Reviews over Nerja

Zorg voor natuur 8.2

23-6-2019
B
leuk, maar eenmalig
We zijn twee weken in Nerja geweest en verbleven in een heerlijk appartement op ongeveer 5 minuten (met de auto) van het centrum. Nerja zelf is leuk, maar erg toeristisch. Er zijn wel leuke straatjes/pleintjes met gezellige restaurantjes, maar....het heeft ons hart niet gestolen. Veel mooie dorpjes in de omgeving (binnen half uurtje rijden) om te bezoeken (Torrox, Velez-Malaga, Frigiliana, El Acebuchal, etc, etc) en perfecte ligging tussen de steden Malaga (ongeveer 45 minuten) en Granada (1 uur). Voor mooie natuur adviseer ik om naar het prachtige meer " embalse de la Vinuela" te rijden en van daaruit, via de bergen, naar Alhama de Granada te rijden. Samengevat: Nerja en omgeving, zeker de moeite waard om eens te bezoeken. Maar, voor ons, ontbrak het aan sfeer (ook in de mooi dorpjes). Malaga heeft ons wel enorm positief verrast, wat een heerlijke relaxte stad met een geweldige sfeer.
  • Reis vertrek datumJuni 2019
Uitgaansleven 6.0
Cultuur 6.0
Sfeer 7.0
3-7-2019
LHP Van der Leek
Mooi en gezellig.
Uitvalbasis voor Trips in Andalusië.
  • Reis vertrek datumJuni 2019
Cultuur 6.0
23-4-2019
Annet van der Schaaf
Leuke plaats met leuke winkels, grind/zand strand
Torrecilla3 Prima appartement, simpel maar goed. Aan het strand gelegen. Wel een grind/zand strand. Strand is niet echt groot en weids. Na de gehele Costa del Sol te hebben bezocht is Nerja veruit de gemoedelijkste plaats. Veel leuke winkeltjes en niet duur.
  • Reis vertrek datumApr. 2019
Stranden 6.0
Sfeer 10.0
4-1-2019
Eddy
Onze vakantie was fantastisch!
Nerja met Balcon de Europe en de grotten is een gezellige plaats om op vakantie te gaan. Meestal mooi weer! We zaten in appartement TOR 4 van Andaluz Apartments.
  • Reis vertrek datumDec. 2018
Uitgaansleven 9.0
29-10-2018
Rene Janssen
Wanneer gaan we weer
Heerlijke vakantie gehad in rustige maar heel mooie streek. Torrox en Nerja zijn aanraders.
Uitgaansleven 9.0
Zorg voor natuur 9.0
15-4-2019
Sylvia
Gezellig Spaans dorp
Prachtig appartement midden in het centrum
Zorg voor natuur 7.0
7-11-2018
corien louter e/v van de polder
aanrader
Gezellig stadje, strand, winkels, restaurants alles op loopafstand. Als je actief wil zijn , kajakken, suppen, wandelen in een rivier, druipsteengrot (grootste van europa), zwemmen .vriendelijke bevolking, lekker klimaat.
Sfeer 8.0
24-9-2018
Jacques
Nergens zo leuk als in Nerja
Als je echt naar de Costa del Sol gaat, en je mag dan een bestemming kiezen langs de kustlijn van Nerja tot Fuengirola, kies dan voor Nerja vanwege de karakterestieke bouw en sfeer. Torremolinos is volgebouwd met de standaard accomodaties uit de Spaanse Touristen Industrialisatie die we ook kennen van het oude deel van Playa del Ingles. Nee neem de afslag bij Nerja en Torrox, meer eigen kleur en goed verzorgd stadje met een mooie beleving aan de Boulevard, Het Balcon de Europa. Stadje voor alle prijsklassen en veel aanbod van goede Horeca.
  • Reis vertrek datumSept. 2018
Stranden 9.0
21-8-2018
Inge Huyghe
Nerja, een veelzijdig wit kuststadje!
Nerja is een mooi stadje aan de Costa del Sol, nog wat gevrijwaard van appartementen langs de kust, dit dankzij het feit dat de uitlopers van de Sierra Nevada tot daar lopen. De buurt van het Balcon de Europa is heel mooi, met prachtig uitzicht over zee en de grillige kustlijn met mooie rotsformaties. Heerlijk vertoeven ook 's avonds! Nerja heeft qua stranden voor elk wat wils: van de drukke zandstranden met ligstoelen en andere voorzieningen, tot de rustige keistrandjes met hoge kliffen (liggen in een erkend natuurpark).
  • Reis vertrek datumAug. 2018
Omgeving 10.0
Stranden 10.0
Sfeer 10.0
Zorg voor natuur 10.0
6-4-2019
Leo Herbergs
Andalusië dat heeft het!
Prachtige natuur, veel culturele bezienswaardigheden,zon zee en strand ; heerlijk eten en vriendelijke mensen.
  • Reis vertrek datumAug. 2018
Uitgaansleven 7.0