk gezegd de niet naartoe terug. Kan je betere tips geven en daar valt Marbella dus echt niet onder!
  • Reis vertrek datumJuli 2017
Uitgaansleven 3.0