Reviews over Sevilla

Zorg voor natuur 8.5

9-3-2020
Erik en Sjouk
Wat een mooie stad
Sevilla is ons uitstekend bevallen. Een mooie stad met tal van prachtige bezienswaardigheden, die allemaal al wel een keer zijn opgenoemd. Het weer in maart was geweldig, we zagen er gewoon tegenop om weer terug te keren. We logeerden bij hotel Murillo, midden in de wijk Santa Cruz. Echt een aanrader!
  • Reis vertrek datumMrt. 2020
28-12-2019
Elly Van der Linden
Geweldige stad. Zeker de moeite waard om naar toe te gaan. Alles ligt dicht bij elkaar.
  • Reis vertrek datumDec. 2019
12-10-2019
Marno Cranenbroek
Sevilla een fantastische stad om te verblijven
We waren er een paar dagen en Sevilla is een geweldig mooie stad. De overnachtingen hebben we gedaan in Tomares, een dorpje op 10 minuten van het centrum van de stad. (per bus of metro). We hebben overnacht in BB-Arena.
  • Reis vertrek datumSept. 2019
Zorg voor natuur 10.0
30-6-2019
Anja
GEWELDIG in alle opzichten
Ga twee keer ;) een keer voor alle high lights, die je zeker gezien moet hebben. En een keer om lekker te flaneren en alle leuke pleintjes en achteraf straatjes te bezoeken. Het kan er heel heet zijn, dus na een aantal dagen ben je er wel klaar mee. Ga net als wij een tweede keer en geniet opnieuw. En geniet vooral van al die leuke en heerlijke restaurantjes.
  • Reis vertrek datumJuni 2019
17-4-2019
RWA Cavens
Dat Sevilla een geweldige stad is. Bus vervoer is geweldig, Vriendelijk en goed begaanbaar voor iedereen. Talloze restaurantjes, winkels en vooral bezienswaardigheden. Kortom geweldig.
  • Reis vertrek datumApr. 2019
20-4-2019
Marian Jeukens
Fantastische stad
Verblijf :hotel exe Sevilla. Goed hotel, netjes vriendelijk personeel. Veel van Sevilla gezien, kathedraal, al Azar Sevilla., de parasols. Zo'n mooie stad echt de moeite om te bekijken waard.
  • Reis vertrek datumMrt. 2019
Cultuur 9.0
3-7-2019
Petra
Voor Herhaling vatbaar
We waren op rondreis met een touroperator. Sevilla was mooi en heel gezellig. Naast mooie architectuur en kunstschatten ook een heel gezellig avondkleden met heerlijke tapas
  • Reis vertrek datumMrt. 2019
Uitgaansleven 7.0
15-4-2019
Gert
Prachtige lokatie voor een goede prijs met een heerlijk ontbijt en vriendelijk personeel
  • Reis vertrek datumFeb. 2019
Uitgaansleven 10.0
Zorg voor natuur 10.0
28-1-2019
Angela
Sevilla, pracht stad!
Sevilla is echt een aanrader als je zin hebt in een citytrip! Er is veel moois te beleven, van de kathedraal, het paleis tot flamencoshows en parken waar je kunt genieten van de zon. Daarnaast kan je er heerlijk eten en de tapas is ook zeker aan te raden. De sfeer is er geweldig en omdat Sevilla geen hele grote stad is, is bijna alles te voet te doen. Ideaal dus! Wij hebben genoten!
  • Reis vertrek datumDec. 2018
Cultuur 8.0
Omgeving 7.0
Sfeer in stad 8.0
Zorg voor natuur 7.0
10-1-2019
Van G
Mooi, het enige wat ik miste was de zee
neem een hotel in de buurt van het oude gedeelte, vlakbij de Cathedraal, Sevilla heeft prachtige gebouwen, doe een fietstoer met gids; dat is echt een aanrader en koop het boekje "Time to momo Sevilla" om een leuke wandeltocht te ondernemen
  • Reis vertrek datumDec. 2018
Cultuur 9.0