Reviews over Cozumel

Bezienswaardigheden

13-4-2018
Mevr. Mij
Fantastisch!
Het was geweldig! Heerlijk warme temperaturen wat je daar ook verwacht, behulpzame inwoners. Typisch Mexico, wat ik mij daarvoor heb laten vertellen. Zeker een plek om weer naar terug te gaan.
  • Reis vertrek datumJuni 2016
Uitgaansleven 8.0
Cultuur 10.0
Omgeving 10.0
Sfeer 10.0
Zorg voor natuur 10.0
22-4-2015
Birgit
Cozumel heeft weinig te bieden.
Teveel cruise schepen,1 of 2 dagen is genoeg.
  • Reis vertrek datumMrt. 2015
Uitgaansleven 7.0
Omgeving 6.0
Sfeer 6.0
11-3-2014
Johny
Prachtig
Toffe sfeer, hier roepen de verkopers wel naar de toeristen maar ze zijn niet zo opdringerig zoals op de meeste plaatsen.
  • Reis vertrek datumMrt. 2014
Cultuur 10.0
Stranden 10.0
Sfeer 10.0
30-6-2016
Marianne
Heerlijk eiland om aan te doen tijdens een cruise
Wij hebben dit eiland aangedaan tijdens een cruise door de golf van Mexico. Op het eiland hebben we ons met een paard en wagen laten rondrijden. Hierdoor heb je een dagdeel een excursie en zie je toch veel. We hebben een tequila-destileerder bezocht en een kerkje en uiteindelijk wilden ze ons ook afzetten bij het winkelcentrum. Daar hadden we alleen niets te zoeken. Alles op het eiland is gericht op het toerisme, dus ik denk dat dit eiland geen goede afspiegeling is van het vaste land van Mexico.
  • Reis vertrek datumDec. 2013
Cultuur 7.0
23-8-2012
Ramona
Leuke plek om en dagje naartoe te gaan
Cozumel is makkelijk met de veerpont te bezoeken vanuit Playa del Carmen. Leuk eiland, wel erg toeristisch.
  • Reis vertrek datum2009
Omgeving 7.0
Stranden 8.0
10-2-2009
Van Ranst Hans
Chankanaab park zeker doen!
Het zeer mooie Chankanaab park bezocht, op 10 min met een taxi vanop de pier van het cruiseship. Gezwommen met dolfijnen, een unieke en overgetelijke ervaring, het Chankanaab voorziet geen handdoeken zoals voorzien op de website, en de foto's dat je daar kunt kopen met de dolfijnen is puur afzetterij, maarja voor de rest alles OK.
  • Reis vertrek datumonbekend
24-10-2010
Ramon
Dagje aan land geweest
Tijdens onze cruise door de Caribbean hebben wij Cozumel aangedaan en een rondrit over het eiland gemaakt. Het geeft een goede indruk van Mexico. Wij zijn naar een klein stadje geweest en hebben de tequilafabriek bezocht. Daarna lekker gegeten bij een Mexicaans restaurant op de boulevard.
  • Reis vertrek datumNov. 2008
Cultuur 9.0
25-4-2011
linda
mooi tropisch eiland
dagtripje gedaan naar dit eiland en daar een scooter gehuurd. rustig daar en hele mooie stranden en snorkelmogelijkheden. bij aankomst wel een beetje erg toeristich, ook alle cruise-schepen meren daar aan dus wordt af en toe overspoeld. ook een aantal maja-ruines gezien maar die vond ik op het vasteland interessanter.
  • Reis vertrek datumOkt. 2008
Uitgaansleven 3.0
Cultuur 7.0
Omgeving 7.0
Sfeer 6.0
17-5-2008
Jaimy en Dorien
Eén dagje hier geweest twee jaar geleden. We hebben een scoorter gehuurd en we zijn in één dag tijd het hele eiland rondgereden (goed te doen). Met een belachelijk helmpje op ons hoofd vertrokken we. Na vijf minuten deden we het al af, veel te warm. We zijn op verschillende plekken gestopt om te snorkelen en een terrasje te pikken. Dat was echt adembenemend! We zijn op stranden geweest waar we helemaal alleen waren. En we hebben vissen in alle kleuren van de regenboog gezien. En schelpen... enorm veel en enorm groot. Jammer dat we ze niet mee mochten nemen! Je moet overigens wel de kustroute volgen, want in het binnenland is niet veel te bleven naar ons idee.
  • Reisgezelschap
  • Reis vertrek datumonbekend
Uitgaansleven 3.0
Cultuur 5.0
3-6-2009
darkyduck
1 dag met cruiseschip geweest
Aankomst is, net als bij andere cruise-havens, erg druk en toeristisch. We hebben wat rondgetoerd en gesnorkeld. Het is er mooi en behoorlijk rustig, al met al mooie dag gehad. Ik weet niet of ik het hier een hele week zou volhouden overigens...
  • Reis vertrek datumMei 2007