Reviews over Ankaran

Zorg voor natuur 7.3

24-8-2018
Martine
Onvriendelijke winkeliers
Toen wij er waren in aug 2018 was het bloedheet. In de winkels weten ze ook van de warmte zo bot en onvriendelijk dat ze zijn. Ze gooien het wisselgeld nog net niet naar je kop
  • Reis vertrek datumAug. 2018
Uitgaansleven 8.0
Cultuur 8.0
Stranden 8.0
Sfeer 5.0
26-5-2018
Miriam
Gezellig klein, knus.
Heel klein dorp met een paar leuke terrasjes en Restaurants. Er was op het moment van ons verblijf een korenfestival. Dus super druk en gezellig. Vanuit de Camping heel makkelijk te berijken. Bakker, Supermarkt en de post. Dat was het hele dorp!
  • Reis vertrek datumMei 2018
Uitgaansleven 8.0
Cultuur 7.0
Omgeving 9.0
Sfeer 9.0
2-2-2018
paul en nelly
geslaagde vakantie
toen wij daar waren hadden we juist de hittegolf lucifer en door de grote hitte kwamen we er niet toe om veel uitstappen te maken ,spijtig genoeg
  • Reis vertrek datumJuli 2017
Uitgaansleven 7.0
Cultuur 7.0
Stranden 8.0
Sfeer 8.0
6-8-2016
Joëlle
Dit nooit meer
Er is echt helemaal niets hier te doen. Om 10 uur 's avonds is het al helemaal stil en verder overdag niet veel meer te doen dan aan het zwembad liggen. Voor kinderen is dit ook zeker niet leuk.
  • Reis vertrek datumAug. 2016
Zorg voor natuur 9.0
6-8-2016
Ricky
Saai dorp
Voor het echte winkelen en terassen/eten moet je toch echt in de dorpen rondom gaan. In ankaran zelf is serieus niets te beleven.
  • Reis vertrek datumAug. 2016
Sfeer 1.0
Zorg voor natuur 6.0
3-8-2015
Vanja
Voldeed niet aan mijn verwachtingen
Klein slapend dorpje, moet het voornamelijk van de toeristen van het resort hebben. Heeft een paar winkels en een paar terrasjes maar niets cultureels. Ook geen gezellige boulevard. Voor gezelligheid en boulevardjes moet je elders zijn.
  • Reis vertrek datumJuli 2015
Uitgaansleven 3.0
Cultuur 3.0
Omgeving 9.0
Stranden 3.0
Sfeer 6.0
15-8-2015
brummy
Ankaran zelf weinig te doen
In het dorpje zelf fis weinig te doen. Heerlijke pizza's, een supermarktje en bij de bakker lekker brood en ijs. maar je bent met de auto zo in een andere plaats, er is zoveel te zien in de omgeving
  • Reis vertrek datumJuli 2015
Uitgaansleven 5.0
Cultuur 5.0
Omgeving 7.0
Sfeer 6.0
9-9-2013
Lisa
Lelijke industriestad
In Ankaran is niks te doen. Veel industrie. Tegenover de camping zit een supermarkt, maar je moet naar Koper voor het echte winkelen.
  • Reis vertrek datumAug. 2013
Omgeving 2.0
Stranden 6.0
Sfeer 1.0
13-8-2013
claessens62
Ankaran is matig
In Ankaran is niks te beleven, daarvoor moet je echt naar Koper of Piran gaan. Ook Izola is een leuk plaatsje. Neem de moeite om naar Llubljana te gaan. Trieste viel wat tegen.
  • Reis vertrek datumJuli 2013
Sfeer 4.0
3-8-2013
erna_hoefsmit
heerlijke vakantie gehad
wij (twee gezinnen) zijn van 15 t/m 30 juli op camping Adria geweest.We hadden twee tenten gehuurd. Bij aankomst zijn we zeer vriendelijk ontvangen door Derk die ons onze plaatsen liet zien. Zeer ruime plekken op een soort veldje. Op het middenterrein werd gevolleybald en gebadmintond. Dit was erg gezellig. Sanitair werd heel goed schoongemaakt. Complimenten voor de schoonmaaksters. De troep die er soms ligt wordt door mensen zelf achtergelaten. Voor tieners is er niet heel veel te doen maar onze kinderen (18 en 19) gingen naar een bar net buiten de camping en hebben zich prima vermaakt. In Koper heb je een groot winkelcentrum en ook een Lidl. De natuur is ook erg mooi. Je kunt er mooie wandel en fietstochten maken.
  • Reis vertrek datumJuli 2013
Uitgaansleven 6.0