Reviews over Les Mathes / La Palmyre (Poitou Charentes)

Les Mathes / La Palmyre (Poitou Charentes)

8.9
Les Mathes / La Palmyre (Poitou Charentes)
Accommodaties
Zorg voor natuur 8.8

28-7-2020
Andre
La Palmyre is prima
Leuk stadje. Genoeg te doen. Leuke winkeltjes. En lekker eten.
  • Reis vertrek datumJuli 2020
25-8-2019
Johan Groenewold
Prachtig
Leuke plek, mooie omgeving, lekker fietsen en heerlijke stranden.
  • Reis vertrek datumJuli 2019
Uitgaansleven 10.0
Cultuur 10.0
Omgeving 10.0
Sfeer 10.0
5-8-2017
Herman
Hele natuurlijke omgeving
De plaats op zich is niet heel bijzonder. Het is er wel erg gemoedelijk en ik ben er veel aardige mensen tegengekomen. De natuur is enorm veelzijdig. Bossen, rivieren en moerasachtige gebieden met de daarbij behorende natuur maken het zeer indrukwekkend. Heel veel vogels gezien en bijna een hert met de fiets omver gereden, En dat met een voor mij heerlijk klimaat. Niet te warm en ja; af en toe kan het er een beetje regenen. Mijn dochter wil zonder meer terug naar deze streek
  • Reis vertrek datumJuli 2017
Omgeving 9.0
20-8-2016
renateverhagen
Mooie brede stranden in bosrijke omgeving!
Mooie stranden, breed en heel schoon. Gecombineerd met bossen, leuke dorpjes en stadjes. Een leuke plek in Frankrijk. Wel heel toeristisch. De Fransen gaan hier zelf ook massaal naar toe in de zomer.
  • Reis vertrek datumAug. 2016
Omgeving 7.0
29-8-2015
richardwasch
Niet meer
Camping o zich zeer goed, veel vermaak en zeer vriendelijk personeel. Uitgebreide camping winkel met vriendelijke mensen. In de avond wordt het goedrustig en geen last van elkaar. Als je gunstig zit heb je ook wifi bij je caravan. Omgeving: zelf heb ik nog nooit zoveel km gemaakt om ergens te komen tijdens mijn vakantie. Supermarkt, ver weg, strand ver weg ,volgens aanbieder 2,5 km maar dat klopt niet helemaal. Pak gerust de auto of fiets, 5 km komt eerst. Verder was er dicht bij niet veel te zien / doen. Dus voor ons ,helaas niet meer naar deze camping op die plek. Wanneer de camping op een andere plek zou staan ,dan is de camping zeker een aanrader. Op sommige plekken wil je ook niet staan daar. Zie bijgevoegde foto
  • Reis vertrek datumAug. 2015
Omgeving 5.0
Stranden 4.0
Sfeer 6.0
Zorg voor natuur 7.0
14-8-2015
d_plas
mooie omgeving en stranden
Gezellig dorpje, strand misschien gevaarlijk voor hele kleine kinderen hoewel er goede bewaking is. Wat je mist op het strand is een tentje waar je eten/drinken kan kopen. Bij Boulevard de la plage in La Palmyre heb je wel een geweldige tent waar je van alles kan kopen: Panini, churro's, ijsjes, pannenkoeken etc.
11-8-2015
carola_flach
Nooit meer!
De camping is echt geen aanrader. We zijn ook eerder vertrokken, omdat er iemand de hele dag bij een stacaravan joints rookte en de barbecue vanaf half twaalf 's morgens al aanstond en we daar echt last van hadden. de campingplaatsen zijn echt niet zoals aangegeven staan als op de site. we konden net aan een extra tentje neerzetten voor de kinderen. Omgeving wel super, leuke dingen gezien en bijzondere dieren als je van de natuur houdt. Kijk wel naar een andere camping, er zijn er meer dan genoeg in de omgeving.
Sfeer 6.0
26-7-2015
Miranda Dijkstra
Mooie natuur en stranden.
Gezellige omgeving. In de buurt aantrekkelijke plaatsjes als St Palais sur Mer.
Omgeving 9.0
Zorg voor natuur 9.0
3-8-2015
Eva
prachtig
Veel stranden en ook wat cultuur Zeer geschikt voor jonge kinderen.
16-7-2015
tom blanckaert
Te ondekken
Hoewel er in Les Mathes weinig te beleven valt, is dit een prachtige uitvalsbasis voor bezoeken aan het Ile d'Oleron, Rochefort. La Rochelle, Royan...
  • Reis vertrek datumJuni 2015
Zorg voor natuur 9.0