Reviews over Newcastle Upon Tyne

Sfeer in stad 8.9
Zorg voor natuur 8.9

1-12-2014
FritzTheCat
Smerige stinkende oude zooi stad
Het stink overal naar urine en afval. Alles is vies. Blijf er vooral weg en ga enkel voor de voetbalwedstrijden.
  • Reis vertrek datum2014
Omgeving 2.0
Sfeer in stad 2.0
27-12-2014
Sjoerd
Mooie stad om heen te gaan!
Leuk voor een weekend zeker icm voetbalwedstrijd.
  • Reis vertrek datumNov. 2014
Uitgaansleven 8.0
16-11-2014
maria
aanrader
shoppen shoppen shoppen... zeker vanaf november erg gezellig. alles is in de kerst sfeer dan
  • Reis vertrek datumNov. 2014
Uitgaansleven 9.0
Zorg voor natuur 7.0
16-10-2014
Cathelijne
Leuke stad om te shoppen en uitgaan
Newcastle heeft veel leuke restaurantjes en een leuk winkelcentrum met diversiteit. Het enige wat ons stoorde was dat als je uit eten ging het erg snel ging en je dus binnen een uur weer buiten stond
  • Reis vertrek datumOkt. 2014
Uitgaansleven 8.0
Cultuur 4.0
Omgeving 7.0
6-10-2014
miranda
Gezellig voor shoppen en uitgaan
Heel leuk stadje voor te shoppen, en voor jongeren het uitgaansleven. Ik heb er een kort weekendje gezeten, heb het nu wel gezien, maar was zeker de moeite waard, geen spijt van. Misschien over een jaar of 2 weer
  • Reis vertrek datumOkt. 2014
Omgeving 7.0
2-5-2014
Berthe
Leuke en sfeervolle stad
Hierheen geweest met een mini-cruise. Je wordt in het centrum afgezet en kunt hier al lopend veel zien en doen. Wij zijn naar het voetbalstadion geweest, degrainger market en natuurlijk nog geshopt. Als je op de boot een plattegrond meeneemt kun je makkelijk zelf lopend veel zien maar als je verwacht alles te zien kun je beter een rondrit of stadstour boeken. Wij vonden het een sfeervolle stad die zeker de moeite is om nog een wat langer naar terug te gaan.
  • Reis vertrek datumApr. 2014
1-4-2014
Monique Wilms
Aanrader
Leuke, echt Engelse stad met veel sfeer, zeker een aanrader
  • Reis vertrek datumMrt. 2014
Cultuur 9.0
Omgeving 9.0
Sfeer in stad 10.0
2-2-2014
Saskia
"Shopping mall Eldon Square"
Wij zijn met een cruise naar Newcastle geweest, waar je dan 1 dag (ongeveer 5 uurtjes) vrije tijd hebt. Het is ons niet erg bevallen. Wij gingen namelijk echt met het idee om te shoppen en hebben dus ook geen bezienswaardigheden bezocht vanwege kort tijdsbestek. Maar de mall was niet heel geweldig. Begin is wel mooi en heeft nog wel leuke grote, mooie winkelketens. Maar dat is het begin en daarna vielen de winkels ons tegen en eigenlijk was je er ook wel snel doorheen. Bij een "mall" verwacht je wel wat meer en groter (althans wij). Ook nog even in de winkelstraat buiten geweest maar ook niet echt veel leuke winkels kunnen ontdekken, op uitzonderingen nagelaten. Met 2 uurtjes ben je er eigenlijk wel doorheen. Wij hadden ook van te voren niet echt gezocht naar bezienswaardigheden in de buurt of waar die waren/te bereiken (bijvoorbeeld stadion etc) en daarom is het een tip om dan van te voren daar naar te zoeken, aangezien je van het winkelcentrum niet al te veel hoeft te verwachten.
  • Reis vertrek datumJan. 2014
Sfeer in stad 5.0
27-1-2014
R.E.
oude stad met veel cultuur en historie
vlak voor kerst geweldig gewoon wat een volk en wat een lieve mensen. Maar blijf uit de grote pub waar alleen jeugd zit, drank is drank en dronken is schreeuwen en vechten.
  • Reis vertrek datumDec. 2013
Uitgaansleven 9.0
Cultuur 7.0
Sfeer in stad 9.0
16-12-2013
Hendri
leuke stad
als je van cultuur houdt is het een een mooie stad mensen zijn vriendelijk. je kunt er goed stappen. en goed eten.
  • Reis vertrek datumDec. 2013
Uitgaansleven 10.0