Reviews over Sneek

Sfeer 9.4
Zorg voor natuur 8.5

29-9-2020
Carlas
Sneek is een leuke stad en heeft veel te bieden.
We hebben een paar leuke dagen in Sneek gehad. Ons hotel stond dicht bij de mooie waterpoort. Op het water is het altijd levendig maar niet te druk. Je kunt er lekker eten, waarbij ik vooral de Koperen Kees en Indisch restaurant Klein Java aanbeveel. De stad is goed onderhouden en oogt mooi met al die grachten. Er hangen veel bloemen en op straat zie je veel mooie kunst. Ik heb prettig gewinkeld en een aanrader is het scheepvaart museum. Met gemak 2 uur rondgelopen. Oh ja zelfs het parkeren was relatief goedkoop.
  • Reis vertrek datumSept. 2020
Cultuur 10.0
Omgeving 10.0
Zorg voor natuur 9.0
29-6-2020
Joost Padberg
Sneek een super leuke en relaxte stad
Sneek heeft een zeer fraai stadscentrum. Veel oude statige panden die de geschiedenis mooi uit beelden. Veel gezellige terrassen.
  • Reis vertrek datumJuni 2020
Uitgaansleven 7.0
Sfeer 9.0
11-8-2018
Petra
Leuke stad, jammer van alle toeristen
Gezellig stadje . Er waren alleen veel toeristen Vd Sneekweek en die misdroegen zich. J
  • Reis vertrek datumAug. 2018
Uitgaansleven 9.0
Stranden 7.0
11-3-2018
Monique Van den Bergh
Ga zo door !
Doppio te Sneek. Prachtige ambiance in een oud pandje. Vriendelijk personeel en een heerlijke lunch.
  • Reis vertrek datumFeb. 2018
Zorg voor natuur 1.0
10-8-2017
Jackers
Sneekweek is top!
Ons eerste bezoek aan Friesland en altijd begrepen dat de Friezen stug zijn, maar dat geldt dan zeker niet voor Sneek? Wij waren hier op het hoogtepunt van de Sneekweek een paar dagen in een hotel en iedereen die we tegenkwamen, zowel in het hotel als in de diverse horecagelegenheden en winkels van Sneek, was even vriendelijk en gezellig. Ondanks dat het druk was, was het mogelijk om plekjes te vinden op terrassen (daar waren er dan ook heel veel van) en je liep elkaar niet echt in de weg. Leuk om ook al die boten en bootjes te zien in de grachten en kanalen met vrolijke mensen. Overdag een hele leuke markt en 's Avonds het knallende eindfeest van de Sneekweek. Wat een geweldige sfeer, wij komen zeker nog eens terug!
  • Reis vertrek datumAug. 2017
Uitgaansleven 10.0
Cultuur 9.0
Zorg voor natuur 10.0
19-4-2017
Henk met
gezellig
een zeer gezellige stad waar je lekker kan winkelen en lekker op een terrasje kan zitten mensen zijn vriendelijk en aardig,
  • Reis vertrek datumApr. 2017
13-10-2016
Ron
Leuke gezellige winkelstad
Veel leuke winkeltjes, lekker ontspannen sfeertje overal. Geen irritante jeugd zoals in de Randstad. Normaal tarief parkeren. 2 euro voor hele dag
  • Reis vertrek datumOkt. 2016
5-8-2016
Bart en Ineke
Heerlijk en gezellig
We hadden een beetje pech met het weer en toch was het erg leuk in Sneek. Genoeg te doen, leuk winkelen. Lekkere restaurantjes. Goed museum. Walrus is aanrader. Sneekermeer gezien. Friezen zijn aardig.
  • Reis vertrek datumJuli 2016
Uitgaansleven 7.0
Stranden 4.0
30-5-2016
Tonny Morssinkhof
Gezellige winkel/ horeca stad
Sneek uiteraard bekend van de watersport in de omgeving. Daarnaast heeft het ook een divers winkelbestand, vele diverse horecagelegenheden, in deels autovrij centrum ook met terras? Ook op cultureel gebied is er e.e.a o.a musea! Parkeren wil nog wel eens problemen geven Uit eigen ervaring kunnen we voor eten aanraden restaurant Klein Java! Een van de betere Indische restaurants van Nederland! Verdere informatie zie hun website!
  • Reis vertrek datumMei 2016
Cultuur 6.0
7-2-2016
Japie
Gezellig
Het centrum is compact met veel eigen winkeliers ,dus niet alleen de grote namen. Wel zeer leuke kroegstraatjes met aller soorten kroegen. Het zal zomers natuurlijk wel gezelliger zijn dan met dit weer . Maar er was nu ook van alles te doen ,elke 1e zondag vd maand zijn de winkels open. Parkeren gem €1,60 p/uur. Zondags gratis ook met koopzondag.
  • Reis vertrek datumFeb. 2016
Stranden 6.0