Reviews over Parijs

Zorg voor natuur 7.5

6-2-2020
nan
voor herhaling vatbaar
Openbaar vervoer prima geregeld. Met een mobilispas voor 7.50 per dag reis je de hele stad door .te koop bij elk metrostation in de automaat of aan het loket.Paris visite card heb ik niet gekocht . De kortingen die je krijgt vond ik niet de moeite waard. Louvre is een super museum. Koop vooraf een kaartje ,anders sta je mega lang in de rij. Ik had een kaartje met een tijdslot . Op het tijdslot wordt niet gelet,je kunt dus gewoon eerder naar binnen . de 1e zondag van de maand is de champs elysees autovrij. Ik vond het bijzonder,een autoloze zondag midden in parijs . Als je van hamburgers houdt ga dan langs "five guys" .Te vinden op de champ elysees en ook op het gare du nord .Super hamburgers!!!!!
  • Reisgezelschapalleenreizend
  • Reis vertrek datumJan. 2020
Cultuur 8.0
Zorg voor natuur 8.0
1-1-2020
K Roel
Mooie ervaring.
Voor ons eerste keer in Parijs. Overweldigend mooi. Het mooiste vond ik de Jardin de Tuilerien. Hadden ons alleen beter voor moeten bereiden mbt het metro netwerk, indeling van de stad ivm het verdwalen en de tickets van te voren voor de high lights, overal zeer lange wachtrijen. Pas op vd omsingelende groepjes verkopers van sierraden en eiffeltorentjes. En zakkenrollers. Verder kom ik zeker nog eens terug!
  • Reis vertrek datumJan. 2020
Uitgaansleven 8.0
Zorg voor natuur 6.0
25-10-2019
Eric Brunings
blijft een heerlijke stad.
opvallend meer bedelaars dan in het verleden
  • Reis vertrek datumOkt. 2019
Sfeer in stad 7.0
9-8-2019
Dennis Smit
Heerlijke stad!
Op onze terugweg naar Nederland een camping nabij Parijs geboekt en een dag de stad in. Hop on hop off busticket gebruikt met haltes bij alle toeristische trekpleisters. Een heerlijke manier om deze bruisende stad goed te leren kennen. Einde van de dag nabij de Notre Dame op een terrasje zitten eten. Kinderen vonden het ook geweldig! Voor herhaling vatbaar!
  • Reis vertrek datumAug. 2019
Uitgaansleven 9.0
Sfeer in stad 10.0
Zorg voor natuur 5.0
10-6-2019
Ester Dekker
Erg mooie stad!
Vriendelijke mensen, gezonde en goede omgeving. Veel te doen en overal is makkelijk te komen!
  • Reis vertrek datumMei 2019
Cultuur 7.0
Zorg voor natuur 8.0
29-4-2019
susan
Geweldig
Het was echt mooi, goed geregeld . Een echte aanrader.
Uitgaansleven 7.0
Sfeer in stad 6.0
Zorg voor natuur 9.0
28-4-2019
Anne Bressers
Geweldig
Heerlijke citytrip Parijs gedaan met de kinderen.Veel gezien en gedaan.Tip, bezoek de Eiffeltoren, zeker de moeite waard.Ga eens met de metro en geniet verder van alles om je heen in deze mooie oude stad.
Uitgaansleven 9.0
Cultuur 8.0
Zorg voor natuur 7.0
27-4-2019
Linda
Parijs is veelzijdig en overweldigend.
Met twee kinderen van 12 en 4 jaar zie je Parijs anders dan toen je er op schoolreis of met z'n tweeën was. Het allerleukst bleken de twee dingen die we NIET vooraf gepland hadden: het huren van 2 elektrische stepjes (waar we met z'n vieren op konden) om door Parijs te scheuren: ideaal! De andere belevenis was het 'treintje' (op wielen) dat vanaf de Moulin Rouge de Montmarte opreed en -nadat je lopend de Sacre Coeur en Place du Tertre had bezocht- weer terugreed. Geweldig! Mn zoon vond de metro geweldig. We hadden een 3-dagen-kaartje gekocht.
Sfeer in stad 9.0
Zorg voor natuur 9.0
24-6-2019
Dorine
Liefde voor de stad van de liefde
Afgelopen april maakten we een tripje naar Parijs (3 dagen) en verbleven in het Apogia hotel, ongeveer 45 minuten van het centrum. Ondanks dat het niet echt dichtbij het centrum lag, was het wel goed bereikbaar met een bus die voor de deur van het hotel stopte. Daarnaast was het ook niet duur. Het eten daarentegen was niet erg hoogstaand. Het ontbijt was inbegrepen en wel oke, het avondeten leek ons te duur en had niet erg goede reviews. Naast het hotel hadden we verder een bijzonder leuke tijd in Parijs. Op de laatste dag maakte we een boottocht langs alle bezienswaardigheden terwijl we een luxe diner genoten. Dit was een zeer succea, ondanks de hoge prijs.
Uitgaansleven 7.0
Sfeer in stad 9.0
Zorg voor natuur 7.0
21-4-2019
Merve Zal
Een prachtige stad, met veel bezienswaardigheden. Wij zijn met touroperator erheen gegaan en vooraf een route uitgestippeld. Ook met de tram konden we gemakkelijk ons verplaatsen! Ideaal voor mensen die historie en cultuur willen proeven! Doordat wij wisten van een vorige keer dat we enorm veel zouden lopen hebben we een buggy meegenomen voor de jongste van bijna 3, die al ruim een jaar buggyvrij is.
Uitgaansleven 10.0
Omgeving 10.0